XXL Nutrition

Zondag in Brussel: MARS tegen Marrakesh!

Bezoekers in dit topic

nannan

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
30 nov 2018
Berichten
1.074
Waardering
249
https://re-act.be/2018/12/10/zondag...iSDJO7bptNsKAL_QJgsPPSfDRyiIVVSb9RDOnExOUBVNw

De Belgische eerste minister Charles Michel heeft vandaag naar eigen zeggen “voor de goede kant van de geschiedenis” gekozen. Dit zei hij nadat hij en een 150-tal andere regeringsleiders vanuit de hele wereld handjeklap deden teneinde het inmiddels beruchte VN-migratiepact goed te keuren. De ‘nieuwe’ Belgische regering, gesteund door links en extreemlinks, zag dat het goed was.

Maar wie het helemaal niet eens is met dit pact, Jan Modaal – die het niet ziet zitten dat nog meer vreemdelingen de trip naar Europa aanvatten om ten slotte in het sociale vangnet te belanden waar we allen veel voor moeten betalen -, ziet het met lede ogen aan. Uit verschillende peilingen, waarvan sommigen niet meer terug te vinden zijn, blijkt namelijk dat gemiddeld 80% van de Vlamingen tegen het VN-migratiepact gekant is.

Dat cijfer werd genegeerd door Michel en Co en ook de 150.000 handtekeningen die het Vlaams Belang verzamelde tegen het pact deden er voor ‘onze’ leiders niet toe. Wat plots wél van tel blijkt, zijn de 65.000 verzamelde bakfietsers die van het klimaat een absolute topprioriteit willen maken. En daar gaat Michel II dan ook werk van maken “want zo een signaal kunnen we niet negeren,” aldus de eerste minister… Geen vreemde keuze als je in rekening neemt dat hij Groen! nodig had om naar Marrakesh te kunnen vertrekken.

mtm2.jpg


Maar aanstaande zondag willen de gewone burgers evengoed een duidelijk signaal sturen naar de machtshebbers in dit land. 30.000 geïnteresseerden, 10.000 aanwezigen. Dat is de huidige balans op de evenement-pagina op Facebook voor de Mars tegen Marrakesh. De activiteit staat amper 2 dagen online, met nog een week te gaan. En ReAct ondersteunt met enthousiasme dit initiatief.

Gaan we met 65.000 duizend aanwezigen zijn zoals de hysterische groene cultuurmarxisten? Ongetwijfeld niet. Wij krijgen dan ook geen week lang propaganda op alle staatsomroepen. Wij krijgen geen gratis treinen aangeboden door de NMBS. Wij krijgen geen mooie route uitgestippeld door het Brusselse bestuur, met alle toeters en bellen die daar bijhoren. Als – en we schrijven duidelijk als – we al met 10.000 aanwezigen gaan zijn, is dit een niet te negeren boodschap voor de ploeg van Michel II en bovendien voor de N-VA die – door de weigering om Michel zonder meer naar Marrakesh te laten vertrekken – de stekker uit de regering trok.

Indien de N-VA – en hun jongeren – toch zo gekant zijn tegen dit migratiepact, verwachten wij ook grote delegaties van die partij aanstaande zondag in Brussel. Laten we voor één keer de krachten ter rechterzijde bundelen en massaal de straat opgaan tegen de uitverkoop van Vlaanderen en Europa. Momenteel is de aanvraag hangende, wat ook betekent dat de vertrekplaats nog onzeker is. Maar één zaak staat vast: zondag zien we elkaar in Brussel! Wees erbij en toon dat wij diegene zijn die aan de juiste kant van de geschiedenis staan. Een geschiedenis die wél een toekomst heeft. Een Europese toekomst met Europese normen en waarden. Tot dan!

Klik hier voor het Facebook-evenement van de Mars tegen Marrakesh. Zet je op ‘aanwezig’, deel het evenement op je tijdlijn en wees er dan ook effectief bij!
 
zelfs de 10.000 gaan jullie niet halen ,jammer genoeg dat wel
 
Nu al 10k aanwezigen? Die zijn er ook vroeg bij...
 
  • Like
Waarderingen: mat
Het gaat regenen zondag... :angstig:
 
zelfs de 10.000 gaan jullie niet halen ,jammer genoeg dat wel

zeker wel , wss 15000 , de supporters van voetbalclub anderlecht,brugge en antwerpen zullen ook aanwezig zijn
 
wordt een vreedzame betoging ! is al op voorhand gezegd , antifa wil er wel gaan rellen ,die hebben ook een betoging aangevraagd tegelijkertijd maar dat zijn maar 100 mensen ofzo :)
 
We zullen zien.
 
Ik pas. Is de schuld van de hoofdletters. Die staan de hele tijd in mijn "nieuwe berichten" lijst en daarom ben ik nu helemaal klaar met die stomme mars.
 
Ik pas. Is de schuld van de hoofdletters. Die staan de hele tijd in mijn "nieuwe berichten" lijst en daarom ben ik nu helemaal klaar met die stomme mars.
Probeer deze mars eens HillR

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ze kan beter een snickers gebruiken.

 
Ik pas. Is de schuld van de hoofdletters. Die staan de hele tijd in mijn "nieuwe berichten" lijst en daarom ben ik nu helemaal klaar met die stomme mars.

mag wel in hoofdletters , dit pact gaat over onze toekomst en jouw kinderen en kleinderen hun toekomst . Waarom vind je deze mars stom ? sta je liever aan de kant van de huidige linkse politiek dan?
 
mag wel in hoofdletters , dit pact gaat over onze toekomst en jouw kinderen en kleinderen hun toekomst . Waarom vind je deze mars stom ? sta je liever aan de kant van de huidige linkse politiek dan?

Haha, het ziet er niet naar uit dat ik kinderen of kleinkinderen ga krijgen, dus care :emo:
 
zelfs de 10.000 gaan jullie niet halen ,jammer genoeg dat wel

Denk ook dat ze geen 10000 zullen halen. Is op manier typisch voor onze Westerse samenleving. We hebben het zo goed dat we te tam zijn geworden om op te komen voor onze overtuiging. Ik maak er me zelf ook schuldig aan.
 
mag wel in hoofdletters , dit pact gaat over onze toekomst en jouw kinderen en kleinderen hun toekomst . Waarom vind je deze mars stom ? sta je liever aan de kant van de huidige linkse politiek dan?
Nou nou grote woorden, ik vraag me af of je eigenlijk wel weet wat er in staat. Maar ik wens je een fijne zondag toe xxx
 
Back
Naar boven