Fitness Seller

Zomer

Bezoekers in dit topic

TrainingFreak

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 feb 2003
Berichten
1.024
Waardering
4
De zomer komt eraan en dan ga ik naar Turkije voor 2 weken. Dus kan ik twee f*cking weken niet trainen :( :(
Dat is best moeilijk voor mij.

Maar dan gaat de spiermassa toch achteruit

Wat kan ik hier tegen doen
En hoeveel eiwitten (VVM weet ik niet, ik weeg 67/69 kilo en ben 1.80)
 
-3g per kg lichaamsgewicht ongeveer
-voldoende blijven eten&drinken
-In turkije hebben ze vast wel sportscholen
 
Originally posted by TrainingFreak
De zomer komt eraan en dan ga ik naar Turkije voor 2 weken. Dus kan ik twee f*cking weken niet trainen :( :(
Dat is best moeilijk voor mij.

Maar dan gaat de spiermassa toch achteruit

Wat kan ik hier tegen doen
En hoeveel eiwitten (VVM weet ik niet, ik weeg 67/69 kilo en ben 1.80)

Wat is er mis met een weekje rust?
In de overige week kan je misschien met je eigen lichaamsgewicht iets doen[denk aan pull-ups aan een zelfgemaakte bar,pushups e.d.]
 
Originally posted by TrainingFreak
De zomer komt eraan en dan ga ik naar Turkije voor 2 weken. Dus kan ik twee f*cking weken niet trainen :( :(
Dat is best moeilijk voor mij.

Maar dan gaat de spiermassa toch achteruit

Wat kan ik hier tegen doen
En hoeveel eiwitten (VVM weet ik niet, ik weeg 67/69 kilo en ben 1.80)
[/QUOTE

In Turkije hebben ze goedkope roids, en jij zit te klagen over 2 weken zonder training?:eyebrow:
 
ja ik denk dat je in die 2 weken geen spiermassa zal verliezen..ik train vaal zelluf ook niet als ik op vakantie ben 1 a 2 weken en ik mis het vaak wel maar ik verlies er geen spiermassa mee, althans ik zie het niet..ik blijf dan gedurende die vakantie tuurlijk wel op mijn eten letten.
 
Sterker nog als je net die weken voor je vakantie heel zwaar hebt getraind kan je in die rust periode flink wat massa erbij krijgen als je gewoon goed blijft eten enzo...
 
Ik eet gewoon wat ik wil en train als ik er zin in heb.(daarom ben ik op vakantie)
Ik zie er meestal ook beter uit als ik terugkom van vakantie.
Bij terugkomst wel weer zo schoon mogelijk eten.
 
Originally posted by bestoldschool
Ik zie er meestal ook beter uit als ik terugkom van vakantie.

Spieren volgeladen :)
 
idd, met pizza, brood, taart, ijs, koek, patat, McD etc etc :D :clap:

De foto's die ik hier gepost heb zijn genomen 1 dag voordat ik weer terugkwam hiernaartoe na 20 dagen in nederland geweest te zijn. (foto's in "BOS weer" met mijn spijkeroverall aan)

De sportschooleigenaar die die foto's nam vroeg of ik nog een week kon blijven want de daarop volgende week zouden er districtskampioenschappen zijn en hij dacht dat ik een goede kans zo maken. (moest alleen nog wat water kwijt raken in die week)

Moraal van het verhaal: eat till you drop, don't worry be happy!! :D :hedbang:
 
Het lijkt mij ook niet dat 2 weken rust kwaad kan. Misschien om de dag beetje opdrukken en dippen ofzo als je echt niet zonder kan :D
 
Turks eten is super yummi! Geniet ervan
Daar is vakantie toch voor. Geniet van de zon geniet van de natuur en cultuur. Laat je lichaam voor wat het is. Als ik jou was zou ik het lekker even laten rusten en niet teveel gaan nadenken en stressen hoe je lichaam dalijk verandert of iets degelijks. Geniet gewoon van je vakantie daar ish et voor en des noods als je echt nog beetje wil werken ga je toch ff crunchen of push-ups doen beetje aan de wand optrekken of iets dergelijks.

Just Enjoy your Trip!
 
Back
Naar boven