Fitness Seller

zou ik teveel doen? / biceps feitjes...

Bezoekers in dit topic

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 nov 2004
Berichten
3.264
Waardering
5
Ik ben niet tevreden over de progressie die mijn armen gemaakt hebben...

Ik doe denk ik teveel.... een 10 soms 11 setjes.

ik denk dat ik eens tijdelijk ( wanneer mijn superset-periode voorbij is, nog een 3 weken, meer lijkt me niet verstandig)

eens 2 oefeningen met elke oef. 4 sets ga doen ( 8 totaal)

In de reprange van 10 reps per set....

En misschien 2 x per week....

Mijn eten is verder gewoon goed eiwitrijk ( toch wel diverse bronnen aan eiwitten ) een goed calorierijk verspreid over een 6 maaltijden....

verder heb ik van alles gedaan.... wat betreft set en reps indelingen....

Voornamelijk; hammercurlen en staande dumbbell en EZ- barbell curls en de varianten hierop.....

Ben wel in kracht vooruit gegaan op de oefeningen, naar mijn idee heel erg zelfs.

De triceps worden opzich ook goed aangepakt, maar misschien niet voldoende... het schema wat ik nu heb ligt de nadruk ook veel meer op de triceps, voorheen was dit altijd andersom...

Heb gewoon een appart armen dag....

wat zou dit zijn ?

daar komt bij dat ik echte pomp armpjes heb... dwz. Ik zeer afhankelijk ben van mijn armen in zware actie.... alleen dan zien ze er 'goed' uit.... opgepompt, vol bloed etc.... wanneer ze in gewone rust toestand zijn, is het veel minder indrukwekkend en vind ik ze zelf dun. ( als ze mijn gehel arm nar beneden wijst.)

Wanneer ik preacher curls doe en mijn armen dus ondersteund liggen, zien ze er wel indrukwekkend uit in een zware training, maar ja volgens mij heeft iedereen dit wel.

Ik heb wel het idee dat ik teveel knijp zodat er een spanning komt in mijn onderarmen.... wat nutuurlijk niet goed is.

Tips,trucs,adviezen,hints welkom !!;)
 
tja, ik zou zeggen gebruik de zoekfunctie of aanverwante onderwerpen over bi's en tri's eens!

Is al genoeg over gepost met tips, advies e.d.
 
Back
Naar boven