AndroidHealthClinic

Zoon van Van Gogh (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

huckfinn zei:
???

Ik bedoel:
Iedereen roept wel dat het zo vreselijk is dat van Gogh is vermoord (net zoals bij Pim Fortuyn en de aanslagen in NY, Madrid en nu Engeland), maar vervolgens gaan diezelfde mensen gewoon op vakantie alsof er niets aan de hand is. Over een maandje is Mohammed B. door het gros weer vergeten.

Pas als de Arena wordt opgeblazen of als de Erasmus-brug eraan moet geloven, gaat men hier langzaam over tot actie.
Wat voor actie kán er volgens jou dan ondernomen worden?
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind het om te kotsen hier in nederland en hoe iedereen er mee omgaat de hele mentaliteit van Nederland vind ik om te kotsen. Maar hoe kan er dan aktie ondernomen worden???
 
is er dan niemand die onze politie-mensen in t openbaar gaan afkraken?:cool:


ik wel; als die k*t-coppers eens gaan doen waar ze voor betaald worden en de wet eens gaan gebruiken waar die voor bedoeld is ( STRAFrecht in dit geval),
dan waren er ook niet zoveel incidenten............:rolleyes:

denk eens aan die DRONKEN speedbootbestuurder die een 13 jarig meisje met te hoge snelheid overvaart in een gebied waar mensen zwemmen: de man word aangeklaagd voor DOOD DOOR SCHULD!! ---> ammehoela: DOODSLAG is dit, niets meer en niets minder!!:mad:

zo krijgt hij voorwaardelijk, werk/taakstrafje of max. 6 maanden.......

als je door rood licht heen rijdt of iets dergelijks krijg je meer straf!!:eek:

MIJN MENING IS DAT JUSTITIE "WAARSCHIJNLIJK" BEHOORT TOT 1 VAN DE MEEST CRIMINELE ORGANISATIES VAN NEDERLAND!!

ps: het medeplegen van onjuiste handelingen en/of het bewust achterwege laten van feiten die het daglicht WEL kunnen verdragen, alsmede lid zijn van een criminele organisatie:.........nu begrijp ik ook waarom vrouwe JUSTITA een blinddoek draagt:D
 
:D damn klusmier haha chek die agressie
:p
en te zien aan jouw avatar wil ik jouw niet in een donker steegje tegenkomen :D
 
dat is ook precies de bedoeling! haha


als je agressie uitstraalt is dat meestal al genoeg........

ik ben een type dat eerst praat, als dat niet gaat loop ik weg, maar oh wee als degene mij daarvan weerhoud:( :mad: :eek:

ik sla ook nooit als eerste ( ik sla wel als eerste TERUG: zelf verdediging:D )
 
lol sorry ik kan gewoon niet geloven dat iemand jou durft te slaan
kan ik niet
 
mijn vrouw is de ENIGSTE die mij MAG slaan; omdat ik weet dat ze het uit onmacht doet en ze er even later spijt van heeft!!:eek: ;)


je bouwt een leven op door vrienden te maken!

verbeter de wereld, begin bij jezelf!! :D

( met een beetje psychologische oorlogsvoering heb je de meeste ruzie al kunnen voorkomen: voorkomen is beter dan genezen!) :D :cool:
 
Waren we maar allemaal zo als jou klusmier:kiss:
 
word christen en knuffel je vijand uit naastenliefde!!:D
 
klusmier zei:
word christen en knuffel je vijand uit naastenliefde!!:D

Of je moet moslim worden dan mag jij je vrouw slaan in plaats van je vrouw jouw. :whip:
 
klusmier zei:
is er dan niemand die onze politie-mensen in t openbaar gaan afkraken?:cool:


ik wel; als die k*t-coppers eens gaan doen waar ze voor betaald worden en de wet eens gaan gebruiken waar die voor bedoeld is ( STRAFrecht in dit geval),
dan waren er ook niet zoveel incidenten............:rolleyes:

denk eens aan die DRONKEN speedbootbestuurder die een 13 jarig meisje met te hoge snelheid overvaart in een gebied waar mensen zwemmen: de man word aangeklaagd voor DOOD DOOR SCHULD!! ---> ammehoela: DOODSLAG is dit, niets meer en niets minder!!:mad:

zo krijgt hij voorwaardelijk, werk/taakstrafje of max. 6 maanden.......

