MuscleMeat

Zomerkuur 2008 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

07:30 amino

08:00
50 gram bambix
1 zakje multi pack multivitaminen

09:00 Appel

10 uur adkins chocoladereep,deze bevat vet en proteine,degene met 2 gram carbs per reep nemen.
(chocolade)
blikje zalm op water..??

12 uur maaltijd salade......appie hein,sausjes en croutons eruit halen en wegmikken

2 uur handje amandelen, en amino

4 uur neem 3 boterhammen met kipfilet

6 uur avondeten,rijst vis, groente etc

Trainen

Gelijk na de training amino

Na een half uur pro 80 shake met 50 gram bambix erdoor

Fruit
 
gaat goed bro,gewoon doorgaan tot de 28ste.Mis naast de amino,nog wel wat shakes,mogen er best nog 2 bij over de dag
 
Als ik jou was zou ik eerst maar is genoeg gaan eten voor ik aan kuren ging denken.
 
Voeding ziet er wat beter uit nu. voor de rest nog steeds een aanfluiting.
beachboy nr 11.
nou het is wachten op nr 12-200
 
Dit wekt bij mij precies dezelfde irritatie (lees agressie) op als mensen die niet trainen en beweren dat alle bodybuilders alleen maar door wat "pilletjes" te slikken groot worden.

Dit is blijkbaar ook de algemene gedachtengang van een breezerboy.. "hoe kan ik zo snel mogelijk breed zijn voor de zomer".

It takes hard work and dedication to build big muscles!
 
Dit wekt bij mij precies dezelfde irritatie (lees agressie) op als mensen die niet trainen en beweren dat alle bodybuilders alleen maar door wat "pilletjes" te slikken groot worden.

Dit is blijkbaar ook de algemene gedachtengang van een breezerboy.. "hoe kan ik zo snel mogelijk breed zijn voor de zomer".

It takes hard work and dedication to build big muscles!

exactly,

netals de opmerking,
druk je 170 kilo,
staat er zo'n mafkees, ja hij gebruikt anabolen, dan kan ik het ook wel.
echt, als ik aan me laatste rep bezig ben, en ik kan niet meer, hoor zoiets.. dan druk ik er nog 10 :mad:
 
Nieuwe voedingsschema is verre van goed, zie eigenlijk bitter weinig beterschap !

"07:30 amino

08:00
50 gram bambix
1 zakje multi pack multivitaminen

09:00 Appel

10 uur adkins chocoladereep,deze bevat vet en proteine,degene met 2 gram carbs per reep nemen.
(chocolade)
blikje zalm op water..??

12 uur maaltijd salade......appie hein,sausjes en croutons eruit halen en wegmikken

2 uur handje amandelen, en amino

4 uur neem 3 boterhammen met kipfilet"

Waar zitten je proteinen in godsnaam ??? chocoladereep ?? tja, in een blikje zalm zit er toch al wat, maar je zet er een ? achter...
Maaltijdsalade ?
en dan pas om 4 u 4 boterhammen met kippewit !
 
exactly,

netals de opmerking,
druk je 170 kilo,
staat er zo'n mafkees, ja hij gebruikt anabolen, dan kan ik het ook wel.
echt, als ik aan me laatste rep bezig ben, en ik kan niet meer, hoor zoiets.. dan druk ik er nog 10 :mad:

en dat doe jij natuurlijk helemaal niet ahahah :P
 
exactly,

netals de opmerking,
druk je 170 kilo,
staat er zo'n mafkees, ja hij gebruikt anabolen, dan kan ik het ook wel.
echt, als ik aan me laatste rep bezig ben, en ik kan niet meer, hoor zoiets.. dan druk ik er nog 10 :mad:

Er is idd ook helemaal niks van waar dat je met anabolen snel sterk wordt.
 
Er is idd ook helemaal niks van waar dat je met anabolen snel sterk wordt.

Exactly!
een kracht toename is er zeer zeker wel, maar dat is niet schrikbarend veel.. maar oke dom volk, die denken dat je van een spuitje alleen al groot wordt.
ja een spuitje synthol :D
 
Exactly!
een kracht toename is er zeer zeker wel, maar dat is niet schrikbarend veel.. maar oke dom volk, die denken dat je van een spuitje alleen al groot wordt.
ja een spuitje synthol :D


denk dat ivo sarcastisch was..:D
 
hé ... loopt dit topic nu nog steeds ...
 
