MuscleMeat

Gestopt Zomerlog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben op het moment op vakantıe ın Turkıje ter gelegenheıd van 25jarıg huwelıjk ouders... Laatste twee weken maar nıet geprobeerd te traınen. Paar keer opgedrukt en dat voelde eıgenlıjk toch nıet zo goed dus maar gewoon nog extra weekje rust genomen. Wel echt geen haar afgeweken van voedıngsschema maar verder geen vet meer verloren. Zonder traınen en cardıo gaat dat dan toch wel moeılıjker. Nu hıer op vakantıe moet ık me natuurlıjk wel wat aanpassen maar eet nog redelıjk goed ın de zın van eıeren en kıpfılet. Al staat het eten bol van het zout.
Laatste twee weken echt geen **** uıtgevoerd telkens maar beetje stom gezeten merk toch dat ık nu ık wat aan het zwemmen ben enzo herstel veel sneller gaat eıgenlıjk nergens meer last van alleen als ık een eınd moet lopen of een keer een verkeerde bewegıng maak. Vooral met mn fıbula of de zenuw dıe daar loopt moet ık oppassen met verkeerde bewegıngen.

Lınkerbıceps doet ook totaal geen pıjn meer maar als ık mn arm op 110 graden hou ongeveer en dan aanspan zıt er echt een deukje aan de bovenkant van mn bıceps. En het voelt ook raar aan. Alsof er een touwtje strak om een spıerbundeltje gespannen ıs daar. Het wordt dan opeens wat dıkker ıets lager. Kan er ook nıet echt een harde bal mee maken maar verder doet het absoluut geen pıjn.

Iemand enıg ıdee? Mısschıen toch lıcht gescheurd ofzo?

Er ıs bıj het hotel een fıtnesscentrum ze zullen vast wel wat gewıchten hebben ık zal ıs kıjken of ık er ook mee kan krachttraınen...

Verder toch wel jammer dat mn cutplannıng ın dıggelen ıs gelopen natuurlıjk. Als ık nog beetje fatsoenlıjk kan cardıoen komende tıjd komt de contest nog wel goed hoop ık.
 
Weegschaal vanochtend 92.7

Huidplooi rond de 15mm

Niet gek veel gewicht verloren dus in 3 weken niet trainen... Op vakantie wel gewoon goed gegeten in principe, ben sowieso wel aan mn eiwitten gekomen. Heb ook elke dag zo'n 500-1000 meter gezwommen. Ga ik komende weken ook doen bij mooi weer in een meer in de buurt.

Vandaag voor het eerst weer getraind sinds het ongeval!

Lat Pulldown
12x40
10x60
10x75
10x75
10x75

Barbell Row
10x40
8x70
8x70

DB Curl
10x8
10x10
10x12
10x14
8x16

Gewoon ff licht begonnen dus en niet te zwaar. Geen last van mn linkerbiceps met deze gewichten, maar het voelt niet goed om maximaal te gaan

Maar in ieder geval heel fijn om weer ff wat bloed door de spieren te voelen stromen! Hopelijk pompt dat de boel weer een beetje op

---------- Toegevoegd om 03:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:29 ----------

Benen trainen zit er overigens komende weken nog niet in... Ik kan wel gewoon lopen en fietsen, maar als ik een verkeerde beweging maak heel veel pijn. Als ik in een reflex mn been over het zadel zwaai bijvoorbeeld.

Ik zal het dus ff bij extensions moeten houden! Hopelijk voldoende om het beetje op peil te kunnen houden.
 
Goed je weer terug aan het ijzer te zien.
Lekker rustig aan beginnen. Voor je het weet knal je weer kei hard!
 
Inderdaad dude, gewoon weer gaan beuken en langzaam opbouwen.

Respect voor je doorzettingsvermogen!
 
Incline Bench
10x20
10x40
10x60
8x80
8x90
8x100

Dat viel me nog niet eens tegen :)

DB Bench
10x26
10x32
10x38

Dat voelde niet zo lekker aan mn linker elleboog

Rope Pushdown
10x35
10x45
10x55
10x65
10x75

Skullcrusher
8x17,5
8x27,5
8x37,5
8x47,5

Net als gisteren gewoon ff rustig aan gedaan, maar het ging opzich wel. Triceps kan ik wel echt weer zwaar pakken denk ik, alhoewel ik mn elleboog bij bankdrukken etc wel voel.
 
Hoe was je vakantie? En hoe gaat 't trainen weer?
 
Ik heb maar afgezien van de contest dit jaar... Was door auto ongeluk dat ik gehad heb in slechtere shape dan vorige keer... Bovendien was ik vlak voor de contest op vakantie gegaan en daarvan 4 dagen ziek geweest. Weeg nog maar 85kg! Vetpercentage wel tevreden over opzich nu, maar had toch zeker 90kg erbij willen wegen.
 
K*t van je ongeluk idd, volgend jaar maar weer hard vlammen!

Kracht wel nog een beetje gelijk gebleven?
 
Ben 15kg lichter dan van de winter, dus niet echt :D Ik kan broeken aan die me meer dan een jaar niet pastten ;)
Maar ik krijg alleen maar opmerkingen over dat het er weer goed uit ziet.. Wel lekker droog nu
 
Hoe zit het met je kracht man? 15 kg is wel een enorm verschil.. pics?
 
Nou kheb eergisteren voor het eerst sinds ongeluk benen weer getraind, bijna 3 maand geleden. Kon nog 8x120kg. Daarna nèt geen 140kg... Behoorlijk veel krachtverlies dus.... Verder heb ik mn linkerbiceps waarschijnlijk gescheurd had, de vorm klopt helemaal niks meer van. Het doet totaal geen pijn maar ik kan echt nog maar met 12kg curlen (met links). Van de winter deed ik dat nog met 24. Ik ga er binnenkort is naar laten kijken, maar het lijkt me niet dat dit beter zal worden, voor mn gevoel is gewoon 1/3 zegmaar helemaal uitgeschakeld.

Vetpercentage is nu op laagste punt van het jaar, kan nog 10mm vastknijpen op de buik met de huidplooimeter, van de winter was dat 21mm en dat maakt echt huge verschil bij mij. Obliques en serratus ook goed zichtbaar, in dat opzich zeker tevreden dus.

Ik ben nog steeds volgens dieet aan het eten eigenlijk, maar dan wel wat losser, ik eet af en toe bij mn ouders of met vrienden mee in plaats van die eeuwige bakjes rijst eten en drink gewoon wat alcohol in het weekend. Ik hou het gewicht wat ik nu heb makkelijk vast zo.

Laatste dagen eet ik dit zo'n beetje:

1. Brinta+water+whey
2. Kwark+noten
3. Brinta+water+whey
4. Eieren met beetje curry
5. Kwark+noten

Behoorlijk weinig carbs op een dag dus en dat merk ik tijdens het trainen ook wel, snel duizelig na een set etc. Wil de calorieën nog niet opschroeven want zolang ik het gewicht vasthoud en ondertussen ook nog wat droger wordt vind ik dat wel goede situatie. Heb op deze manier nog wat speling met beetje junkfood en alcohol ;). Heb gewoon nog geen zin de teugels strak aan te trekken!

Foto's maak ik volgende week wel ffetjes
 
Kan je eens omschrijven hoeveel gram brinta je elke keer neemt ?
 
60gr ongeveer, maar ik doe op gevoel
 
Ga je je levensstijl zo houden of ben je van plan terug te gaan bouwen en evt nog te kuren?
 
Kuren staat in ieder geval helemaal niet in de planning. En ik ga gewoon voeding wat opschroeven als ik geen krachtvooruitgang meer boek.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven