AndroidHealthClinic

zomer>>>cutten of bulken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jurre

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
15 mei 2003
Berichten
186
Waardering
0
Wat willen jullie net voor de vakantie gaan doen?
Bulken of cutten.
Ikzelf blijf gewoon door bulken, want veel massa heb ik nog niet!

Greetz,
Jurre
 
Ik blijf dit jaar bulken, volgend jaar ga ik wel cutten.
 
cutten maar ik vind t wel moeilijk eigenlijk :(
 
Bulken, maar wel in mindere maten. Ik zit r een beetje tussen in eigenlijk. Wil mijn vet% nu constant houden maar zekers geen massa verliezen. Dussuh, zeg amar een lichte bulk :)
 
Bulken en nog eens bulken.

Eerst de 90 kilo, dan zien we wel.
 
bulkcutten of cutbulken... ik ben er nog niet geheel uit ;) ....

ik ben nu aan het bulken, dit bouw ik geleidelijk af naar onderhoud, dan ff drie weken dik cutten, daarna ff kijken, na de zomer weer bulken en volgende zomer echt klaar zijn :D
 
ik bulk en cut eigenlijk niet. als ik niet bulk, hoef ik ook geen vet weg te cutten.
 
gewoon doorbulken.. maar niet vetter worden. op me 12% blijven.

gain nu langzaam massa.. maja in augustus gaat t weer beginnne !!
 
heb altijd een pensje gehad. Vroeger altijd veel friet en derg. gegetn en dan krijg je dat he.
afgelope jaar dus ook niet gebulkt maar net iets boven mn onderhoudsnivea gezeten qua cal. Ik vind t nu wel tijd worden om droog te worden, hoeft geen 5 a 6 % te zijn, maar gewoon een goed stuk droger. zit nu op 13.6 (4 weken trug) en ben nu met een goed cutdieetje begonnen.

ga naar de zomer iig beginnnen met mn 1e bulk. Zat zelf ook te wtijfelen of ik wel wou cutten aangzein ik toch ook al niet denderend veel massa heb, maar dat komt wel na de zomer. Mijn keuze is gemaakt, eerst droog worden en dan bulken. Kan ik iig een mooi fotootje maken wat me gaat motiveren voor tijdens de bulk;)
 
Laatst bewerkt:
nu ff beetje cutten 12 % foto maken voor vergelijking en na de zomer voor de 85 kilo :d
 
de meeste mensen cutten, hangt af van wat je wilt.
 
ik ga voor cutten, geen twijfel mogelijk.
ik denk dat als je te lang op een hoger vet% blijft zitten, doordat je te lang bulkt, je dan alleen maar meer problemen krijgt om weer goed droog te geraken.
 
ik blijf doorbulken tot volgend jaar maart ongeveer. Daarna ga ik voor het eerst cutten.
 
Back
Naar boven