AndroidHealthClinic

Zondagavond 20 juli V8: Arnold Schwarzenegger-avond

Bezoekers in dit topic

Verdorie wat ben ik ook een zak hooi he... Ik was het weer vergeten :( Daarom de 1e 20 minuten van de docu gemist :( Dat gedeelte ging volgens mij wel meer over zijn BB cariere want ik heb zo'n beetje alleen het gebeuren over zijn films gezien. Desalniettemin een leuke docu vond ik!
 
ZEER vette docu !! en idd op t begin ging t over zn bb-life.

geweldige vent ! ik wou eik maar een stukje kijken van de docu en dan te bed omdat ik moest werken vandaag ... maar t was té interessant :)
 
heb m getaped..was echt een mooie docu id. hj is echt het vorbeeld dat dromen uit kunnen komen..geweldigee documentaier:thumb:

Ik hoop voor diegene die m gemist hebben dat He'll be back:D
 
Ryu zei:
Gaaf ben benieuwd :D Goed kijken bij de docu! zie je mij er nog wil inzitten als arnolds personal trainer ;)
was jij die kerel op de achtergrond die 250 kilo wegsquatte:D:thumb:
 
Wat die gast allemaal in zijn leven bereikt heeft zeg.. sjees.
Jaren lang de best gespierde man in dit universum.
Acteur worden.
Miljonair worden.

Ik doe 't 'm niet na :D
 
is wel t mannetje he

alltime BB ooit
idool voor velen
bakken met geld verdienen met als resultaat:
miljonair op zn 28e (wat hij als doel had gesteld)
familie van de kennedys (is ook niet iedereen:))
en bovenal een geweldig levensverhaal
 
Heb net zitten kijken (video) en wat ik me afvraag is waarom ze tussen de stukjes Arnold door, steeds Gary Strydom lieten zien die met een bal (wereldbol?) aan het spelen was ? ?
 
3XL zei:
Heb net zitten kijken (video) en wat ik me afvraag is waarom ze tussen de stukjes Arnold door, steeds Gary Strydom lieten zien die met een bal (wereldbol?) aan het spelen was ? ?

Haha, ik haalde Gary Strydom er niet uit, maar stond ook raar te kijken naar die gast met die vreemde bal. Was het al weer bijna vergeten, die met die bal!
 
RichardV zei:
Haha, ik haalde Gary Strydom er niet uit, maar stond ook raar te kijken naar die gast met die vreemde bal. Was het al weer bijna vergeten, die met die bal!


idd, dacht dat er wel een verklaring zou komen maar ook helemaal vergeten
 
Moest natuurlijk Atlas voorstellen
 
Back
Naar boven