XXL Nutrition

Zou je dit willen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by capricik


nah, zo'n fancy machienes kunnen nooit de plaats van zware squatten vervangen. Het is zelfs bewezen dat die elektrostimulators niet eens werken.

Hier wil ik toch ff op reageren, het werkt wel degelijk. Waarom denk je anders dat zoveel fysiotherapeuten en sporters bv wielrenners electrostimulatie gebruiken?? Echt niet omdat ze het leuk vinden hoor. Electropulsen hebben een positief resultaat op spieren. Ze kunnen dieper ontspannen en beter samentrekken waardoor klachten kunnen verdwijnen. Ze worden ook vaak op rugklachten gebruikt om de spieren toch te versterken.

Alleen moet je niet denken dat je met 5 min p/d een strakke buik zal krijgen
 
Originally posted by maniac


3340 posts, tering dan heb ik nog heel wat nodig.:D


dan zul je gemiddeld 32 posts per dag moeten neerknallen hier, dan ben je er zo ;)
 
Originally posted by KaLe


dan zul je gemiddeld 32 posts per dag moeten neerknallen hier, dan ben je er zo ;)

Ben geen Dandy!!
;)
 
Dat supplement hebben ze onlangs op de markt gebracht, het heet 'brinta'...

nieuwe signature Dandy? :D
 
Als je zoals je zegt 100% gezond zou zijn en alleen ik het mocht hebben zou ik het best vinden!
Als iedereen dit zou kunnen krijgen absoluut niet, dan is de lol eraf :)
 
Originally posted by Diver2000


Hier wil ik toch ff op reageren, het werkt wel degelijk. Waarom denk je anders dat zoveel fysiotherapeuten en sporters bv wielrenners electrostimulatie gebruiken?? Echt niet omdat ze het leuk vinden hoor. Electropulsen hebben een positief resultaat op spieren. Ze kunnen dieper ontspannen en beter samentrekken waardoor klachten kunnen verdwijnen. Ze worden ook vaak op rugklachten gebruikt om de spieren toch te versterken.

Alleen moet je niet denken dat je met 5 min p/d een strakke buik zal krijgen

volkomen gelijk..renenommeerde clubs zoals Manchester United en AC Milan gebruiken het.
 
maniac zei:
Zou je willen dat er een supersupplement ontwikkeld zou worden waardoor je op een gezonde manier snel gespierd en sterk wordt?

Ik niet i.i.g.

Wel benieuwd wat de nieuwe lichting hiervan vindt.

Dus gespierd en ripped worden zonder er iets voor te hoeven doen.
 
Het zou vooral zuur zijn voor mensen die na jaren hard werken opeens links en rechts worden ingehaald door mensen die er bijna geen moeite voor hoeven doen. Maar ik denk dat een beginnenling het juist fantastisch zou vinden.
 
Dat ligt eraan waarom je de sport beoefent.

Doe je het puur om breed te worden? Of vind je de sport mooi om te doen?

Tja, in ieder geval zou de waarde van een gespierd lichaam erg snel dalen door een dergelijk supplement.
 
Nee man dan lopen al die amstel paupers dik gespierd over het strand. Overal met uitgaan zijn mensen huge. Wat is er dan nog leuk aan trainen? Dan is het normaal.
 
nope in geen geval zou ik dat willen
je bereikte resultaat zou op deze manier nog bitterweinig voorstellen
voor mij zou het de beloning en de voldoening voor jarenlang werk teniet doen

BB is iets dat je moet beleven en waarvoor je iets moet overhebben
 
iedereen die nee zegt, zou het toch gaan gebruiken ;)
 
Valt me op dat velen het argument "exclusiviteit" hanteren. Dat betekent dus ook dat jullie niet (alleen) trainen omdat het leuk is, maar om je te onderscheiden van de massa. Persoonlijk vindt ik dat best wel triest. Ik zou het supplement zeker nemen, maar ook echt wel blijven trainen -- zelfs al zou ik nooit sterker kunnen worden dan ongetrainden die het ook slikken. Het gaat mij om het gevoel van trainen, niet de uiterlijke kenmerken.
 
dj_phreak zei:
Valt me op dat velen het argument "exclusiviteit" hanteren. Dat betekent dus ook dat jullie niet (alleen) trainen omdat het leuk is, maar om je te onderscheiden van de massa. Persoonlijk vindt ik dat best wel triest. Ik zou het supplement zeker nemen, maar ook echt wel blijven trainen -- zelfs al zou ik nooit sterker kunnen worden dan ongetrainden die het ook slikken. Het gaat mij om het gevoel van trainen, niet de uiterlijke kenmerken.
Hoezo is dat triest?
Iedereen wilt toch speciaal zijn?
 
Mouzer zei:
Hoezo is dat triest?
Iedereen wilt toch speciaal zijn?
Misschien wel. Maar ik vind het triest als dat op een manier moet die uitschreeuwt: "KIJK NAAR MIJ!!! IK BEN SPECIAAL!!!". Iedereen is speciaal (hoewel sommigen meer speciaal dan anderen), maar waarom dan per se met iets waarmee je overal opvalt? Was breed worden nu slechts een bijzaak van BBen, dan zou je mij er helemaal niet over horen. Maar in BB is het doorgeslagen en is het gevolg het doel geworden.
 
Laatst bewerkt:
capricik zei:
Hey zoeits is al ontwikkeld! Ben jij de abtronic vergeten :

Hey mike, wil je ons vertellen hoe je aan die prrrachtige buikspieren komt ?
Natuurlijk jane, ik gebruik de abtronic elke dag en ik eet alles wat ik wil, ik kreeg 20 kilo spiermassa bij mijn eerste week!
Maar dat is geweldig mike!
Ja jane, en het is zo handig, ik kan het zelfs meenemen naar mijn werk!
(ondertussen laten ze een zwart/wit beeld zien met een dikkerd die buikspieroefeningen probeert te doen, en het opgeeft)

LOL ik zie ze elke dag wanneer ik mijn cardio doe, echt om te lachen :)

ahahhaahahahahah karma voor dat!!!
aahah :roflol:
 
Ik zou niet willen dat het er zou komen. Zou het uiteraard wel gebruiken als het er is.
Maar dan wordt de sport verdoet. Het mooie aan de sport is juist training, eten, rusten. Toewijding, motivatie, etc.
 
ik zeg JA!!
 
zo...trek jij ff ouwe koeien uit de sloot!! :rolleyes:
 
Back
Naar boven