XXL Nutrition

Zomerkuurtje

Bezoekers in dit topic

Polat

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
13 jun 2009
Berichten
6
Waardering
0
Hey mannen,

Ik ben van plan om een zowat cut-kuurtje te zette eigenlijk die bestaat uit Primo en Winstrol en Clenbuterol.

Met primo wens ik wat massa te pakke en met winstrol om droger te komen, clenbuterol zorgt voor de vetverbranding.

Ik wil niet overdreven bijkomen, en weet dus niet hoeveel ik moet nemen van al deze spullen..

De producten die ik ga kopen zijn allemaal GG en mijn vraag is aan de ervaren mensen hoeveel vials ik moet kopen om een goed resultaat te hebben.

Ik ben 1.89 en 108 kg.

Heb deze jaar al een kuurtje gezet met dBol en test enanth.

Alvast bedankt allemaal voor het nodige advies..

grts
 
k zou geen clen nemen met primo en winstrol,zou dat na een clen kuurtje gebruiken
 
k zou geen clen nemen met primo en winstrol,zou dat na een clen kuurtje gebruiken
dus eerst clen gebruiken en dan pas primo en winstrol?

wat moeten de doseringen zijn dan?
 
dus eerst clen gebruiken en dan pas primo en winstrol?

wat moeten de doseringen zijn dan?
winstrol zou ik wel 3 tot 4x per week injecteren,primo weet ik niet zo goed omdat ik meestal met hg kuur en primo dan moeilijk te verkrijgen is
 
winstrol zou ik wel 3 tot 4x per week injecteren,primo weet ik niet zo goed omdat ik meestal met hg kuur en primo dan moeilijk te verkrijgen is
ik was vn plan om 3 vials winstrol te gebruiken, en 1 primo om dan een beetje massa mee te pakken. 3keer winstrol injecteren per week en 1 keer primobolan?

ik kan er gemakkelijk aan geraken en heb er positieve reacties over gehoord, dus het testen waard volgens mij :)
 
ik was vn plan om 3 vials winstrol te gebruiken, en 1 primo om dan een beetje massa mee te pakken. 3keer winstrol injecteren per week en 1 keer primobolan?

ik kan er gemakkelijk aan geraken en heb er positieve reacties over gehoord, dus het testen waard volgens mij :)
zal wel ug zijn want ik haal zelf in oostblok en vind er geen hg primo:(
 
Nog iemand suggesties hoe ik het moet aanpakken????
 
ik zou her zo doen

1-8 400mg primo
1-6 50mg winstrol e.d

nakuur met nolvadex 2weken 40mg daarna 20mg

succes
 
ik was vn plan om 3 vials winstrol te gebruiken, en 1 primo om dan een beetje massa mee te pakken. 3keer winstrol injecteren per week en 1 keer primobolan?

ik kan er gemakkelijk aan geraken en heb er positieve reacties over gehoord, dus het testen waard volgens mij :)



massa maken met wel 1 vial primo..? suc6!
weet je hoeveel mg per ml gaat..? En hoeveel mg je ong nodig bent..? basic stuff dit.
 
Back
Naar boven