AndroidHealthClinic

Zou ik ****ing huge willen zijn? (1 bezoeker)

Zou jij een massamonster willen zijn?

  • ja

    Stemmen: 23 37,1%
  • nee

    Stemmen: 39 62,9%

  • Totaal stemmers
    62

Bezoekers in dit topic

EHm om even antwoord te geven op de vraag...

JAAAAAAA:)
 
Ik zou het niet willen, vind het zelf niet mooi, een lichaam kan natural niet zo groot worden. We hebben manieren dat het wel kan, maar dat kan nooit gezond zijn. Ga eens leuke kleren kopen dan, hmmmzzz, tjah dan wordt je ook zo'n figuur die alleen in van die tanktops en housebroeken loopt. Vrij zielige vertoning opzich.....

Maar respect voor de mensen die het wel willen en er voor over hebben......
 
Originally posted by patrick
btw Geoffke, waarom heb je BigA als avatar? :D

Omdat BigA ne coole gast is en heeft me al veel goeie persoonlijke tips gegeven.

Ps:BigA= nasser?
 
Het aantal kg's dat ik weeg zal mij worst wezen, zoalang ik alles maar in de goede verhoudingen heb anders wordt het op de wedstrijden ook nix.
IK wil wel groot worden, ongeveer zoals schwarzenegger is in de film "conan the barberian", daar is hij echt huuge, dat is ongeveer het beeld wat ik in me heb van wat ik wil bereiken.


<gr rob12345>
 
weetje ongv hoeveel kg dat is?
 
Originally posted by Geoffke


Omdat BigA ne coole gast is en heeft me al veel goeie persoonlijke tips gegeven.

Ps:BigA= nasser?


nee geen Nasser. Hij is wel IFBB pro maar nog geen Olympia deelnemer. Voorlopig ook niet aangezien hij 9 maanden stil heeft gestaan. Ook Bigkiwi(IFBB pro) doet niet mee aan O. is laatst geopereerd aan een abcess. Maar ze komen er wel ;)
 
Ja ik zou wel ****ing HUGE willen zijn ja...
 
kweenie, zon 105 kg droog denk ik, dus 2 %


Originally posted by Vinny
weetje ongv hoeveel kg dat is?
 
ik zou wel groot willen zijn maar niet te.....ik ben namelijk maar 170m en ik denk dat als ik over de 100 kg heen ga het niet meer uit ziet ....maar 95kg droog zou heeel erg mooi zijn!
 
Nee dus, maar dat heb ik al ergens duidelijk gemaakt. Mijn streven is alles ok gespierd in verhoudingen laten kloppen.
 
Skip La Cour is een goede streefdoel eigenlijk...
 
Originally posted by Frenkpie
vin diesel vink helemaal niet zo gespierd.

90-95 kg met mijn lengte met 10% vet is me doel :)
Hij heeft toch wel flink dikke armen hoor :D

Maarja ik vind het zelf niet mooi om super droog en keihard gespierd te zijn, dat zou ook niet bij mij staan.
En de meeste vrouwtjes kicken daar ook niet op ;)

Al doe ik het natuurlijk voor mezelf
 
hmwa 10% is niet superdroog

en ik heb foto's gezien van Vin maar totaal niet impressive, die armen zien er wel redelijk groot uit maar de rest valt beetje tegen imo...
 
Originally posted by rob12345
kweenie, zon 105 kg droog denk ik, dus 2 %


je doel is om op 2% te staan??
vraag me af hoe lang je dat volhoudt!
 
Het minimum vetpercentage dat een mens moet hebben om zijn organen te laten fuctioneren is 4%...
 
Volgens mij is 4% al niet gezond om te hebben is er iemand op dit board met 4% of net iets daarboven maar 2% dan val je toch eens om
 
Paar vrienden van mij uit somailië die komen toch aardig in de buurd ;) j/k
 
vorig jaar had ik 4.5%. maar je houdt het niet lang vol en je voelt je alles behalve lekker.

Dit jaar ga ik voor de 3%. Kijken of het me lukt.
 
Een dag is genoeg............


105 kg bij 2 % , Daarmee bedoel ik het wedstrijd gewicht en vetpercentage :)
Want 105 kg off season of on is wel een groot verschil he

gr rob


Originally posted by zoutzak

je doel is om op 2% te staan??
vraag me af hoe lang je dat volhoudt!
 
Back
Naar boven