Fitness Seller

Zomer Logje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

UltraX

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
20 aug 2006
Berichten
2.985
Waardering
10
Vanwege het feit dat ik toch zat vrije tijd de komende 4 maanden ga hebben begin ik nu aan mijn nieuw schematje. Hij is vrij zwaar, dus ik ga met een laag gewicht trainen, dan moet je denken aan triceps extentions normaal 28KG, nu dan 22-24KG om overtraining te voorkomen. Daarnaast zal ik nooit tot faillure gaan.

Hier is mijn schema voor de komende vakantie. Deze ga ik tot het einde van de vakantie doen waarna ik dan weer eindelijke de bill star wil gaan doen.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Iemand daarnaast enig idee voor de aantal reps, ben van plan overal gewoon 3 setjes te gaan doen met reps van 10 overal, dat moet gewoon mijn streef getal zijn, heb ik het geval dat het mij teveel moeite gaat kosten om de 10 te halen, en krijg ik de laaste paar er niet uit zonder moeite stop ik met het setje.

Stats die ik nu aan het begin van dit schema heb:

Lengte: 176
Gewicht: 83/84KG
Bf: Circa 15%

Deadlift geschat op 150KG
Chins 12/15xBW
BOR 10x90KG

Dumbbell Curl 10x20KG
Concentration Curl 6/8x20KG

Squat Circa 100-110KG, de vorige waren niet helemaal goed, dus benen lopen wat achter, maar heb ik nog nooit echt deftig getraint:(
Walkin Dumbbell Lunges KG is per dumbbell, 10 reps per been 10x24KG
Leg Extention 10x110KG
Leg Press met 1 been uitgevoerd 10x170-180KG
Goodmorning eerste keer dat ik hem doe.
 
Laatst bewerkt:
Bij de kleinere oefeningen, (tr. extension, db curl, fly's) kan je mss tot 12 reps gaan, omdat die meer voor definitie dienen en zo heb je wat extra pomp en de zwaardere (rows, presses, squats,...) kan je idd 10 nemen en niet te zwaar gaan want 6/7 is erg veel
 
Bij de kleinere oefeningen, (tr. extension, db curl, fly's) kan je mss tot 12 reps gaan, omdat die meer voor definitie dienen en zo heb je wat extra pomp en de zwaardere (rows, presses, squats,...) kan je idd 10 nemen en niet te zwaar gaan want 6/7 is erg veel

Word het teveel, dan doe ik er 1 rustdag erbij, nog steeds teveel, ga ik het nog iets rustiger aan doen, kwa pomp hoe ik niet, krijg ik meer als genoeg vindt ik van 10 reps, en daar train ik ook niet voor. Misschien gewoon iso 12 reps en compound 10 reps voor de afwisseling. Kijken hoe dat loopt.
 
Misschien gewoon iso 12 reps en compound 10 reps

Daar stuurde ik op aan, of het nu voor pomp of afwisseling of wat dan ook is.:)

Zal dit zeker blijven volgen, wnr begin je er mee?
 
Daar stuurde ik op aan, of het nu voor pomp of afwisseling of wat dan ook is.:)

Zal dit zeker blijven volgen, wnr begin je er mee?

Maandag, heb er nu al zin in:D
 
6 dagen in de week, goodluck, interessant schema :)
 
succes, ziet er leuk uit. btw "squads" met een d? ;)
 
Succes, het ziet er wel zwaar uit ja :eek:
 
succes, ziet er leuk uit. btw "squads" met een d? ;)

Militaity presses, leteral raise, chrunches?

Toen ik het gepost had zag ik het ook gelijk, maarja teveel moeite om het te gaan veranderen. Jullie snappen wel wat ik bedoel, dus dan kotm het allemaal goed;)
 
Vandaag eerste traininsdag van mijn nieuwe schema, ik vondt het niet al te lekker gaan, vooral de deadlift en chins had wel iets meer verwacht.

Stats die ik nu heb:

Deadlift geschat op 150KG
Chins 12/15xBW
BOR 10x90KG

dumbbell Curl 10x20KG
Concentration Curl 6/8x20KG

Deadlift 10x70KG 10x80KG 10x90KG
Chins 10xBW 8XBW 6XBW
BOR 10x60KG 10x70KG 10x80KG

dumbbell Curl 3x10x16KG
Concentration Curl 14x10KG 2x10x16KG

Leg Raise 12x2KG 12X3KG 12x5KG
Crunches 12xBW 12x5KG 12x10KG
Abdominal 12x35KG 12x40KG 12x45KG

Alleen ben ik niet tevreden over de deadlift rest ging allemaal wel voldoende alleen minder dan verwacht, ik probeerde bij de deadlift meer door de benen te gaan alleen voelde het alles behalve goed. Oftewel volgende keer weer is kijken of het wel lukt.

Ik vondt het niet al te zwaar, maar dat moet denk ik nog komen.
 
Stats die ik nu heb:

Squat: Circa 100-110KG, de vorige waren niet helemaal goed, dus benen lopen wat achter, maar heb ik nog nooit echt deftig getraint:(
Walkin Dumbbell Lunges KG is per dumbbell, 10 reps per been 10x24KG
Leg Extention 10x110KG
Leg Press met 1 been uitgevoerd 10x170-180KG
Goodmorning eerste keer dat ik hem doe.

Vandaag ook weer rustig met mijn benen begonnen.

FullSquat 10x40 10x50KG 10x60KG
Walking Dumbbell Lunges KG is per dumbbell, 10 reps is per been 10x16KG 10x18KG 10x19KG
Leg Extention 10x70KG 10x85KG 10x100KG
Leg Press met 1 been uitgevoerd 10x120KG 10x140KG 10x160KG
Goodmornings, eerste keer dat ik hem doe 10x15KG 10x25KG 10x25KG

Ik was de calf raise vergeten en ik heb de leg extention er perongeluk bij gedaan. Wist niet meer persies wat ik nog moest doen. Slecht... Daarnaast ging de squats matig, lunges ook, maar de rest ben ik wel tevreden mee.
 
Back
Naar boven