AndroidHealthClinic

Zoon van Van Gogh (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jordees zei:
Juist, het komt uiteindelijk uit bij het beleid:

> Het beleid is meer boetes.
- Dit betekent dat er meer moet worden gelet op overtredingen om het beoogde te kunnen behalen. Agenten worden dus gedwongen om meer te boeten (flitsen, enz.). Nu kun je als werknemer daar gewoon in mee gaan en je houden aan de opgelegde werkzaamheden.

Maar...

Je kan natuurlijk 1 blok vormen en je afzetten tegen de werkzaamheden waarvoor je in eerste instantie niet hebt gekozen! Het protesteren, waar ze wanten van weten wanneer het om loonsverhoging gaat, zouden ze ook kunnen gebruiken tegen het opgelegde beleid.

Maar daarover hoor je ze niet.

Dat maakt de agenten al net zo schuldig als de beleidsmakers.


Ik begrijp je punt maar je kunt toch als politie niet demonstreren tegen het te voeren beleid. Hoe serieus word de politie nog genomen als ze er zelf ook fel op tegen zijn nog langer volgens deze normen te werken?

Ik denk niet dat het de taak van de agenten is om dit beleid aan te passen.
 
huckfinn zei:
Internet afstruinen en op dit forum gaan rondkijken is geen goeie grond voor zo een conclusie.
Ik hoop dat je gelijk hebt en dat het gewoon een manier is om stoom af te blazen.

Maar omdat ik denk dat er nog wel meer akkefietjes met Marokkanen zullen plaatsvinden ben ik bang dat het toch een keer uit de klauwen loopt.
 
Lauw zei:
Ik hoop dat je gelijk hebt en dat het gewoon een manier is om stoom af te blazen.

Maar omdat ik denk dat er nog wel meer akkefietjes met Marokkanen zullen plaatsvinden ben ik bang dat het toch een keer uit de klauwen loopt.

Het KAN NIET uit de klauwen lopen. Het loopt zelfs niet uit de klauwen als onze Theo van Gogh wordt afgeslacht midden op straat door een Marokkaan. Wat zou er dan in Godsnaam moeten gebeuren om het uit de klauwen te laten lopen?? Geloof me, het kan in Nederland niet uit de klauwen lopen!
 
Dam, weer nieuws: [Link niet meer beschikbaar]

Wie zit er nu te liegen?!
 
De overheid natuurlijk die willen hun handen wassen in onschuld. Ze willen vriendjes met iedereen blijven. Er word toch geen actie ondernomen en ze komen ermee weg. Volgende week hoor je er niets meer over. Over 2 maanden klein stukje in de krant over een onderzoek wat is afgerond en waaruit blijkt dat de politie geen blaam treft. Let maar op.

Oh ja Donner... ga zo door man. Je maakt onze wereld een stuk beter.
 
Politie = mietjes

Probleem is dat we vroeger oorlog hadden tussen landen. Nu hebben we de oorlog in de eigen straat. Politie is niet gemaakt om zware criminelen te grijpen. Het zijn mietjes (vaak homo's) die begonnen zijn als verkeersagent met in het achterhoofd de broek te verslijten achter een bureautje met een veel te hoog loon. De burger is natuurlijk ook bang, want politie daar kunnen ze immers al lang niet meer op rekenen. En niemand wil oog in oog komen te staan met zo'n gek die toch niet om zijn/haar eigen leven geeft maar wel zonder probleem het leven van een ander ontneemt.
Situatie uit de hand lopen? Nee hoor, het gaat gewoon erg langzaam en we wennen er gewoon aan. Net als in londen, de mensen kijken niet eens meer op van een aanslag. iedereen weet dat de straten onveilig zijn en het land langzaam maar zeker naar de klote gaat. Maar niemand durft iets te doen. De regering is te links/bang om er wat aan te doen terwijl criminelen er met een lichte straf vanaf komen. Moord word beloond want levenslang word zelden uitgesproken.
Langzaam maar zeker word het land overgenomen door extremisten. Meer dan 50% van grote steden is al allochtoon. Dit cijfer stijgt gewoon elk jaar. Een groot deel van hen is tegen de Westerse waarden en wil niets liever dan de maatschappij zoals wij die kennen kapot maken en overheersen. Mensen trekken massaal uit de grote steden omdat de criminaliteit toeneemt en de sfeer afneemt. Wie wil er nu in een rotbuurt wonen, laat staan kinderen opvoeden tussen criminelen en terroristen.

