Fitness Seller

Zoon Hulk Hogan zwaargewond na crash met sportwagen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

K*tserie ook. De vader met zijn ziekelijke mannelijke ego, echt verschrikkelijk.
Ik heb nog de aflevering gezien waarin hij een Dodge Viper in de prak rijdt. 1 van de mooiste auto's ever... Hij verdient de ****ing doodstraf!

Enigste reden dat ik ook naar die zooi kijk is voor brooke :bj:
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als hij een zoon van de echte hulk was geweest, dan was ie zonder een schrammetje te hebben uit die auto gestapt. Weliswaar groen, maar dat moet anno 2007 wel kunnen. :D
 
tja gevalletje eigen schuld lijkt me
 
K*tserie ook. De vader met zijn ziekelijke mannelijke ego, echt verschrikkelijk.
Ik heb nog de aflevering gezien waarin hij een Dodge Viper in de prak rijdt. 1 van de mooiste auto's ever... Hij verdient de ****ing doodstraf!

Enigste reden dat ik ook naar die zooi kijk is voor brooke :bj:

ik vind de serie best meevallen hoor, en ja die brooke, damn :lick:
 
ach blijkt toch weer reuze mee te vallen hij blijkt alweer thuis te zitten erger is het voor die vriend van hem die ligt nog kritiek in het ziekenhuis
 
En binnen een week krijgt ie toch terug een nieuwe auto van mammie en pappie
 
Ik heb een hekel aan dat jong, altijd maar wijs lopen doen omdat zijn pa geld heeft. Ik verwachte het toch al dat hij zich een keertje te pletter zou rijden.

Oja en die brooke is echt niet te scoren, als ze met iemand aan het praten is komt die vader er gelijk tussendoor en neemt die jongen dan apart. Dan gaat ie ff uitleggen dat ie een heel groot probleem heeft als ie ook maar naar haar kijkt. Als ik die gozer was had ik hem lekker een grote bek terug gegeven, hij doet toch niks en anders is het zijn eigen ondergang. Volgende dag in de kranten: hulk slaat weerloze jongen in elkaar. En dan kan je een paar miljoen van hem eisen.

samengevat, **** DE HOGAN'S !!!!!!!!!!!
 
hadden ze er niet een stuk of 5 ofzo? :rolleyes: hij pakt toch gewoon een andere!
 
Ik heb een hekel aan dat jong, altijd maar wijs lopen doen omdat zijn pa geld heeft. Ik verwachte het toch al dat hij zich een keertje te pletter zou rijden.

Oja en die brooke is echt niet te scoren, als ze met iemand aan het praten is komt die vader er gelijk tussendoor en neemt die jongen dan apart. Dan gaat ie ff uitleggen dat ie een heel groot probleem heeft als ie ook maar naar haar kijkt. Als ik die gozer was had ik hem lekker een grote bek terug gegeven, hij doet toch niks en anders is het zijn eigen ondergang. Volgende dag in de kranten: hulk slaat weerloze jongen in elkaar. En dan kan je een paar miljoen van hem eisen.

samengevat, **** DE HOGAN'S !!!!!!!!!!!


Nou nou beter stop je wat van die energie in je bench ;)
 
jaja, wie nu nog beweert dat je van kuren geen kinderen meer kan krijgen, kijk maar eens naar dochter hogan
 
Ben ik dan de enigste die zijn dochter niet zo heet vindt?
 
Ben ik dan de enigste die zijn dochter niet zo heet vindt?

ik vindt er ook niet zo. natuurlijk zeg ik geen nee als ik haar in mijn bed vindt maar dan had ik toch wel eerder wat anders uitgekozen;)
 
Die gozer vind ik toch wel een loser eerste klas, Nick Hogan. Vindt zichzelf helemaal het mannetje, en dat terwijl hij alleen maar dingen voor elkaar krijgt omdat hij "de zoon van" is.
 
Die gozer vind ik toch wel een loser eerste klas, Nick Hogan. Vindt zichzelf helemaal het mannetje, en dat terwijl hij alleen maar dingen voor elkaar krijgt omdat hij "de zoon van" is.

ach ja je weet eigenlijk niet wie je moet haten, die jongen zelf of zijn ouders die hem geven wat zijn hartje begeert.

net als die dochter. reken maar niet dat ze een platencontract had gekregen als haar vader niet beroemd was met veel geld.
 
Typisch dat zulk soort mensen in een toyota rijden
 
Back
Naar boven