Er is idd ook helemaal niks van waar dat je met anabolen snel sterk wordt.

Je wordt met anabolen echt niet zo snel sterk...iig niet iemand die puur op bb gericht is. Hoe wil jij het ook weten...je hebt volgens mij nog nooit gebruikt toch? Ligt er ook maar net aan welke middelen je gebruikt. Zijn natuurlijk wel middelen waarmee je beresterk kan worden mits je er voor traint.

Op de TS moet eigelijk gewoon helemaal niemand reageren, maargoed.

Zijn kuurschema is gewoon te triest voor woorden. Doe gewoon 250mg Test en 400mg Primo per week ipv al die onzin met deca om de dag etc etc. Dit is volgens mij het slechtste kuurschema dat ik tot nu toe heb gezien.

Qua voeding slaat het ook werkelijk nergens op. Zorg gewoon dat je om de 2.5 uur minimaal 30-40gr eiwitten binnen krijgt.
Dwz, om de 2.5 uur 175gr kipfilet, 175-200gr vis, 500gr kwark, 40gr eiwitten shake of 3 hele eieren en van 3 alleen het eiwit. Zo kom je pas aan voldoende eiwitten.
 
Je wordt met anabolen echt niet zo snel sterk...iig niet iemand die puur op bb gericht is. Hoe wil jij het ook weten...je hebt volgens mij nog nooit gebruikt toch? Ligt er ook maar net aan welke middelen je gebruikt. Zijn natuurlijk wel middelen waarmee je beresterk kan worden mits je er voor traint.

Op de TS moet eigelijk gewoon helemaal niemand reageren, maargoed.

Zijn kuurschema is gewoon te triest voor woorden. Doe gewoon 250mg Test en 400mg Primo per week ipv al die onzin met deca om de dag etc etc. Dit is volgens mij het slechtste kuurschema dat ik tot nu toe heb gezien.

Qua voeding slaat het ook werkelijk nergens op. Zorg gewoon dat je om de 2.5 uur minimaal 30-40gr eiwitten binnen krijgt.
Dwz, om de 2.5 uur 175gr kipfilet, 500gr kwark, 40gr eiwitten shake of 3 hele eieren en van 3 alleen het eiwit.


250 test om 400 primo,
prachtig eerste kuurtje,
daar kom je geripped en hard uit, als je het goed doet dan.
de TS is gewoon weer een Beachboy..

:slotje:
 
Nieuwe voedingsschema is verre van goed, zie eigenlijk bitter weinig beterschap !

"07:30 amino

08:00
50 gram bambix
1 zakje multi pack multivitaminen

09:00 Appel

10 uur adkins chocoladereep,deze bevat vet en proteine,degene met 2 gram carbs per reep nemen.
(chocolade)
blikje zalm op water..??

12 uur maaltijd salade......appie hein,sausjes en croutons eruit halen en wegmikken

2 uur handje amandelen, en amino

4 uur neem 3 boterhammen met kipfilet"

Waar zitten je proteinen in godsnaam ??? chocoladereep ?? tja, in een blikje zalm zit er toch al wat, maar je zet er een ? achter...
Maaltijdsalade ?
en dan pas om 4 u 4 boterhammen met kippewit !



wat een Scheve bakkes ofnie:

in die repen zit 30 gr eiwit en zoals je mischien wel weet meneer olympia (wat een lachertje) zet je licham eiwit om in aminozuren, vandaar die vloeibare amino's. En de maaltijd salade zit 100 gr kipfilet en ik neem door de hele dag er ook extra 2 shakes bij, nu jij weer swartsenekker!
 
wat een Scheve bakkes ofnie:

in die repen zit 30 gr eiwit en zoals je mischien wel weet meneer olympia (wat een lachertje) zet je licham eiwit om in aminozuren, vandaar die vloeibare amino's. En de maaltijd salade zit 100 gr kipfilet en ik neem door de hele dag er ook extra 2 shakes bij, nu jij weer swartsenekker!

:sd::kots:
 
Back
Naar boven