MuscleMeat

Zou je dit willen?

Bezoekers in dit topic

maniac

Puny human
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
4 nov 2002
Berichten
7.335
Waardering
54
Zou je willen dat er een supersupplement ontwikkeld zou worden waardoor je op een gezonde manier snel gespierd en sterk wordt?

Ik niet i.i.g.
 
Je moet je vraag anders formuleren, wie niet ???
 
wie zou dat niet willen, een supplement die mijn vetmassa op 6% gaat zetten en mij 10 kg extra spiermassa gaat geven zonder er iets voor te moeten doen... WIE ZOU DIT WEIGEREN ?!!

Als je dit zou weigeren, zou je dan ook de lotto weigeren ? Daar verdien je ook geld waar je niets voor moet doen...
 
Ik zou niet willen dat er zo'n supplement ontwikkeld zou worden, omdat bodybuilding dan niets meer voorstelt.

Al die mannetjes die ff snel groot willen worden......
 
je bent dan idd niet uniek meer. zou ook tegen stemmen.
je moet er wat voor over hebben. goede gedachte Maniac

je hebt er alleen recht op als je na zoveel jaar training, voeding, rust en dbb geen resultaten meer ziet..misschien iets voor de shop hier. heb je er alleen recht op na, laten we zeggen 3340 posts:D
 
Originally posted by maniac
Ik zou niet willen dat er zo'n supplement ontwikkeld zou worden, omdat bodybuilding dan niets meer voorstelt.

Al die mannetjes die ff snel groot willen worden......

Natuurlijk gaat het niets meer voorstellen. Zou jij aan bodybuilding doen als je wist dat je geen gram spier ging winnen ? Mijn logische antwoordt hierop is nee, want ik wil niet al die zware gewichten sleuren voor niets, ik wil er iets voor terug. En als er iets bestaat die mij sneller (en op een gezonde manier) spieren gaat bijleveren dan ga ik stoppen met trainen en gewoon die wonderpil pakken, gegarandeerd!

Ik denk dat de meeste mensen die hiertegen zijn, willen gewoon niet dat iedereen zo gespierd wordt, anders gaat een gespierd en gebeeldhouwd lichaam iets "gewoon" zijn. En eerlijk gezegd hou ik er ook niet van om tot de "gewone" bevolking te behoren. Ik wil me van hen onderscheiden door een gespierde en super geripte lichaam. De bodybuilders die tegen de wonderpil zijn willen niet dat iedereen zoals hen zijn, want zij weten hoeveel inspanning en dedicatie het kost om de niveau te bereiken waar ze nu zijn. Als een snotterd dezelfde spieren kan krijgen door gewoon een wonderpilletje te slikken, vindt ik niet echt eerlijk.

gvd wa heb ik hier allemaal geschreven, ik ben de klus kwijt. :scratch:
 
Originally posted by dandyman
je bent dan idd niet uniek meer. zou ook tegen stemmen.
je moet er wat voor over hebben. goede gedachte Maniac

je hebt er alleen recht op als je na zoveel jaar training, voeding, rust en dbb geen resultaten meer ziet..misschien iets voor de shop hier. heb je er alleen recht op na, laten we zeggen 3340 posts:D

3340 posts, tering dan heb ik nog heel wat nodig.:D


Maar je weet dat de wetenschap dingen ontwikkelt en dat er bedrijven zijn die geld willen verdienen. En dat veel mensen veel resultaat willen en er zo min mogelijk voor willen doen.
En die mensen zijn veel geld waard.

Maar ik gun het die mensen niet om op zo'n simpele manier te bereiken, waar wij zo hard voor werken.

Dus hoop ik dat zoiets nooit ontwikkelt zal worden.
 
@ Capricik: Jij wil gewoon dat alleen jij die pil kan krijgen
en verder niemand anders. :D

Maar diep in je hart zou je het niet willen;)
 
Originally posted by maniac


3340 posts, tering dan heb ik nog heel wat nodig.:D


Maar je weet dat de wetenschap dingen ontwikkelt en dat er bedrijven zijn die geld willen verdienen. En dat veel mensen veel resultaat willen en er zo min mogelijk voor willen doen.
En die mensen zijn veel geld waard.

Maar ik gun het die mensen niet om op zo'n simpele manier te bereiken, waar wij zo hard voor werken.

