Fitness Seller

Gestopt Zomerlog

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daster

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
24 aug 2004
Berichten
11.190
Waardering
852
Lengte
1m83
Massa
85kg
Vetpercentage
9%
Ik ga ook maar vast een log beginnen :)

Intro

Half mei ga ik beginnen met cutten, en tot die tijd blijf ik nog clean bulken rond onderhoud op 5000kcal. Vorig jaar was ik behoorlijk snel droog, dus ik hoop dat dat dit jaar weer het geval is, want van 9-16 juni ga ik een week op vakantie.

Mijn belangrijkste doel is gewoon een mooi lichaam krijgen, maar ik vind het ook leuk veel kracht te kweken, dus de grote compounds train ik meestal naar nieuwe PR's toe.

Ik ga vanaf deze week alvast een klein beetje cardio toevoegen in de vorm van een uur boksen. Mijn schema ziet er nu als volgt uit:

Schema

Ma: Borst Biceps
Incline/flat bench, incline/flat db press, flyvariant. Concentration curl, bb/db curl, hammer/reverse curl

Di: Benen

Squat/deadlift, leg press, leg extension, leg curl

Wo: Boksen Kuiten Buik

Standing/seated calf raise, tibia curl, toe extension. Ab rollouts/dragon flags/russian twists/hanging leg raises (elke keer wat anders)

Do: Schouder Triceps

Pushpress/military press, dumbbell press, dumbbell/cable side raises. CGBP, skullcrusher db/bb, rope pushdowns

Vr: Rug
Pullups, lat pulldown, barbell rows, seated row, face pulls, shrugs, bent over raises
Af en toe sla ik benen over en ga ik beetje aan de gang met gewichthefoefeningen etc. Repranges zijn nooit hetzelfde. Meestal doe ik op de compounds de ene week highrep (6-10), de andere week lowrep (2-4). Isolatie vrijwel altijd tussen de 8-12. Aantal sets per oefening is ook nooit gelijk, de eerste oefening vaak wel 5 sets incl warming up, maar de oefeningen daarna vaak maar 1-2 sets. Meestal wel wat negatieve herhalingen of een dropset.

Ik zal sowieso even wekelijks een update geven gewicht/stats etc. Ik moet nog even kijken of ik alle trainingen ga posten, want de ervaring leert dat ik dat meestal niet zo lang volhoud. :D

Huidige stats

Squat: 1x205kg
Bench: 1x140kg
Deadlift: 4x200kg (morgen ga ik voor 2x210)
Military Press: 2x90kg

Gewicht 99kg. En dat is al ruim 2 maand zo, dus die 5000kcal zal rond mn onderhoud zitten.. Ik boek nog wel beetje vooruitgang met kracht, dus ik ga in ieder geval geen calorieën meer verhogen tot de cut.

Plan

Als ik ga cutten ga ik in eerste instantie gewoon 200gr carbs schrappen denk ik, en 4-5 uur cardio per week (zwemmen, hardlopen, boksen). Als ik terug ben van mn eerste vakantie ga ik denk ik nog 100gr carbs schrappen (er blijft dan 150gr over), vanaf dan eens in de 4 dagen een hoge dag denk ik. Tips welkom, ik weet niet precies hoe ik het best kan cutten, op hoeveel gram carbs etc... Vorig jaar ging het zo snel dat ik niet eens echt carbs geschrapt heb. Gewoon wat lager in de calorieën. Maar ik wil dit keer nog wat droger komen te staan :)

Links

Ik ben net 6 weken klaar met een kuur, de log kun je hier zien: http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/winterlog-ii-test-bold-roa-227201/

Ik maak regelmatig filmpjes als ik nieuwe PR heb: http://www.youtube.com/user/SaneStrength

In de galerij staat nog een pic van een paar weken geleden en wat pics van vorig jaar zomer.

Voedingsschema
 

Bijlagen

  • Voedingsschema 5000kcal.xls
    232,5 KB · Weergaven: 605
haha 4x koolvis.. gatverdamme, respect voor je:P


Succes man! voeding lijkt heel veel op die van mij, ga je zekers volgen.

Nog een cutkuur in de planning?
 
Succes kerel, koolvis ben ik ook geen fan van inderdaad. Karma!
 
Mmm koolvis :) :P met goede kruiden goed te doen!
 
Thnx :)
haha 4x koolvis.. gatverdamme, respect voor je:P


Succes man! voeding lijkt heel veel op die van mij, ga je zekers volgen.

Nog een cutkuur in de planning?
Als ik niet op vakantie was gegaan zeker wel, ben nu aan het twijfelen. Misschien winstrol tabs een paar weken. 22 juli ga ik trouwens wéér op vakantie.
Succes kerel, koolvis ben ik ook geen fan van inderdaad. Karma!
Hehe ;)

Mmm koolvis :) :P met goede kruiden goed te doen!
Vind het ook goed te doen, al doe ik er nooit kruiden bij. Ik ben beetje bang dat als ik overal kruiden bij ga doen, ik het daarna niet meer zonder lust. Maar wat voor kruiden doe je erbij?
 
Succes man, deze ga ik zeker volgen!
 
Ben je de zee aan het leeg vissen?
Respect, jij met je koolvis!

Succes man :)
 
succes kerel!
 
succes. ik ga je checke
 
Succes dude! Het gaat er vast bruut uitzien als je droog komt te staan.
 
Succes Daster beescht!
 
Succes man, deze ga ik zeker volgen!

Ben je de zee aan het leeg vissen?
Respect, jij met je koolvis!

Succes man :)

succes kerel!

succes. ik ga je checke

Succes dude! Het gaat er vast bruut uitzien als je droog komt te staan.

Succes Daster beescht!


Thanks iedereen :)

Vanavond deadlift op het programma :)
 
Ik weet zeker dat je hoog gaat scoren. Je komt makkelijk goed droog én je bent zo buff als de pleures!
 
succes!

is het trouwens handig om schouderdag te doen na een dag boksen?
 
succes!

is het trouwens handig om schouderdag te doen na een dag boksen?
Ik ga komende woensdag voor het eerst boksen, dus dat voel ik wel even aan dan.. Een maat van mij zegt dat het goed te combineren is, die bokst al wat langer. Het zijn natuurlijk wel andere spiervezels die hoofdzakelijk gestimuleerd worden.
 
Nice ga je volgen! Succes vanavond met deadlift!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven