MuscleMeat

Gestopt Zomerlog

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
goede squat man,zo zonder belt enzow.Pak je niet nog meer met belt?
Enne mooi ****ed van je ongeluk!
Ben je nog goed vanaf gekomen,als je die auto zo bekijkt!
 
Vreemd man, ik meet daar ook en heb er ongeveer 5 mm zitten, terwijl ik op 14% sta ofzo ???
Baseer je die 14% op onderwaterdompeling? :p

Percentage ben ik gewoon van afgestapt, iedereen maakt altijd maar een ruwe schatting. Heb je niks aan. En misschien meet je wel net een ander plekje, knijp je iets harder met de meter of trek je de plooi iets verder naar achteren....

Huidplooimeting is ook altijd maar een ruwe schatting. Niemand kan perfect opmeten, en als iemand dat wel kan wijkt de tabel wel iets af.

Enige wat relevant is, is ben ik vet kwijt of bij? Uiteindelijk telt de spiegel. De een kan er bij 10% een stuk droger uitzien dan de ander bij 10%
 
Baseer je die 14% op onderwaterdompeling? :p

Percentage ben ik gewoon van afgestapt, iedereen maakt altijd maar een ruwe schatting. Heb je niks aan. En misschien meet je wel net een ander plekje, knijp je iets harder met de meter of trek je de plooi iets verder naar achteren....

Huidplooimeting is ook altijd maar een ruwe schatting. Niemand kan perfect opmeten, en als iemand dat wel kan wijkt de tabel wel iets af.

Enige wat relevant is, is ben ik vet kwijt of bij? Uiteindelijk telt de spiegel. De een kan er bij 10% een stuk droger uitzien dan de ander bij 10%
Nee dat is op de spiegel gebaseerd.

Het gaat er toch om dat je een dubbele laag huid meet, en niet op de 'vouw'? Als ik wel op die vouw meet dan kom ik overigens nog steeds niet verder dan 7 mm, overal in de buurt van de plek die jij beschrijft.

Ik doe het op dezelfde manier als jij, om dezelfde reden: puur om te kijken of er vooruitgang inzit. :)
 
SJEZUS MINA KEREL :eek:

Wat een klap moet dat geweest zijn man! Je hebt echt geluk dat je nog leeft kerel :eek:

Beterschap man!

P.S. Ga daarna zo snel mogelijk weer achter het stuur voordat je er iets aan overhoudt ;)
 
Zo flinke botsing geweest, gelukkig niets aan de hand verder :eek:
 
beterschap kerel

Wow, das wel ferm klote... Een geluk bij een ongeluk dat je niets gebroken hebt!

Zoo dat is flink kloté je hebt geluk dat je er nog zo vanaf ben gekomen aan de video te zien!

tering dat is schrikken man - succes met je herstel!

flinke smakkert heb je gemaakt!

Sick shit. Eerst dinges hier met z`n motor, en nu jij met een bestelbusje. Succes met je herstel man!

goede squat man,zo zonder belt enzow.Pak je niet nog meer met belt?
Enne mooi ****ed van je ongeluk!
Ben je nog goed vanaf gekomen,als je die auto zo bekijkt!

SJEZUS MINA KEREL :eek:

Wat een klap moet dat geweest zijn man! Je hebt echt geluk dat je nog leeft kerel :eek:

Beterschap man!

P.S. Ga daarna zo snel mogelijk weer achter het stuur voordat je er iets aan overhoudt ;)

Zo flinke botsing geweest, gelukkig niets aan de hand verder :eek:

Tnx iedereen:o :)

Voelde me vandaag eigenlijk hele dag goed, maar volgens mij kwam dat wel deels door de pijnstillers. Nu net 8 uur lang niks genomen en het doet weer ontzettend pijn, elke stap zo'n pijnscheut door mn benen. Maarja nog steeds blij dat het niet veel erger is. Als de vrachtwagen van de andere kant was gekomen was het minder goed afgelopen.

Mn linkerbiceps is trouwens helemaal opgezwollen. Ik heb hem nog niet opgemeten maar weet vrijwel zeker PR. En elke arts, verpleegster en fysiotherapeut maakte wel opmerking over mn body en dat helpt dan wel weer tegen bigorexia :p
 
hahaha dat mag ook wel met dat goddelijke fysiek van je ;) Ik leef met je mee...

Heb een aantal jaren zelf een vrij ernstig ongeluk gehad (bekkenfractuur)... liep daar wel een tijdje mee (d.w.z. niet lopen dus haha)
 
Wow aardige crash man. Zeker wel adrealine als een malle gehad? Gelukkig lig je er niet 8 weken uit. Dat zou je echt depri worden als je al je harde werk ziet verdwijnen als sneeuw voor de zon.

Succes met het herstel!
 
echt shit voor je, hopelijk herstel je weer snel!!

grt.
 
Herstelse gozer!
 
Hahaha, iedere arts/verpleegster maakte wel een opmerking!:D

Beterschap kerel, je hebt idd geluk gehad dat hij van de andere kant kwam!
 
Tering harde knal, succes met je herstel! Nog verpleegsters 'gehosseld'? :D
 
Bah wat vervelend, squats zitten er zeker voorlopig niet in :(
 
spoedig herstel kerel!!!
 
verpleegster is een vies woord. Het is verpleegkundige.

anyway, beterschap.
 
Hoe gaat het inmiddels?

M'n broertje had je nog in de bus zien zitten toen het gebeurt was, heavy hoor. beterschap!
 
ben ook wel benieuwd hoe het nu gaat?
 
Hoe gaat het inmiddels?

M'n broertje had je nog in de bus zien zitten toen het gebeurt was, heavy hoor. beterschap!
Die fietste daar voorbij ofzo? Ik herinner me nog wel dat toen die auto net stil stond boven dat fietstunneltje, dat er wel 10 scholieren ofzo een beetje stom stonden te kijken 30 meter verderop :D Die wilden daar net onderdoor fietsen geloof ik.

Het gaat inmiddels een heel stuk beter. Enig nadeel is dat ik ontzettend inzak, ondanks dat ik nog wel goed eet etc... Volgende week zou ik wel weer kunnen trainen denk ik, maar dan ga ik op vakantie. Maarja, na die week zou het dan ook wel helemaal goed moeten zijn hoop ik. Ik ga donderdag of vrijdag wel ff therapeutisch naar de gym ;)

Alleen mn linkerbiceps voelt een beetje raar aan. De zwelling is bijna weggetrokken, maar er zit nog wel een flinke bloeduitstorting op. De bovenzijde voelt heel raar aan, alsof er allemaal knopen inzitten of iets dergelijks.. Maar in principe kan ik er redelijk kracht mee zetten, dus hij zal wel niet gescheurd zijn.
Ik had een hele grote schaafwond van mn linkerborst naar mn rechterheup zitten van de gordel, die is ook al bijna weg. Verder allemaal kleine wondjes op mn rechterarm van glasscherven, die genezen ook wel goed.

Als ik kijk hoe ik er een week geleden bij lag en nu vind ik het bijna wonderlijk hoe snel het gaat :)
 
Ben wel benieuwd hoe het met je herstel gaat?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven