MuscleMeat

zombies

Bezoekers in dit topic

ErEf

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 okt 2002
Berichten
763
Waardering
1
ik wou eens een oud topic van stal halen...

dus welke zombies komen nog midden in de nacht op het forum?

en wie kent deze nostalgische topic nog :D
 
Ik kem hem niet en zit alleen zo laat in het weekend... doordeweeks slaap ik beter :D
 
Hee de zombiethread terug!!
Eens een zombie altijd een zombie!
 
Wtf is het doel van de zombiethread?

Want toen die er eerder was., was ik denk ik nog nie op dit forumpje..
 
nu ge over zombies spreekt, had vandaag een droom over zombies: ik werd aangevallen door een bende zombies gvd, heb een paar proberen doodsteken met een demi-chef mes (weet niet hoe ik er aan kom) maar ze gingen gewoon niet dood. Heb tenslotte beslist mijn eigen te steken met mn mes zodat ik ook een zombie wordt en zodat ze mij niks gaan doen. Ik voelde me echt een zombie :D (maar toch wouden ze me nog steken, de bastards!)
 
haha, komt me bekend voor. Ik had vroeger ooit een nachtmerrie over zombies die in de woonkamer lagen met halve lichamen en zo.
toen ik echt wakker schrok moest ik zo nodig pissen, niet normaal. Maar ik durfde niet naar beneden mede omdat het licht van de trap pas beneden aan kon. Toen heb ik maar de wasbak in de douche opgezocht:D
 
Originally posted by dandyman
haha, komt me bekend voor. Ik had vroeger ooit een nachtmerrie over zombies die in de woonkamer lagen met halve lichamen en zo.
toen ik echt wakker schrok moest ik zo nodig pissen, niet normaal. Maar ik durfde niet naar beneden mede omdat het licht van de trap pas beneden aan kon. Toen heb ik maar de wasbak in de douche opgezocht:D

LMAO!! :D
 
Originally posted by dandyman
haha, komt me bekend voor. Ik had vroeger ooit een nachtmerrie over zombies die in de woonkamer lagen met halve lichamen en zo.
toen ik echt wakker schrok moest ik zo nodig pissen, niet normaal. Maar ik durfde niet naar beneden mede omdat het licht van de trap pas beneden aan kon. Toen heb ik maar de wasbak in de douche opgezocht:D

hoe oud was je toen?
 
Originally posted by nilsjei1234


hoe oud was je toen?

vorig jaar gebeurd















geintje, twee jaar terug:D, nee toen was ik een jaar of, wat zal t geweest zijn, 7,8. rond die leeftijdscategorie iig
 
Originally posted by dandyman


vorig jaar gebeurd

geintje, twee jaar terug:D, nee toen was ik een jaar of, wat zal t geweest zijn, 7,8. rond die leeftijdscategorie iig

Ha ik hoef mij niet te schamen hoor.. Ik durfde vorige week nog niet eens snachts gaan plassen.. HEb het toch gedaan..

:lifter:
 
wederom mooi verhaal.;)
een maat van me die slaapwandelde vroeger af en toe en zodoende zag hij wel eens de wasmand aan voor de plee.
en daar de pa van die heeft dat nog steeds en die heeft ooit in de slaap zijn leuter in de videorecorder gestopt om te pissen.
hij stond ook raar te kijken toen hij s'ochtends die videorecorder zag.
jaja, zieke famile..kweet t:D


en Bracke, ik ben echt trots op je:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by dandyman
wederom mooi verhaal.;)
een maat van me die slaapwandelde vroeger af en toe en zodoende zag hij wel eens de wasmand aan voor de plee.
en daar de pa van die heeft dat nog steeds en die heeft ooit in de slaap zijn leuter in de videorecorder gestopt om te pissen.
hij stond ook raar te kijken toen hij s'ochtends die videorecorder zag.
jaja, zieke famile..kweet t:D


en Bracke, ik ben echt trots op je:thumb:

Idd, niet ziek maar eigenaardig.. Misschien slaapwandelden ze niet en wilden ze gewoon es elkaar een leur draaien.. KAn toch niet? Heb zo ook es zin om snachts op mn pa zn kop te .... Geweldig excuus.. :thumb:

Wat het andere verhaal betreft.. Een man mag heus es bang zijn in het donker.. Een goede vriend van me, G. Stevens, is 1.98 lang, heel breed, niet dik dus en weegt 105kg.. Heb hem laatst naar zijn auto moeten wandelen in het donker. Hij durfde niet door ons laantje.. We wonen namelijk nogal afgelegen..

;)
 
Originally posted by Bracke


Idd, niet ziek maar eigenaardig.. Misschien slaapwandelden ze niet en wilden ze gewoon es elkaar een leur draaien.. KAn toch niet? Heb zo ook es zin om snachts op mn pa zn kop te .... Geweldig excuus.. :thumb:

Wat het andere verhaal betreft.. Een man mag heus es bang zijn in het donker.. Een goede vriend van me, G. Stevens, is 1.98 lang, heel breed, niet dik dus en weegt 105kg.. Heb hem laatst naar zijn auto moeten wandelen in het donker. Hij durfde niet door ons laantje.. We wonen namelijk nogal afgelegen..

;)

misschien wou hij gewoon eventjes alleen met je zijn ;)
 
Back
Naar boven