Fitness Seller

Zomer verandering schema

Bezoekers in dit topic

Drangonky

Cool Novice
Lid geworden
14 aug 2011
Berichten
225
Waardering
95
Lengte
1m85
Omdat ik in de zomer vaak wat actiever ben overweeg ik om ipv 3xpw naar 4xpw te gaan trainen. Momenteel train ik dus 3xfullbody maar wil het opvoeren naar 4x.
Wat zijn jullie ervaringen/ideeën hierover? 4xfullbody doen of om en om UB/LB?
 
Beetje afhankelijk ook van je doelen (?)

Wat zijn je stats incl Vp% ?
 
4xpw fullbody is bijna niet te doen imo.
Lekker UB/LB doen.
 
Beetje afhankelijk ook van je doelen (?)

Wat zijn je stats incl Vp% ?
Doel is voornamelijk kracht vergroten
Stats: Vrouw en VP is te hoog

4xpw fullbody is bijna niet te doen imo.
Lekker UB/LB doen.
Waarom zou het moeilijk(er) zijn?
Ik zit ook met ub/lb in mn hoofd maar vrees dat ik daar minder voldoening uithaal, voelt als een halve training en dan maar 2x ub doe ipv 3x etc..etc..
 
Doel is voornamelijk kracht vergroten
Stats: Vrouw en VP is te hoog


Waarom zou het moeilijk(er) zijn?
Ik zit ook met ub/lb in mn hoofd maar vrees dat ik daar minder voldoening uithaal, voelt als een halve training en dan maar 2x ub doe ipv 3x etc..etc..
Als je hard genoeg traint heb je niet genoeg rust om te herstellen met 4xpw fullbody imo.
Je zou dan al sowieso een keer twee dagen achter elkaar fullbody moeten doen en dat vind ik persoonlijk niks. Tenzij je maar halve bak traint.

Als ik goed UB/LB knal kan ik 2 dagen erna amper opnieuw UB/LB doen omdat ik nog niet genoeg herstelt ben. 2x in de week is juist heerlijk.
 
Je kan ook om de dag een FB doen als je daar meer voldoening uit haalt.
Dan heb je de ene week 3 trainingen en de andere week 4 trainingen
 
Misschien een Push/Pull schema? Dan train je elke spiergroep 2 keer per week en ik denk dat het voor jou meer voldoening geeft dan een ub/lb.
Maandag en Donderdag train je dan Quadriceps, Borst, Schouders, Triceps en Kuiten. Dinsdag en Vrijdag heb je Hamstrings, Billen, Rug, Biceps en Buik.
Zoals hierboven aangegeven kan je ook gewoon om de dag full body gaan doen, maar dan heb je niet elke week die 4 trainingen.
 
Back
Naar boven