XXL Nutrition

Zojuist koekjes gegeten die 6 maanden over houdbaarheidsdatum waren, slecht? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mensen die hun eten van de voedselbank krijgen eten niet anders dan 6 maanden over de datum.
Zie je al groen en geel?
Nee?? dan kan je nog een pak koekjes op eten
 
Damn, het kan erger, zojuist mosterd van een jaar over de datum op mijn broodje kaas gedaan, ik neem vast afscheid van jullie!
 
In Zuid-Amerika ook vele jaren oude twixen, snickers ed. gegeten. Ik vond het al meevallen dat er geen Raiders op de verpakking stond! Het smaakte wel anders, maar als je echt trek hebt is het prima weg te rammen.
 
En? Loopt het al langs je benen?
 
Toevallig.
Daar had ik het gisteren ook met iemand over.
Stond een vervaldatum op een fles water, ergens in 2010 dacht ik.
Hoe kan water nu slecht worden ?!
(of is het misschien iets met de verpakking?)
het was dan ook maar een maand ofzo na datum, konden ze beter naar ergens sturen waar er watertekort is dacht ik dan mja
 
De rest van het pak.

@gert jan, wat jij wilt;)
 
Laatst bewerkt:
tja, wie cheat wordt automatisch gestraft he, lijkt me niet echt goed aangezien die datum er niet voor niets op staat
 
Mensen die hun eten van de voedselbank krijgen eten niet anders dan 6 maanden over de datum.
Zie je al groen en geel?
Nee?? dan kan je nog een pak koekjes op eten

wel is gezien hoe die mensen eruit zien, dat komt echt niet van de drugs en stress alleen hoor:D:D:D
 
als je morgen 5 ogen op stokjes hebt, is de reden iig niet radio-actief kernafval van Tjernobiel
 
ik had eens een pot kwark die nog 1 week houdbaar was en er zat al schimmel op :o
en echt, ik ging er bijna in roeren zonder te kijken :o
i saved my own life!!!
 
ik had eens een pot kwark die nog 1 week houdbaar was en er zat al schimmel op :o
en echt, ik ging er bijna in roeren zonder te kijken :o
i saved my own life!!!

gorgonzolakwark? :D
 
gorgonzolakwark? :D

nee normaal is het heel goede kwark, toch met het meeste eiwitten in maar sinds een tijdje geleden verkopen ze die zelfs niet meer :p
was 12.3 gram eiwitten. Nu eet ik milsakwark met 11.2 gram eiwitten/100 gram ofzoiets :p
Ook ervaring met beschimmelde kwark ?
 
Ik eet alleen maar voedsel dat over de datum is. Ik vind die verse rotzooi echt niet te vreten.:kots:
 
Back
Naar boven