AndroidHealthClinic

Zomaar :) Live from LANweerdinge :P

Bezoekers in dit topic

Lachen!! Hoop dat er wel genoeg bier daaro is :D Of Shakies ;)
 
We zitten hier in een dikke tent :) warm :S ... het noodweer wat zogenaamd moest komen bleef beperkt tot wat wind en wat klapperend zeil .....

Dus het is al weer over ...

Allemaal ECTO'tjes hierow ... ;) ;)
 
Hehe ... ecto of een buik ... ben de enige momenteel hier die er een beetje getraind uit ziet ... toch wel leuk vergelijken ;)
 
Hiekie is nu dus de Griekse God van de LAN partie.
Niet dat dat moeilijk is als de concurrentie gemiddeld 40 kg weegt (inclusief buikje).:D
veel plezier dude, als je honger krijgt neem je gewoon een ecto als snack, wel uitkijken voor de graten.

Edit: anders stuur je effe een mail met het adres van deze site rond. Wie weet zien een paar van die ecto’s dan het licht en gaan ze ook trainen. Hoe meer zielen hoe meer vreugde.
En ik denk dat die gasten het heel fijn zouden vinden als ze met wat training zelf hun systeemkast kunnen dragen i.p.v. met een steekwagentje :D
 
Laatst bewerkt:
Lauw zei:
Hiekie is nu dus de Griekse God van de LAN partie.
Niet dat dat moeilijk is als de concurrentie gemiddeld 40 kg weegt (inclusief buikje).:D
veel plezier dude, als je honger krijgt neem je gewoon een ecto als snack, wel uitkijken voor de graten.

Edit: anders stuur je effe een mail met het adres van deze site rond. Wie weet zien een paar van die ecto’s dan het licht en gaan ze ook trainen. Hoe meer zielen hoe meer vreugde.
En ik denk dat die gasten het heel fijn zouden vinden als ze met wat training zelf hun systeemkast kunnen dragen i.p.v. met een steekwagentje :D
Jij wil gewoon dat er meer ecto's lid worden van onze gemeenschap, dan voel je jezelf wat groter..

:D
 
Haha Lol @ Lauw :) Griekse god ... nou neej, ik ben zelf ook nog maar een kleintje hoor .. tenminste ... zo zie ik dat dan :)

[Link niet meer beschikbaar] is de link van de party waar ik momenteel zit
 
En maak wat foto's, dan kunnen we lachen ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Hiekie zei:
We zitten hier in een dikke tent :) warm :S ... het noodweer wat zogenaamd moest komen bleef beperkt tot wat wind en wat klapperend zeil .....

Dus het is al weer over ...

Allemaal ECTO'tjes hierow ... ;) ;)

haha mijn broer zit er ook als het goed is. Hij is een uitzondering op de regel n is een MESO!! maar wel eennerd uiteraard :D
 
Jouw broer .... hmmmm .. Nickname ofzo ? de enige meso die ik heb gezien is spek

De regen is al weer over ... En het zonnetje komt er schraal weer door ...
Dikke pret alweer ... zonet ff lekker gejunked (gelukkig bestaan er in het leven van een bodybuilder nog wel junkdagen... )

Morgenmiddag rond een uur of 4 gaan we ff een gym in Emmen bezoeken om daar ff borst-rug te trainen ...
 
Laatst bewerkt:
je heb mazzel dat ik niet nar die lanparty kwam .... heheheheh......ik ga ook nar lans affetoe en dan voel ik me ook de king :x
 
Jah ... dan wil je mij ff aftroeven natuurlijk ... okay jij wint ..
 
Welke games werden er gespeelt?
 
Hiekie zei:
Jouw broer .... hmmmm .. Nickname ofzo ? de enige meso die ik heb gezien is spek

De regen is al weer over ... En het zonnetje komt er schraal weer door ...
Dikke pret alweer ... zonet ff lekker gejunked (gelukkig bestaan er in het leven van een bodybuilder nog wel junkdagen... )

Morgenmiddag rond een uur of 4 gaan we ff een gym in Emmen bezoeken om daar ff borst-rug te trainen ...

nickname: misantrophia ofzo iets.
 
@ Rey Mysterio: Werden er gespeelt? we gaan hier nog 2 dagen door!
Momenteel word er nog steeds die oude rot-UT gespeelt, en her en der BF2. en ook word er behoorlijk ge-CS-ed

@ Pumpin' : we gaan eens ff kieken
 
Back
Naar boven