Fitness Seller

Zomer kuurtje

Bezoekers in dit topic

Sikkyboy

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
4 mrt 2009
Berichten
33
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Hallo Allemaal,

Ik heb een vraagje en hopelijk kunnen julllie mij helpen.

Ik wil over2 weken beginnen met mijn cutkuurtje die zal bestaan uit:

Week 1 t/m 8 ( 100mg test prop om de dag )
week 1 t/m 8 ( 100mg tren ace om de dag )
En uiteraard mijn nakuur.

Dus is mijn vraag ik lees bij veel mensen dat ze bij deze kuur ook winstrol ( tabs ) gebruiken om er voller en harder uit te komen, maar wanneer kan je het beste beginnen om deze te nemen gelijk vanaf het begin in je kuur of na een aantal weken?

Alvast bedankt voor de reacties
 
test 1 weekje langer doordoen ivm herstel. Winny max 2 weken na laatste test inject, hoelang je winny wil doen is aan jou. Maar dit is verkeerd gepost, moet niet in kuurlog of je wil een log gaan bijhouden.
 
test 1 weekje langer doordoen ivm herstel. Winny max 2 weken na laatste test inject, hoelang je winny wil doen is aan jou. Maar dit is verkeerd gepost, moet niet in kuurlog of je wil een log gaan bijhouden.



Ja klopt sorry de test trek ik inderdaad 1 week langer door :)
Heb hier en daar wel wat gehoord dat je op 40 a 50 mg winny moet zitten om enig resultaat te boeken, maar voor hoelang kan je dat het beste doen?
 
test 1 weekje langer doordoen ivm herstel. Winny max 2 weken na laatste test inject, hoelang je winny wil doen is aan jou. Maar dit is verkeerd gepost, moet niet in kuurlog of je wil een log gaan bijhouden.

Hij zet test p he dus hoeft nu geen 2 weken na laatste inject te zijn.

Gewoon 2 potjes winny doen en dan uitrekenen dat je gelijk klaar bent met je test p. Winny zou ik op 50mg doen.
 
Hi, ziet er lekker uit, qua winny kun je het zo doen:

Wk 1-8/9 100mg Test P eod
Wk 1-7/8 100mg Tren A eod
Wk 5-10 50mg Winstrol ed
 
Super bedankt voor jullie reacties!
ben er een stuk wijzer van geworden en ik zal deze log bij gaan houden.

Gr
 
Hij zet test p he dus hoeft nu geen 2 weken na laatste inject te zijn.

Gewoon 2 potjes winny doen en dan uitrekenen dat je gelijk klaar bent met je test p. Winny zou ik op 50mg doen.

1 weekje zeg ik meastro, omdat het prop is.. :cool: Voor de rest, ziet er lekker uit, suc6 TS!
 
Hallo mensen,

Gisteravond dus me eerste inject gezet en ik moet zeggen het ging weer vrij simpel!
Maargoed denk dat ik daar over 3 a 4 weken wel anders over piep.
Het is voor mij de eerste keer dat ik met snelle esthers werk dus ik ben heel benieuwd wanneer deze ook gaan inslaan.

Ik hou jullie op de hoogte.

Grtz
 
winstrol hoeft niet perse op 40-50 mg gedoseerd te worden, ik vind dit persoonsgebonden, de een knalt op 30 terwijl de andere niet zo veel voelt van 50... Ik zelf doe mijn winny 1 ml eod en dan kom ik niet in de buurt bij die 50 mg ed, maar ik doe het ook in combo met test e en tren a..
 
Back
Naar boven