XXL Nutrition

Zolder homegym eindelijk klaar! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
25 apr 2005
Berichten
14.970
Waardering
30
Vrijdag was het dan zo ver, helisports kwam mijn nieuwe powerrack, bankje en olympische halter leveren. Toen de spullen eenmaal in de huiskamer stonden ben ik als een gek alles uit gaan pakken.

Een heel bouwpakket nog erger als een kastje van de Ikea.

Ik begon met de powerrack, dat was nog een hele klus. Ik had de afmetingen die op de website stonden nagemeten en het zou net op de zolder moeten passen. Eenmaal op de helft kwam ik er achter dat ik de support bars die er overheen moesten worden geschoven er niet op kreeg omdat de zolder schuine daken heeft. Op de website stond niks over de assemblage en dat je daar rekening mee moest houden. Ik was al aan het zweten en dacht dat ik de hele zooi terug moest sturen. Na veel gekloot en gedraai is het me toch gelukt ze er op te krijgen en hij staat nu op z'n plekkie :D Bankje was een fluitje van 'n cent om in elkaar te zetten.

140 kg olympische halter, powerrack en bankje van het merk bodycraft :bow:

Powerrack kan 1000 kg gewicht aan dus ik kan lekker gaan raggen. Hoop dat ik nu eindelijk weer fatsoenlijk kan gaan beginnen met trainen en de oude draad oppakken.

Totale kosten, 820 euries maar als je dat vergelijkt met een abbonnement in een gym van 40 euro per maand haal je dat er uiteindelijk wel uit.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Olympische schijven 50 mm

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Oude 30 mm spul

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:lifter:
 
Vet man!:thumbs:

Al iemand gevonden die dat 30 mm spul van je over wil kopen? *hoopvolle blik*

:DSucces met trainen!
 
Sow ziet er chill uit bro! Maaruh, als jij na een setje squatten die halter dat rek in flikkert beukt dan niet dat hele rek een paar gaten in het dak van je zoldertje?
 
Vet man!:thumbs:

Al iemand gevonden die dat 30 mm spul van je over wil kopen? *hoopvolle blik*

:DSucces met trainen!
Gebruik het nog voor de dumbbells en curlstang :)
 
Sow ziet er chill uit bro! Maaruh, als jij na een setje squatten die halter dat rek in flikkert beukt dan niet dat hele rek een paar gaten in het dak van je zoldertje?
Nope, ding staat erg stabiel, kan het rack bovendien ook nog wat naar voren schuiven als ik ga squatten.
 
Heuj, bekend rackje... :D heb ik ook.

Past allemaal maar net zie ik. heb je nog wel ruimte buiten het powerrack voor wat oefeningen?
Veel succes met thuis trainen. Doe het zelf al vanaf het begin en het bevalt me prima.
 
cool man, en nu hard trainen :D

ben ook bezig om mijn train zolder bij elkaar te sparen.
 
Nu weet ik zeker dat als ik later een huis heb ik een speciale home gym ruimte zal maken.
 
Heuj, bekend rackje... :D heb ik ook.

Past allemaal maar net zie ik. heb je nog wel ruimte buiten het powerrack voor wat oefeningen?
Veel succes met thuis trainen. Doe het zelf al vanaf het begin en het bevalt me prima.
Als ik ga deadliften bijvoorbeeld schuif ik het bankje weg.
 
Nu weet ik zeker dat als ik later een huis heb ik een speciale home gym ruimte zal maken.
Ik ook als ik op mezelf ga wonen, moet het nu helaas nog met de zolder doen :)
 
Lekker hoor..!!
Ken je thuis de beest uit hangen:D
En dan de buren maar denken hij gaat nooit de deur uit, maar hoe komt die toch zo breed;)
 
*jaloers* Het is dat ik nog niet op mezelf woon, anders zou ik er ook eens aan gaan denken
 
HOME-GYMS are the F*CKING BEST!!!!
 
Ik heb hetzelfde als jij besteld, ook bij helisports. Ik heb alleen de rubber coated gewichten.
Wordt volgende week zaterdag bezorgd. Ik blijf wel gewoon lid van de sportschool.
 
ik wil ook een honegym, en als je het uitreikend qua prijs, heb je achter een paar jaar toch je geld terug, want anders geef je het uit aan lidgeld;):p...

Dus ik spaar nu voor een home-gym...aangezien mijn oud abonnement opgezegd is:o
 
damn, ziet er netjes uit, ik ben zelf inmiddels ook aan het sparen voor een net powerrack, want die drukbank met squatafleggers word toch een beetje wankel als je er 100kg op legt.
 
nee dat het totaal 140 kg aan gewicht is

verde rlijkt het me niet zo slim om zoiets op je zoldertje neer te zetten maar daar kom je vanzelf wel achter ;)
 
Bedoel je dat je de stang met max 140kg kan belasten?

Nee natuurlijk niet, hij heeft 140kg aan schijven voor de Olypische stang.

Mooie gear man!!!! :D
 
Back
Naar boven