Ach ... de wereld gaat toch om zeep.. vroeg of laat.
 
Haha, wat een grappige schrijfsT op geensT.nl. Pliesie :P
 
@ stillstrong: Ongenuanceerde lulkoek.
Het enige wat je heel misschien zou kunnen beweren is dat er tegenwoordig bij de politie een stuk minder op fysiek voorkomen wordt geselecteerd. Je ziet wel eens agenten die bij windkracht 3 met gevaar voor eigen leven op straat lopen. Agenten zijn niet laf. De politie-top is besluitteloos en heeft geen benul wat politiewerk op straat nou precies inhoudt.

Ik begrijp de angst 100%. Het is denk ik de angst van heel veel mensen: dat onze zuurverdiende vrijheden worden afgenomen door een stel geitenneukers met baarden.
De kans zit erin dat er een islamitische partij komt die via een legale weg aan onze vrijheden knaagt. Je ziet dat namelijk ook bij de christelijke partijen, maar die hebben in tegenstelling tot de moslims niet genoeg achterban om ook echt wat voor elkaar te krijgen.
 
whoohoo nog waarschijnlijk 2 jaartjes te gaan en dan wordt spiertje 16 heel waarschijnlijk gedeporteerd
 
spiertje16 zei:
whoohoo nog waarschijnlijk 2 jaartjes te gaan en dan wordt spiertje 16 heel waarschijnlijk gedeporteerd

Je sig heeft iig niks te maken met de situatie in Nederland :thumbs:

De oplettende nieuws-volger heeft al eerder, in december 2004, kunnen lezen dat de zoon van van Gogh tot twee keer toe is belaagd op straat; 1 keer is ie 'aangepakt' en de 2e keer stonden er 2 Mocro's in z'n straat die beleefd naar z'n adres vroegen. Eentje scheen bewapend te zijn geweest.

Dit is dus niks anders dan een herhaling van een eerder nieuwsfeit.
 
Jammer dat ik nooit door een Marokkaan belaagd wordt, als ik dan mn opgekropte frustraties moet gaan botvieren kan ie daarna voor de rest van zn leven een Djaballah als luier gebruiken :cool:
 
spiertje16 zei:
whoohoo nog waarschijnlijk 2 jaartjes te gaan en dan wordt spiertje 16 heel waarschijnlijk gedeporteerd
omdat ik namelijk van turkse afkomst ben
 
Leviathan zei:
Jammer dat ik nooit door een Marokkaan belaagd wordt, als ik dan mn opgekropte frustraties moet gaan botvieren kan ie daarna voor de rest van zn leven een Djaballah als luier gebruiken :cool:

ohjah joh? allemaal het zelfde.
 
sick, wat een maffe gasten.....

als we t voor de al te gekke gasten nu eens op een akkoordje gingen gooien met Rusland, zij een beetje geld, en wij onze gevangen naar Siberie verschepen. T enige wat de russen hoeven doen is een blik soldaten opentrekken...
goed voor de relatie Rusland - Nederland, onze economie en maatschappelijke veiligheid en er zijn weer een paar honderd/duizend russen een paar roebel rijker...
 
Leviathan zei:
Jammer dat ik nooit door een Marokkaan belaagd wordt, als ik dan mn opgekropte frustraties moet gaan botvieren kan ie daarna voor de rest van zn leven een Djaballah als luier gebruiken :cool:

SageFrancis zei:
ohjah joh? allemaal het zelfde.

Is alleen maar om ff aan te geven, dat wanneer iedereen zo gaat redeneren en handelen als dat extremistische tuig en dat gedeelte Marokkaantjes dat ff stoer mee wil spelen in de Jihad, het een lekkere slachtpartij gaat worden.

Is mede om aan te geven, dat ze in 9 van de 10 gevallen de zwakkere aanvallen. Het lijkt erop dat ze bij voorbaat al zeker willen zijn van een 'overwinning'.

Ik heb dat meerdere malen meegemaakt.

Ff voor alle duidelijkheid; ik bedoel hiermee die etterbakken die zich niet weten te gedragen tov van de andere 35% 'goeie' Marokkanen.
 
Laatst bewerkt:
35%? schat je het hoog in naar mijn mening!
 
Dat mag je niet zeggen Richard! dan word je als racist bestempeld :finger:

:o
 
35% dat betekent dat er iets meer dan 1 op de 3 goed is.Verschrikkelijk hoog percentage als je het mij vraagt :)
 
Back
Naar boven