als je door rood licht heen rijdt of iets dergelijks krijg je meer straf!!:eek:

MIJN MENING IS DAT JUSTITIE "WAARSCHIJNLIJK" BEHOORT TOT 1 VAN DE MEEST CRIMINELE ORGANISATIES VAN NEDERLAND!!

ps: het medeplegen van onjuiste handelingen en/of het bewust achterwege laten van feiten die het daglicht WEL kunnen verdragen, alsmede lid zijn van een criminele organisatie:.........nu begrijp ik ook waarom vrouwe JUSTITA een blinddoek draagt:D

Die "dronken" speedboot bestuurder bleek een toegestane hoeveelheid alcohol in zijn bloed te hebben zover ik het weet van mijn laatst vernomen bron.

De politie in nederland heeft niet zoveel macht. Er zijn zat regels die hen weerhouden van dingen, dat weet je zelf ook. Don't blame the cops, blame the system instead! Daarom ook trias politica, wetgevende macht, uitvoerende macht en controlerende macht. Alleen ik denk dat teveel regels voor teveel rotzooi zorgen... ik geloof dat de politie zelf niet eens meer weet wat ze wel en niet mogen ;)



of wordt geen moslim en ga het leven van verkrachtingen, aanrandingen en slaag tegemoet door je vrouw....
 
SageFrancis zei:
of wordt geen moslim en ga het leven van verkrachtingen, aanrandingen en slaag tegemoet door je vrouw....

Zijn genoeg mensen die daar flink voor betalen..... ;) :D
 
Leviathan zei:
Zijn genoeg mensen die daar flink voor betalen..... ;) :D

sommigen hebben het gratis... :D dat is pas het leven!!!!! hehhe
 
SageFrancis zei:
Die "dronken" speedboot bestuurder bleek een toegestane hoeveelheid alcohol in zijn bloed te hebben zover ik het weet van mijn laatst vernomen bron.

De politie in nederland heeft niet zoveel macht. Er zijn zat regels die hen weerhouden van dingen, dat weet je zelf ook. Don't blame the cops, blame the system instead! Daarom ook trias politica, wetgevende macht, uitvoerende macht en controlerende macht. Alleen ik denk dat teveel regels voor teveel rotzooi zorgen... ik geloof dat de politie zelf niet eens meer weet wat ze wel en niet mogen ;)



of wordt geen moslim en ga het leven van verkrachtingen, aanrandingen en slaag tegemoet door je vrouw....

ok begrepen!

ik ben ook niet boos op de agenten, het zijn ook mensen: mijn agressie keert zich naar het burocratische systeem ( beetje anarchistisch??):D
 
klusmier zei:
ok begrepen!

ik ben ook niet boos op de agenten, het zijn ook mensen: mijn agressie keert zich naar het burocratische systeem ( beetje anarchistisch??):D

ja dit bureacratisch systeem zorgt ervoor dat veel dingen langs elkaar heen lopen... maar eigenlijk mogen we niet klagen. Nederland is zo slecht nog niet. Kijk wat wij hebben, en kijk wat de rest van de wereld heeft. Is toch nog iets om trots op te zijn.
 
Lumey zei:
Of je moet moslim worden dan mag jij je vrouw slaan in plaats van je vrouw jouw. :whip:
is dat zo? toon eens aan?:cool:
 
tswhey zei:
dat zou inderdaad wel van hetzelfde niveau zijn :( hij heeft vast wel een broetje :D ;)
een heel dozijn waarschijnlijk
 
Opsporen, knuppelen en enkele reis naar Marokko
 
Back
Naar boven