AndroidHealthClinic

Zomerkuur Test/Tren/Mast of Test/Deca

Bezoekers in dit topic

Lunez

Cool Novice
Lid geworden
17 dec 2013
Berichten
39
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
104kg
Vetpercentage
13%
Beste BB'ers,

ben op het moment mijn zomerkuur aan het samenstellen en dacht aan het volgende:

Wk 1-12: Test-E 250mg/w
Wk 1-10: Tren-E 600mg/w
Wk 1-10: Mast 400mg/w
Wk 1-14: HCG 1000iu/w
Wk 14-18: Arofixen 20mg/dag

OF

Wk 1-12: Test-E 1000mg/w
Wk 1-10: Deca 600mg/w
Wk 1-14: HCG 1000iu/w
Wk 14-18: Nolva 20mg/dag

Nu het volgende, op het ogenblik sta ik op 91kg - 10% en had graag nog zoveel mogelijk gegaind dit jaar. Volgens mij zal ik meer massa pakken op de Test/Deca (vind deca geweldig) maar uiteindelijk verlies je weer na je kuur, waarna je op hetzelfde uitkomt al de Test/Tren/Mast kuur denk ik. Zou mijn eerste keer Tren zijn. Heeft iemand dezelfde kuur gedaan en wat verkiezen jullie.


grts
 
Voor massa zou ik voor optie 2 gaan ja.
 
Voor massa zou ik voor optie 2 gaan ja.

Dacht ik ook, heb gewoon schrik dat ik erna op het niveau terugval dat ik met de Test/Tren/Mast had gegaind, en ook nog eens minder droog eruit kom. Kortom of ik mij die keuze zou beklagen. Ben ik duidelijk in mijn vraag?
 
Zijn echt 2 heel verschillende kuren en de tweede is gewoon een dikke massa kuur. En dat wil je toch?
Als jij je massa niet kan vasthouden moet je toch eens je basics onder de loep nemen.
 
Zijn echt 2 heel verschillende kuren en de tweede is gewoon een dikke massa kuur. En dat wil je toch?
Als jij je massa niet kan vasthouden moet je toch eens je basics onder de loep nemen.

Deca -> vocht, dat kwijtraken, niet de goede gains. Toch merci
 
Ik vind deca bij uitstek wel de massa bouwer. Vocht moet je sowieso niet mee rekenen als gains, ja het is leuk die 10-12 weken dat je er last van hebt omdat je een stukkie massiever bent.

Wil je hard en droog en wat massa » optie 1
Wil je meer massa gains en wat vocht » optie 2
 
anders test, tren EN deca :o
 
1000 mg Test en 600mg Deca gaat wel veel vocht geven als je niet goed oppast, lijkt me wel een dikke kuur!
 
Ik zou voor optie 1 gaan:

Wk 1-12: Test-E 250mg/w
Wk 1-10: Tren-E 600mg/w
Wk 1-10: Mast 400mg/w
Wk 1-14: HCG 1000iu/w
Wk 14-18: Arofixen 20mg/dag

Lekkere droge pure spiermassa met vrijwel geen vocht. Test + Deca wordt je toch al snel een vochtballon en zijn het grootste deel van de gains vocht die je na de kuur toch weer kwijt bent. En je krijgt er een bolle vochtige look van en dat wil je niet in de zomer lijkt me. Test+tren+mast geeft je een droge harde en veiny look die perfect is voor de zomer en als je op 9% staat zou ik helemaal voor optie 1 gaan.
 
Back
Naar boven