Fitness Seller

Zomerfeesten 2013 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_91225

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
6 jun 2011
Berichten
990
Waardering
98
Lengte
1m91
Massa
102kg
Vetpercentage
13%
Het is weer zover, de zomerfeesten a.k.a vierdaagse in Nijmegen.
Er zijn een hoop DBB'ers uit deze regio zover ik weet en er zullen er ongetwijfeld wat afreizen deze kant uit. Waar zijn jullie te vinden? Zijn en eventueel zelfs jongens die meelopen? Ik woon in de stad en ben zo overal te vinden, laat het voornamelijk afhangen van vrienden/huisgenoten.
142wh04.jpg


Ik ga mijn daksessies verder zetten! Geniet.
 
Ga alleen dinsdag ff met het gezin en donderdag ga ik zonder de familie. Overal en nergens te vinden:D
 
Ik zou in eerste instantie vanaf maandag tot vrijdag gaan maar dat gaat op het laatste moment niet door. Ben er nu alleen vrijdag en.misschien donderdag. Heb een slaapplaats bij een maat van me die op kamers zit
 
Vanavond Matrixx at the park :cool:
 
Matrixx at the park probeer ik te vermijden koste wat kost :D wat een pauperbende daar.
Vanavond Truckfighters, Memphis Maniacs en Uncle Acid & the Deadbeats.
 
hertstaail gister was wel leuk, alleen veels te druk kon niet fatsoenlijk stampen.














ik kan sowieso niet fatsoenlijk stampen.
 
Ik zou in eerste instantie vanaf maandag tot vrijdag gaan maar dat gaat op het laatste moment niet door. Ben er nu alleen vrijdag en.misschien donderdag. Heb een slaapplaats bij een maat van me die op kamers zit
plans have changed. Ben van vanavond tot vrijdag in Nijmegen. Te herkennen aan een knalroze action zonnebril. (al kan ik niet beloven dat ik de enige ben met zo'n ding)

---------- Post toegevoegd 15 July 2013 om 18:43 ----------

Matrixx at the park probeer ik te vermijden koste wat kost :D wat een pauperbende daar.
Vanavond Truckfighters, Memphis Maniacs en Uncle Acid & the Deadbeats.
ik ga vanavond ook ff een kijkje nemen bij Memphis maniacs
 
Memphis Maniacs heb ik een tijdje terug gezien bij een festival in Delft.

Echt een geniale mash up band! Nog nooit live zoiets gezien hiervoor. :D
 
damn son, respect voor die mensen die met deze temperatuur 4 dagen gaan lopen :D

(of met z'n alleen opgepropt in een club gaan staan :o)
 
damn son, respect voor die mensen die met deze temperatuur 4 dagen gaan lopen :D

(of met z'n alleen opgepropt in een club gaan staan :o)

De lopers gaan het sowieso zwaar hebben. Medelijden met al die oudjes :rolleyes:
 
Ben er afgelopen zaterdag geweest, begon om half 3 smiddag's en eindigde om 6 uur snacht's.
Was pracht feestje maar ben nu pas weer 100% hersteld ervan haha!
 
damn son, respect voor die mensen die met deze temperatuur 4 dagen gaan lopen :D

(of met z'n alleen opgepropt in een club gaan staan :o)

Het is buiten he;)
Dus zo erg is het niet. Het buitenwerk is rond 00:30 afgelopen. Dan heb je de terrassen bij de kroegen die nog ff doorgaan, en daarna kun je nog naar binnen, maar dat vind ik niks.
 
Het is buiten he;)
Dus zo erg is het niet. Het buitenwerk is rond 00:30 afgelopen. Dan heb je de terrassen bij de kroegen die nog ff doorgaan, en daarna kun je nog naar binnen, maar dat vind ik niks.
ah ok... ik las de matrix en die vind ik normaal al te warm :p
 
Ik was zaterdag vanaf 23:30 @ matrixx at the park. Laatste uurtje alleen mee kunnen pakken, was erg gezellig, goed druk. Daarna stad in geweest, was ook super druk. Uiteindelijk in 'Van Buuren' beland, omdat 3 gezusters vol was. Rare tent maar heb me er wel vermaakt. Misschien dat ik vrijdag nog ga. Kan ik ergens de festiviteiten en bands/acts/dj's van vrijdag vinden?
 
Ik was zaterdag vanaf 23:30 @ matrixx at the park. Laatste uurtje alleen mee kunnen pakken, was erg gezellig, goed druk. Daarna stad in geweest, was ook super druk. Uiteindelijk in 'Van Buuren' beland, omdat 3 gezusters vol was. Rare tent maar heb me er wel vermaakt. Misschien dat ik vrijdag nog ga. Kan ik ergens de festiviteiten en bands/acts/dj's van vrijdag vinden?
check je app store. Er is een app die vierdaagsefeesten heet
De line up van matrixx @ park kan je ook op de site van de matrixx vinden
 
Ik was zaterdag vanaf 23:30 @ matrixx at the park. Laatste uurtje alleen mee kunnen pakken, was erg gezellig, goed druk. Daarna stad in geweest, was ook super druk. Uiteindelijk in 'Van Buuren' beland, omdat 3 gezusters vol was. Rare tent maar heb me er wel vermaakt. Misschien dat ik vrijdag nog ga. Kan ik ergens de festiviteiten en bands/acts/dj's van vrijdag vinden?
Vrijdag is de laatste avond/nacht dus zal overal wel goed vertoeven zijn. Sfeer is dan meestal het beste, wat mij betreft.
 
Te veel lopen is catobolic
 
Vrijdag is de laatste avond/nacht dus zal overal wel goed vertoeven zijn. Sfeer is dan meestal het beste, wat mij betreft.

Denk dat ik vrijdagavond inderdaad even kom. Shermanology, altijd leuk.
 
Back
Naar boven