MuscleMeat

Zorgt cardio voor spierafbraak?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ano_130420

Novice
Lid geworden
22 mrt 2020
Berichten
24
Waardering
4
Lengte
1m65
Massa
70kg
Vetpercentage
29%
Hai, ik heb een vraagje.
Zorgt cardio voor spierafbraak?
Ik wil graag afvallen maar mijn spieren behouden, ik heb van iemand dit (zie foto) ding gekregen.

Ik hoor graag hoe jullie daar over denken
 

Bijlagen

  • 15867080248463769910521005991188.jpg
    15867080248463769910521005991188.jpg
    148,2 KB · Weergaven: 132
Hai, ik heb een vraagje.
Zorgt cardio voor spierafbraak?
Ik wil graag afvallen maar mijn spieren behouden, ik heb van iemand dit (zie foto) ding gekregen.

Ik hoor graag hoe jullie daar over denken
Met extreem veel cardio doen en weinig eten wel, maar met elke dag een kwartiertje op dit apparaat hoef je je daar absoluut geen zorgen over te maken.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Nee, cardio niet.
Te weinig eten wel.

Ga je bejaarden cardio doen ? Dan kun je toch beter buiten wandelen.
 
Met extreem veel cardio doen en weinig eten wel, maar met elke dag een kwartiertje op dit apparaat hoef je je daar absoluut geen zorgen over te maken.

Oke super bedankt, er staat veel op internet over spierafbraak daarom dacht ik, het is beter om het aan mensen te vragen die er verstand van hebben hihi 😊
 
Nee, cardio niet.
Te weinig eten wel.

Ga je bejaarden cardio doen ? Dan kun je toch beter buiten wandelen.
Wat versta je onder te weinig?
Als je wil cutten zul je toch onder je onderhoud moeten gaan zitten en beperkt cardio doen is een prima manier naast je kcalinname verlagen om een kcaltekort te creëren.
 
Ja, alle "inspanning" is catabool. Rust/voeding is anabool

Om af te vallen probeer ik minder koolhydraten tot me te nemen, geen suiker meer of vet maar juist veel groente en eiwitten en noten. Daarnaast fitness ik 5 dagen in de week op lichaamsgewicht een uur per dag

Is dit een beetje goed?
 
Laatst bewerkt:
Om af te vallen probeer ik minder koolhydraten tot me te nemen, geen suiker meer of vet maar juist veel groente en eiwitten en noten echt. Daarnaast fitness ik 5 dagen in de week op lichaamsgewicht een uur per dag

Is dit een beetje goed?
Noten bevatten juist veel vet, wel gezond
 
Noten bevatten juist veel vet, wel gezond
Ja klopt, maar dan gezonde vetten. Ik heb ook margarine voor bakken vervangen voor kokosolie, schijnt ook gezonder te zijn
 
Ik denk dat je beter eerst eens de sticky’s doorleest.....
 
nogal zwakke troll trouwens
C9C4072D-7DEA-4EDC-A691-C76C44A367EC.png
 
nogal zwakke troll trouwens
Bekijk bijlage 487188
Ik merk nu ik op dit forum zit dat jullie alleen maar kunnen oordelen zonder dat jullie me echt kennen.
Ik vraag hier om advies niet om een oordeel. En ja blijkbaar ben ik een zwakke trol anders zit ik toch niet op dit forum om advies te vragen?
 
Ik merk nu ik op dit forum zit dat jullie alleen maar kunnen oordelen zonder dat jullie me echt kennen.
Ik vraag hier om advies niet om een oordeel. En ja blijkbaar ben ik een zwakke trol anders zit ik toch niet op dit forum om advies te vragen?
chrash
 
Ik merk nu ik op dit forum zit dat jullie alleen maar kunnen oordelen zonder dat jullie me echt kennen.
Ik vraag hier om advies niet om een oordeel. En ja blijkbaar ben ik een zwakke trol anders zit ik toch niet op dit forum om advies te vragen?
Je vragen zijn gewoon extreem raar voor iemand die helemaal perfect afgetraind is geweest en heeft gekuurd. Of je een trol IRL bent weet ik niet want ik ken je niet :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven