MuscleMeat

Zonnenbank Bruinen

Bezoekers in dit topic

MickG

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
31 aug 2010
Berichten
722
Waardering
18
Lengte
1m73
Massa
87kg
Vetpercentage
13%
mijn vraag is of het mogelijk is om op 17 jarige leeftijd een zomerse kleur ( bijvoorbeeld na 2 weken spanje je begrijpt het wel ) in de winter te krijgen dmv. zonnenbanken.
Hoeveel zal dit ongeveer kosten, hoevaak moet je gaan, en is het erg schadelijk of valt het mee mits je naar een goede studio gaat????
 
gewoon beetje melanotan 2 en beetje zonnebank en je ben een neger
 
thanks voor je post, maar melanotan 2 lijkt me niet erg goed voor me gezondheid.. :P
 
koop gewoon een zonnehemel en strijk je in met een snelbruiner
die turbo's met 2 of 4 gezichtsbruiners airco en water sproeiers is troep
je betaald enorm veel en je verimpeld er veel sneller van :D
 
thanks voor je post, maar melanotan 2 lijkt me niet erg goed voor me gezondheid.. :P


zonnebank is ook niet goed voor je gezondheid
alcohol drinken ook niet
 
daarom vraag ik dus in me post of zonnenbanken niet tot weinig schadelijk is voor je, ik drink tevens ook geen alcohol. nuff said
 
daarom vraag ik dus in me post of zonnenbanken niet tot weinig schadelijk is voor je, ik drink tevens ook geen alcohol. nuff said


creatine en shakies zijn ook dodelijk gebruik je die ook niet?
 
mijn zus heeft een zonnehemel. hoevaak zal je der onder moeten en hoelang voor een netjes resultaat? zonder al te schadelijk te zijn natuurlijk
 
mijn zus heeft een zonnehemel. hoevaak zal je der onder moeten en hoelang voor een netjes resultaat? zonder al te schadelijk te zijn natuurlijk


ligt aan je huidtype
 
hittegolf @ trolling
 
zonnebank is ook niet goed voor je gezondheid
alcohol drinken ook niet

Er zijn al verschillende studies geweest die bewijzen dat gematigde alcoholconsumptie (2 glazen per week) verschillende gezondheidsvoordelen biedt.
 
ik heb denk een huidtype tussen 2 en 3, ik verbrand niet erg snel maar wordt ook niet snel bruin, heb donkerblond haar maar wel erg lichte blauwe ogen.
 
Er zijn al verschillende studies geweest die bewijzen dat gematigde alcoholconsumptie (2 glazen per week) verschillende gezondheidsvoordelen biedt.


wie doet dat nou?
 
mijn zus heeft een zonnehemel. hoevaak zal je der onder moeten en hoelang voor een netjes resultaat? zonder al te schadelijk te zijn natuurlijk
is te zien he winter of zomer, huidtype, hoe snel bruin je

met snelbruiner ben ik na 2 of 3 keer al goed bruin

1 keer per week met snelbruiner is genoeg voor mij.
 
free bedankt, wat bedoel je trouwens met is te zien he winter of zomer .. ??
en wat voor snelbruiner gebruik je?
 
free bedankt, wat bedoel je trouwens met is te zien he winter of zomer .. ??
en wat voor snelbruiner gebruik je?



dat elke mens veel bruiner ziet in de zomer dan swinters
van het zonlicht en de warmte ( ja als het echt warm is bruin je in de schaduw ook een beetje)

kga is aant kijken naar het merk
is bijna leeg en kheb al zeker 6 maand geen zonnebank meer gedaan.

---------- Post toegevoegd Mon 15 Aug 2011 om 18:56 ----------

algatan special solarium gel bronzant bruiningsgel met algen voor normale en gemengde huid

je hebt gel of lotion
de gel is beter want de lotion is te waterachtig en je morst daarmee te veel en het is donker bruin van kleur dus.
 
Back
Naar boven