MuscleMeat

Zomerkuur 2008 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als je geen raad wil aannemen, hoepel dan op! De mensen willen je helpen. Maar jij bent waarschijnlijk zo iemand die toch zijn wil doet, nou, ga je gang
 
Damn hij heeft me bedreigd in pm

Poep bijna in me broek,kep hem ff uitgenodigd om ff te komen sparren.Kijken oftie dat durft,wat een dwaas
 
Damn hij heeft me bedreigd in pm

Poep bijna in me broek,kep hem ff uitgenodigd om ff te komen sparren.Kijken oftie dat durft,wat een dwaas


ik kom wel sparren hoor, wie heeft wie bedreigd?
hahaha

geef je boksschool maar even of waar je aan de deur staat dan, supermega bink van de week
 
whahaha wat een topic, ik ga er es lekker voor zitten.
 
:D dat kan leuk worden. Krieltje, hou me maar op de hoogte, ik zou het wel eens willen zien. Niet vergeten dat hij gaat kuren he haha
 
Luister even goed, noem mij geen dwaas gozer dit en dat, hou ik niet van. Praat gewoon normaal en geef een normale tip of gewoon helemaal niet, hier heb ik namelijk helemaal niks aan

Ik zal je een tip geven.

Als je (gezien je foto's) meer op 'n basketballer lijkt dan op 'n krachtmens, ben je nog niet toe om te gaan kuren!
 
Ik zal je een tip geven.

Als je (gezien je foto's) meer op 'n basketballer lijkt dan op 'n krachtmens, ben je nog niet toe om te gaan kuren!



nogmaals, fotos zijn 1 jaar oud
 
Dit word inderdaad leuk want -edit-
Reageert niet meer op helemaal niks
 
Laatst bewerkt door een moderator:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
kikke die plaatjes,zeker van die zeehondenpup,geen karma,verdelen blablabla
 
nieuwe foto, de laatste pic is van een maand terug
 
nieuwe foto, de laatste pic is van een maand terug

Damn dude... je hebt echt van die wijven titties ;-)

Ga je nou maar eerst eens inlezen.

OOO ja... my bet is on krieltje 'stompin' your ass in.
 
waneer is de meeting in de boksschool ik wil t best wel zien :D:D
 
:hahaha:edit: topic is too funny
 
Eigenlijk kote voor die gozer,in en in triest dat je iemand met zulk BF een deca laat zetten eod.........dat soort zg trainers mogen ze ophangen.
Punt is natuurlijk wel dat die gozer nix aan zijn huiswerk gedaan heeft.Maar dat zal hem wel verder duidelijk zijn,denk ik.
 
Back
Naar boven