AndroidHealthClinic

zonnebank vergoeding (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

emuuuh

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
10 dec 2007
Berichten
77
Waardering
2
Lengte
1m90
Massa
86kg
Vetpercentage
9%
ik heb regelmatig last van exeem, en ik wil wat vaker onder de zonnenbank.
dit mede omdat dat goed werkt tegen exeem, maar ook tegen puistjes en een beter kleurtje.
is er een mogelijkheid dat dit vergoed word door mijn verzekering? als middel tegen exeem?
 
je kan toch ook naar buiten???
 
ik heb regelmatig last van exeem, en ik wil wat vaker onder de zonnenbank.
dit mede omdat dat goed werkt tegen exeem, maar ook tegen puistjes en een beter kleurtje.
is er een mogelijkheid dat dit vergoed word door mijn verzekering? als middel tegen exeem?

dat lijkt me sterk. wil je een complete zonnebank vergoed krijgen dan? dan wil ik wel een vakantie naar hawwai ipv antidepresiva :P
 
Laatst bewerkt:
nee, vergoeding voor zonnebanken bij een zonnestudio, of bij de sportschool
 
hebben ze geen abbonement op je sportschool daarvoor. Daar zou ik eens naar vragen. Ik hen dat zelf ook op mijn sportschool afgesloten. Kost 7,50 per maand , onbeperkt zonnebanken
 
bij mij op de sportschool kan je een tien keren kaart kopen, kost 75 euro.
maar ik zal eens informeren naar een zonnebank abbonoment.
 
ik heb regelmatig last van exeem, en ik wil wat vaker onder de zonnenbank.
dit mede omdat dat goed werkt tegen exeem, maar ook tegen puistjes en een beter kleurtje.
is er een mogelijkheid dat dit vergoed word door mijn verzekering? als middel tegen exeem?

Nee!

Spreek uit ervaring. Kreeg zelfs de speciale lichtbank voor exceem of psoriasis niet vergoed..
 
[Link niet meer beschikbaar]

17. Kan ik een zonnebankkuur vergoed krijgen van mijn verzekering?
Bij de behandeling van bepaalde huidziekten kan een arts een zonnebankkuur voorschrijven, maar of u het vergoed krijgt van uw verzekering is geheel afhankelijk van de voorwaarden van uw verzekering, informeer er naar bij uw verzekering en/of behandelend arts.
 
jonge
zoek een bijbaan ofzo ipv altijd de overheid leeg te plukken
 
jonge
zoek een bijbaan ofzo ipv altijd de overheid leeg te plukken

hahah.. inderdaad, vertel fff bij welke verzekeraar je zit? .. ik ga niet meebetalen aan jou zonnebank nl. heheh :D
 
Krijg je niet vergoed. Ook niet als je aanvullend verzekerd bent of 't voorgeschreven krijgt.
En 't is m.i. ook niet aftrekbaar.
 
Nope, helaas. Je zal het dus met de zalfjes moeten doen.
 
Back
Naar boven