Dus hoop ik dat zoiets nooit ontwikkelt zal worden.

Hey zoeits is al ontwikkeld! Ben jij de abtronic vergeten :

Hey mike, wil je ons vertellen hoe je aan die prrrachtige buikspieren komt ?
Natuurlijk jane, ik gebruik de abtronic elke dag en ik eet alles wat ik wil, ik kreeg 20 kilo spiermassa bij mijn eerste week!
Maar dat is geweldig mike!
Ja jane, en het is zo handig, ik kan het zelfs meenemen naar mijn werk!
(ondertussen laten ze een zwart/wit beeld zien met een dikkerd die buikspieroefeningen probeert te doen, en het opgeeft)

LOL ik zie ze elke dag wanneer ik mijn cardio doe, echt om te lachen :)
 
Originally posted by capricik


Hey zoeits is al ontwikkeld! Ben jij de abtronic vergeten :


LOL ik zie ze elke dag wanneer ik mijn cardio doe, echt om te lachen :)

Maar dat werkt alleen in combinatie met de bun&thigh max hoor.
 
Originally posted by maniac
Zou je willen dat er een supersupplement ontwikkeld zou worden waardoor je op een gezonde manier snel gespierd en sterk wordt?

Ik niet i.i.g.
Nee; omdat dan iedereen gemakkelijk groot wordt. En dat is juist het leuke aan BB, dat niet iedereen het volhoudt/bereikt.
 
Originally posted by capricik


bun&thigh ? Wat is dat ?

Jij kijkt echt te weinig T.V.(of ik te veel)

Is zo'n ding waar je je benen en billen mee traint(hoef je niet meer te squatten). Werkt beter als al die lompe toestellen in de gym. Echt waar!!
 
Originally posted by maniac


Jij kijkt echt te weinig T.V.(of ik te veel)

Is zo'n ding waar je je benen en billen mee traint(hoef je niet meer te squatten). Werkt beter als al die lompe toestellen in de gym. Echt waar!!

nah, zo'n fancy machienes kunnen nooit de plaats van zware squatten vervangen. Het is zelfs bewezen dat die elektrostimulators niet eens werken.
 
Originally posted by capricik


nah, zo'n fancy machienes kunnen nooit de plaats van zware squatten vervangen. Het is zelfs bewezen dat die elektrostimulators niet eens werken.

Maar ze zeggen het toch op T.V.
 
ben blij dat er geen producten zijn die je supergroot maken binnen no time zonder dat er bijwerkingen zijn (en die producten moet ej nog met de juiste combinatie en op de juiste manier gebruiken).

ik vind dat je ervoor moet werken, dan mag je er trots op zijn imo. niet dat je ff een sup vreet en binnen 2-3 maanden 10-20 kg spiermassa erbij hebt...
 
Haha of dat nieuwe ding, die soort van pushup vervanger, kansloos. En dan die modellen die ze gebruiken, vraag me af hoeveel geld ze krijgen om te liegen en te zeggen dat ze die resultaten gekregen hebben door dat apparaat te gebruiken ipv de gym.
 
Originally posted by Man-Mountain
Haha of dat nieuwe ding, die soort van pushup vervanger, kansloos. En dan die modellen die ze gebruiken, vraag me af hoeveel geld ze krijgen om te liegen en te zeggen dat ze die resultaten gekregen hebben door dat apparaat te gebruiken ipv de gym.

haha idd. Maar ik denk dat niemand dat kan weigeren, als ze jou zo ineens een hoop geld offeren om te "liegen" op tv... Als ze mij 5000€ geven om 20 minuten op tv te komen en ff bullshit te praten, dan doe ik dat met plezier!
 
Originally posted by Man-Mountain
Haha of dat nieuwe ding, die soort van pushup vervanger, kansloos. En dan die modellen die ze gebruiken, vraag me af hoeveel geld ze krijgen om te liegen en te zeggen dat ze die resultaten gekregen hebben door dat apparaat te gebruiken ipv de gym.

ahah nog zo'n iemand die teveel T.V. kijkt:D
De fitnesspump, geweldig uitvinding. Je benen worden zelfs statisch getraind! nou als ze daar niet groot van worden....

Maar zou willen dat er iets komt dat echt zo goed werkt, een supersupplement?
 
Back
Naar boven