AndroidHealthClinic

zonder schema bulken

neolarry

Cool Novice
Waardering
0
Ik ben een paar maanden aan het bulken en het lukt aardig. Was op 1 juli 70 kg is nu 85 kg ben wel gestopt met roken . Nu is het tempo van bijkomen flink gezak in de eerste weken was dit 2 a 3 kg per week ( en dat met 30 graden ) . Ik heb alleen geen schema , ik eet gewoon zo veel als ik kan ( eet wel gezond ) . Ik weet onderhand wel waar ik van bijkom en daar eet ik ook veel van ( melkprodukten , volkorenprodukten enz ) . Nu ik niet meer zo snel bijkom als een paar weken geleden is mijn vraag , kun je ook zonder schema bulken ? Ik eet liever zoveel als ik kan dan op schema !

groetjes

Kan wel, alleen zullen velen dan veel vet gaan aanzetten.

ik heb het nooit met een schema gedaan gewoon op gevoel. ook het cutten heb ik nooit met een schema gedaan (tot voor m'n laatste dieet). denk dat als je nog aan het leren bent dat je gewoon een beetje in de gaten moet houden dat je niet te vet wordt en met welke voedingsmiddelen jij het het makkelijkst volhoudt.
wat betreft het aantal kg's dat je bijkomt kan het uiteraard niet op dat tempo door blijven gaan dan zou je nl. 150 kg. per jaar bijkomen...
suc6 lees veel en probeer is mijn tip...

leuk om te horen dat ik ni de enige ben zonder voedingsschema :)

Bulken zonder eetschema is goed te doen, je moet gewoon je vetten,
eiwitten, koolhydraten en kcal goed in de gaten houden.
Precies wat je al aangeeft melkproducten , volkoren producten etc is altijd
goed. Als je zorgt dat je elke 2/3 uur eet en dat deze maaltijd bestaat uit
eiwitten en koolhydraten (en misschien e.v.t. meervoudige vetten) dan geloof
ik niet dat je een schema nodig hebt.

schema blijft gewoon dé oplossing vind ik. dan ben je veel meer bewust wát en de hoeveelheid ervan binnenkrijgt... maar zonder zou t ook wel te doen zijn...

of wél een schema gebruiken maar dit slechts als richtlijn gebruiken. zorg wel dat je doet wat steve zegt

Ik eet ook gewoon zonder schema. Lekker bulken, veel volkoren brood, kipfilet, ei en kwark. Veel melk natuurlijk ook. Ik denk wel dat de meeste wel snappen dat je niet de frietpan aan moet zetten.

Terug
Naar boven