Fitness Seller

Zou je dit willen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dj_phreak zei:
Valt me op dat velen het argument "exclusiviteit" hanteren. Dat betekent dus ook dat jullie niet (alleen) trainen omdat het leuk is, maar om je te onderscheiden van de massa. Persoonlijk vindt ik dat best wel triest. Ik zou het supplement zeker nemen, maar ook echt wel blijven trainen -- zelfs al zou ik nooit sterker kunnen worden dan ongetrainden die het ook slikken. Het gaat mij om het gevoel van trainen, niet de uiterlijke kenmerken.

Wat een bullshit. Waarom kan je de drijfveren van iemand niet gewoon respecteren? Je kan het het er misschien niet mee eens zijn, maar je kan het in ieder geval respecteren. Hij staat zich net als jou af te beulen in de gym, alleen met andere doelen en alleen het feit dat hij andere doelen heeft dan jij, of doelen heeft die jou niet bevallen, maakt hem triest? Ik dacht het niet..
 
Op dit moment is zo'n wondersupplement een hypothetische kwestie. Dus IMO onzinnig om over te discussieren.

Maar mocht het er ooit komen ga ik het slikken,roken,snuiven,spuiten en als transdermal aanbrengen :D
 
ik zou het neit willen, dan is de uitdaging ervan af :(
 
De meningen zijn verdeeld.

Maar het slikken van zo'n pilletje maakt de sport BB wel nutteloos. (De meerderheid van de bevolking vindt BB toch al nutteloos.) Ik zou het niets vinden dat al die luie bierzuipers en patatvreters er met zo weinig moeite goed vanaf zouden komen.

Toch zul je ondanks zo'n pilletje nog steeds afhankelijk zijn van je genen als je kijkt naar symmetrie en definitie enz. Zoals niemand er net zo uit zal zien als Ronnie of Arnold door te doen wat zij doen of zelfs meer. Je hebt het of je heb het niet.

De Ronnie Colemans van deze wereld zullen dan nog steeds het BB regeren alleen ze zullen niet meer verplicht moeten trainen. Maar zoals Preak zegt; ze zullen het waarschijnlijk wel blijven doen, simpelweg omdat het voor hun een must is(denk ik).

Voor degene die "Ja" hebben geantwoord: blijf je dan wel nog trainen?
 
KaLe zei:
iedereen die nee zegt, zou het toch gaan gebruiken ;)

dat is weer een andere discussie :)
waarschijnlijk wel, maar ik zou me er niet goed bij voelen denk ik
 
dj_phreak zei:
Valt me op dat velen het argument "exclusiviteit" hanteren. Dat betekent dus ook dat jullie niet (alleen) trainen omdat het leuk is, maar om je te onderscheiden van de massa. Persoonlijk vindt ik dat best wel triest. Ik zou het supplement zeker nemen, maar ook echt wel blijven trainen -- zelfs al zou ik nooit sterker kunnen worden dan ongetrainden die het ook slikken. Het gaat mij om het gevoel van trainen, niet de uiterlijke kenmerken.

het gaat ook niet enkel om die uiterlijke kenmerken, wél over de voldoening en het resultaat (is niet hetzelfde vind ik) dat je bereikt hebt door je inspanningen
en ja ik train om me te onderscheiden van de massa (al is er nog veel werk aan de winkel om dat te bereiken natuurlijk), maar ik wil geen nummertje in de rij zijn, geen 12de stuk in een dozijn...
 
ik ben zo,n bier zuipen de patat vretende dikkert, die na 3 maanden in de sportschool 120kg op de bank pakt en met de schuine bank 100kg.met gemak
ik kom niet om te zeggen kijk naar mij , ik ben niet droog en ga dat zeker niet worden want ik wil ook wel is lol in me leven.
ik let alleen op me eiwitten en als je weet hoe dat pilletje heet laat het me aub weten ga zo weer naar de mac, olgens mij zit er wat in de kip, dan neem ik maar 2 macchikkens voor de zeker heid. :p
 
Zou zonde zijn!?!?!?!?!?!?!??!!

Trainen,. draait niet alleen om supplementen,. en
steriods.. ([U]dat is net zoals, kogels zonder krui[/U]t)

maar om het versterken van je eigen mentaliteit,.
en het bevorderen / versterken van je geestelijke wilskracht...

Iets creeeren met je eigen wilskracht / hand,. maakt
ons kunstenaars van onze eigen lichaam..

middels zijn wij allen,.. in process / inwording,. tot het verkrijgen
van een goede & gezonde ontwikkelde lichaam..

Meesten van jullie zouden dit moeten begrijpen,.
 
ja dat is zeg maar het zelfde als dat je spieren kan kopen,
dan is de lol eraf en de gene met veel geld, hebben altijd spieren
:(
 
Back
Naar boven