MuscleMeat

Zou dat bij ons ook zo erg zijn ?

Bezoekers in dit topic

Smalluser

Advanced Bodybuilder
20 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
1.092
Waardering
7
Zwaarlijvigheid erger dan roken.

In de VS dreigen binnen afzienbare tijd meer mensen te overlijden als gevolg van zwaarlijvigheid dan door tabaksgebruik. Dat zegt de Amerikaanse gezondheidsdienst. Elk jaar overlijden in de VS 300.000 mensen aan kwalen die verband houden met overgewicht. 60 procent van de volwassenen en 13 procent van de kinderen is er te dik.


Groet Smalluser :thumb:
 
In Amerika is het wel het ergst denk ik.
Maar doodsoorzaak #1 bij mannen in Europa: hart en vaat ziekten... 'nuff said ;)
 
Zie jij zoveel strakke lijven van boven de 25? Ik niet hoor, en zelfs op hun 18/20 zijn er al die met een lekkere bierbuil rondlopen... des te beter voor ons natuurlijk, vallen we lekker op! :D
 
Kben een paar keer in de US geweest, maar daar is het toch wel veel erger als in Europa hoor. Als je hier al es keer een mega dikzak ziet lopen kijkt iedereen in de straat toch even om, terwijl je ze daar overal tegen komt, en iedereen vind dat dan heel normaal. Die mega dikkerts zijn daar geen opvallende figuren.
In bv Venice beach moet je die lekkere strakken meiden echt zoeken, en lopen ze er niet met bossen rond zoals de TV series je doen geloven, integendeel, meer fatso's. :(
 
Dat was mijn grootste schok toen ik daar voor het eerst kwam in 1991. Zo ontzettend veel dikke mensen, ik was op slag van mijn minderwaardigheidscomplex genezen, dwz. het werd een stuk minder.

Echter, je schijnt daar alleen maar uitersten te hebben.. ofwel ze zijn extreem vet, of ze zijn extreem fanatiek aan het sporten, fitnessen en zo..
Ik sla er nog even een verslag van mij op na over die fietstocht die mijn leven beheerst: Parijs-Brest-Parijs


Ook maak ik kennis met de in luxe hotels logerende Amerikanen, of beter nog met hun luxe fietsen. Die deden mijn arme Griffon inkrimpen van schaamte. Niet alleen zijn eigenares was chronisch overgewichtig, maar ook hijzelf werd opnieuw als een zware fiets geïdentificeeerd, terwijl hij nog niet zo lang geleden in Rusland met zijn lage gewicht was gecomplimenteerd. Meer dan de helft van de Amerikaanse karretjes was van lichtgewicht titanium, carbon danwel aluminium. Zelfs sommige tandems waren van titanium gemaakt. En ook nog eens uitgerust met een vrijzwevend zadel. Maar, zo troostte ik Griffon, zij kunnen weer niet met volle bepakking op vakantie. Niet alleen de Amerikaanse fietsen zijn oogverblindend, ook de Amerikanen zelf. Niet eens zozeer de uitrusting, maar hun 'physique' . Bijna stuk voor stuk, in het bijzonder haast de vrouwen, lijken ze fit genoeg om de Mt. Everest te beklimmen met een fiets op de rug.
 
Back
Naar boven