XXL Nutrition

Zomer komt er AAAN helpp (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hallo, allemaal.
sorry voor mijn begrip.
maar ik heb het doorgenomen nu snap ik het, eerst deed ik het echt fout ik zal eens opnoemen wat ik vandaag heb gegeten en gedronken

08:00 uur kitkat / appel / 1 bruine boterham met kipfilet
08:45 thee met 2 suiker klontjes
12:30 frietje middel speciaal - 5 kipnugets
12:45 Pakje wicky aardbijen
16:30 broodje doner
17:00 pakje wicky aardbijen


dit was het tot nu toe oke ik weet dat ik erg slecht gegeten heb
vandaag, maar vanaf maandag zit hier verandering in.

Faal faal en nog meer faal. kan iemand een plaatje van failblog linken? ben te lui

jr9xco.jpg


Paint :cool:
 
pff :/
 
Hallo deze eetschema heb ik ongever een beetje opgesteld

7:00
50-100gr havermout
250-500ml melk
whey shake (30gr)

maaltijd 2: 10:30 uur

bruin baguette met 100-200gr zalm/kippewit/...

maaltijd 3: 12:30

100-200gr pasta
whey

maaltijd 4: 15:00
banaan
50-100gr cashewnoten of blikje tonijn

maaltijd 5: 17/18uur

avondeten (best zilvervlies rijst+eiwitrijk vlees/vis+groenten)


maaltijd 6: 21 uur ( na fitniss)

250-500gr kwark (magere kaas)


graag op of aanmerkingen??
 
Hallo deze eetschema heb ik ongever een beetje opgesteld

7:00
50-100gr havermout
250-500ml melk
whey shake (30gr)

maaltijd 2: 10:30 uur

bruin baguette met 100-200gr zalm/kippewit/...

maaltijd 3: 12:30

100-200gr pasta
whey

maaltijd 4: 15:00
banaan
50-100gr cashewnoten of blikje tonijn

maaltijd 5: 17/18uur

avondeten (best zilvervlies rijst+eiwitrijk vlees/vis+groenten)


maaltijd 6: 21 uur ( na fitniss)

250-500gr kwark (magere kaas)



graag op of aanmerkingen??


dit is nu al wat beter al zou ik ( en wss iedereen van deze site) je aanraden ook een whey shake van 30 of meer gram te nemen NA de fitness.
 
Eventueel Dextro Juice pro erbij.

Na de training is DextroJuice Pro het meest anabole (spieropbouwend) wat je kan innemen. Na een intensieve training is het glycogeen (spiersuiker) uit de spieren en lever verdwenen en zijn de spiervezels beschadigd. Om zo snel mogelijk te herstellen moeten we dus het glycogeen in de spieren en lever aanvullen en de spierafbraak stoppen.
Veel krachtsporters nemen direct na de training een eiwitshake. Je lichaam gaat echter deze eiwitten dan omzetten in glucose om de uitgeputte glycogeen depots aan te vullen.

http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/DextroJuice-Pro-P207
 
die t0lga scoor wel postcount hiero
 
Damn...en jij maar afvragen wat je verkeerd deed en hoe het toch komt dat je zo in je vet% bent gestegen...:roflol:, je vorige voedingsschema WAS lachwekkend... je nieuwe voedingsschema ziet er al beter uit MAAR,

- je mag wel meer groente eten
- middagmaal...waarom pasta met whey...neem bijv. Rijst+kip(of vis)+groente of een maaltijdsalade met peulvruchten,groente,tonijn,olijven en dressing van olijfolie/balsamico en kruiden of volkorenboterhammen met in olijfolie gebakken ei en wat tomaatjes..etc etc.

Voor de rest echt een dikke verbetering :thumbs:
 
dat schema ziet er al wat beter uit :o
maar ik zou ook die pasta vervangen door boterhammen met kipfilet of met tonijn ofzo dan krijg je die eiwitten al binnen met uw maaltijd en moet je geen shake drinken en kun je die na uw training drinken (kwark is ook goed voor eiwitten na uw training)
 
t
dit is nu al wat beter al zou ik ( en wss iedereen van deze site) je aanraden ook een whey shake van 30 of meer gram te nemen NA de fitness.

3x whey per dag vind ik persoonlijk beetje teveel.
en het is effectiever voor dan na de training te nemen

---------- Toegevoegd om 09:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:47 ----------


zo een grote toegevoegde waarde heeft dat nu ook weer niet
 
bedankt dus die pasta kan ik beter vervangen??
 
dan ga je inderdaad afvallen maar blijft je nog zwak en zonder spieren
ga liever een normaal voedingsschemavolgen met zowel eiwitten als koolhydrate als voldoende vetten en je gaat zien daar ga je verder mee komen dan gwn zo weinig mogelijk koolhydraten :s
 
pasta vervangen door boterhammen met kipfilet of met tonijn ofzo dan krijg je die eiwitten al binnen met uw maaltijd en moet je geen shake drinken en kun je die na uw training drinken (kwark is ook goed voor eiwitten na uw training)

hij vroeg geen eiwit dieet, 200gr pasta is 150gr koolhydraten ...

---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:52 ----------

bedankt dus die pasta kan ik beter vervangen??

nee, misschien wel beter als maaltijd 4 (voor de KT)
 
jjoeridc ben je echt 40kg en 1m52 ?
 
oke dus deze voedingsschemais goed als ik wil afvallen en spieren kweken??
 
wa denkt ge nu zelf...
08:00 uur 1 of 2 volkoren boterhammen met whey shake
10:00 potje tonijn
12:00 kip of boterhammen met kipfilet
14:00 potje tonijn
16:30 avond eten (veel groeten en een goed stuk kip of kalkoen en een paar aardappelen)
20:00 250g kwark
dit helpt u wel om af te vallen ...
 
oke sorry dat ik het nog steeds niet snap, dus mijn voedingsschemais niet goed om tegelijkertijd te afvallen en spieren te kweken als ik 4 dagen per week ga fitnissen??
 
Hallo sporters,

ik ben Tolga en ben 19 jaar oud, mijn gewicht is 85 kilo ben 1.78
ik ben sinds vorige week begonnen met fitnissen. en ik zie al resultaat bij mijn armen, maar mijn vraag is ik wil voor de zomer een platte buik hebben lukt mij dit? ook wil ik graag shake's gebruiken of whateveer dan ook als ik maar mooi resultaat krijg ik probeer elke dag te gaan fitnissen indien dit lukt..
of moet ik toch een dieet volgen en sporten tegelijk??

help mij aub,

groetjes
Tolga

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven