XXL Nutrition

Zomergasten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gare kerel
 
Goeie aflevering
 
Verschrikkelijke vent, dat hij nog zendtijd krijgt. :kots:
 
Ik vind wel leuk, oude zeurpiet televisie.
Cynische brompotten zijn nu eenmaal honderd keer leuker om naar te luisteren dan mensen die nog doelen hebben en in illusies geloven. Als ik later groot ben wordt ik er ook zo één.

Maar hij heeft best mooie dingen te vertellen alleen doet hij het vaak net niet goed door in het verhaal zelf al de wanhoop te stoppen dat er eigenlijk niemand naar hem luistert ook al is hij toch een kunstenaar. Maar dat maakt het dan weer grappig.
 
Ik vind wel leuk, oude zeurpiet televisie.
Cynische brompotten zijn nu eenmaal honderd keer leuker om naar te luisteren dan mensen die nog doelen hebben en in illusies geloven. Als ik later groot ben wordt ik er ook zo één.

Maar hij heeft best mooie dingen te vertellen alleen doet hij het vaak net niet goed door in het verhaal zelf al de wanhoop te stoppen dat er eigenlijk niemand naar hem luistert ook al is hij toch een kunstenaar. Maar dat maakt het dan weer grappig.
+1

He is the man i love to hate
 
Goeie aflevering

Idd ik heb het net terug gekeken. Eerst om te zien of het wat was, maar hij kwam totaal anders over dan in andere programma's. En hij had ook leuke fragmenten uitgekozen.
 
Wie is die faget nu weer bij Zomergasten
 
Begint goed deze aflevering
 
Afleveringen met zulke onbekenden zijn vaak wel de betere qua gespreksstof ja, maar m'n lolbroek heb ik alvast uitgetrokken.
 
Wie is deze hoer?
 
Als je fleetwood mac aanvraagt zit je gewoon geramd wat mij betreft, zeker als t Rumours is
 
Vrouw is 47. Tis dat het zo'n huge bitch is anders zou ik zeggen dat ze er nog verdomde goed uit ziet voor haar leeftijd.
 
+1

Would Hit
 
Back
Naar boven