AndroidHealthClinic

Zou dit werken?

Bezoekers in dit topic

titan

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2003
Berichten
42
Waardering
0
Ik werk in een 3-ploegen systeem en ondanks al de goede bedoelingen die ik heb met terug wat (deftig) te trainen, komt het er toch niet van.
Alleen als ik de nachtshift heb dan kan ik in de namiddag wat gaan trainen. Met de vroege ben ik geen mens, laat staan dat ik dan nog ga trainen na het werk en met de late gaat het gewoon niet qua uurregeling.

Dus... dacht ik het op de volgende manier te doen:
nacht --> 6 dagen van de week, 3 dagen split hard trainen.
late --> cardio onder de vorm van een kwartiertje steppen in de voormiddag (ben ik stik kapot van ;)) en 11km naar het werk en 11 km terug fietsen.
vroege --> niets, tenzij ik mij ertoe in staat voel, dan wat basis oefeningen thuis (optrekken, push-ups, squats, sit-ups, ...)

Qua voeding dacht ik het op de volgende manier te doen:
nacht --> bulk programma
late --> ripped programma
vroege --> ripped of bulk, afhankelijk van wat ik wil berijken. (momenteel wil ik eindelijk is al die overtollige vetophopingen kwijt die er al veel te lang zitten ;))

Ik heb dit gewoon uit mijn duim gezogen en daar wringt het schoentje... zou dit schema werken of niet, doe ik er goed aan of juist meer kwaad dan goed?

Ik wil nu echt wel eens dat overtollige vet kwijt en dan goed gaan bulken maar met die ploegen kom ik er niet toe op een traditionele manier.


Dus, comments, en als het even kan, uitleggen waarom :)

THX

*edit* ow ja vergeten te vermelden, shifts wisselen om de week: late - vroege - nacht -late - ...
 
titan zei:
Ik werk in een 3-ploegen systeem en ondanks al de goede bedoelingen die ik heb met terug wat (deftig) te trainen, komt het er toch niet van.
Alleen als ik de nachtshift heb dan kan ik in de namiddag wat gaan trainen. Met de vroege ben ik geen mens, laat staan dat ik dan nog ga trainen na het werk en met de late gaat het gewoon niet qua uurregeling.

Dus... dacht ik het op de volgende manier te doen:
nacht --> 6 dagen van de week, 3 dagen split hard trainen.
late --> cardio onder de vorm van een kwartiertje steppen in de voormiddag (ben ik stik kapot van ;)) en 11km naar het werk en 11 km terug fietsen.
vroege --> niets, tenzij ik mij ertoe in staat voel, dan wat basis oefeningen thuis (optrekken, push-ups, squats, sit-ups, ...)

lijkt me niet echt een goed id, probeer gewoon iedere week met hetzelfde doel te trainen (spiergroei/droger worden). Ga die "nacht" week super hard en doe het die 2 andere weken wat minder. Met "6 dagen vd week" bedoel je toch niet 6 dagen trainen per "nacht"week, hou het altijd bij 4x/week, zeker voor spiergroei.

Qua voeding dacht ik het op de volgende manier te doen:
nacht --> bulk programma
late --> ripped programma
vroege --> ripped of bulk, afhankelijk van wat ik wil berijken. (momenteel wil ik eindelijk is al die overtollige vetophopingen kwijt die er al veel te lang zitten ;))

dit kan niet werken! je bulkt verschillende MAANDEN en gaat daarna een MAAND of 2 cutten, om de week switchen werkt niet. Je kan nu beginnen met een maand te cutten tot je wat tevreden bent en dan lekker gaan bulken.[/b]

Ik heb dit gewoon uit mijn duim gezogen en daar wringt het schoentje... zou dit schema werken of niet, doe ik er goed aan of juist meer kwaad dan goed?

Ik wil nu echt wel eens dat overtollige vet kwijt en dan goed gaan bulken maar met die ploegen kom ik er niet toe op een traditionele manier.


Dus, comments, en als het even kan, uitleggen waarom :)

THX

*edit* ow ja vergeten te vermelden, shifts wisselen om de week: late - vroege - nacht -late - ...


hoop dat je er wat aan hebt...
 
owkey, cutten dan, maar het zal wel langer als een maandje zijn want ik verlies mijn vetlaagjes niet zo gemakkelijk :(
 
Volledig mee eens,het is het één of het ander,je hebt al niet veel tijd en energie om een goed schema aan te houden en dan ga je je zenuwstel nog eens extra belasten met alles door elkaar te willen doen,je zal al moeite genoeg hebben om je te concentreren op één ding,good luck.
 
Je voorstel doet me denken aan het ABCDE-dieet... (al gaat het daar om periodes van 2 weken)... [Link niet meer beschikbaar]

Klinkt aardig, maar ik ken niemand die het daadwerkelijk gedaan heeft, dus ...
 
Back
Naar boven