XXL Nutrition

Zou jij een 'bucket list' doen als je zou weten dat je nog maar enkele maanden te leven hebt?

  • Topic starter Big-T
  • Startdatum
  • Reacties 49
  • Weergaven 4K
  • Volgers 21

Zou jij een 'bucket list' doen als je zou weten dat je nog maar enkele maanden te leven hebt?

  • Anders, namelijk:

    Stemmen: 0 0,0%
  • Is prive, zeg er liever niets over

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    49

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Gewoon uit interesse, ben nog ok hoor;)

Dus stel je hebt totaal vermogen van pak m beet 200K, je hoort net dat je nog 3 maanden te leven hebt (we gaan er ff vanuit dat dit cijfer correct is, nou ja, met een foutenmarge van 10%).

Stem in de peiling en/of vertel wat je allemaal wel of juist niet zou doen. :)

En nee ook niet net de film gezien (wel eerder al 3 keer)
 
Mja, weet het niet. Er zijn nog wel dingen die ik zou willen doen... maar ja, en dan? Dood ga je toch. Ik zou wel echt serieus elke dag me vol vreten en dronken zijn :') Maar ik denk niet dat ik dingen zoals verre reizen oid zou doen.

Ik denk dat je beter gewoon nu kunt genieten van het leven en dan als je dood gaat je iig hebt genoten. Daarom moet je dingen die je echt wilt doen ook niet op de lange baan schuiven...
 
Eigenlijk is de vraag waarom je dat dan niet al doet he?

Ik zou geen bucketlist afgaan maar wel vertrekken naar een mooiere omgeving met beter weer zoals de kust van californie ofzo en gewoon leuke dagelijkse dingen doen, trainen, fietsen, buiten chillen, surfen, feestjes. Kan nu ook maar smoesjes zoals dan is het geld snel op en ik weet nog niet hoe-wat-waar ik me precies wel thuis zou voelen.
 
Eigenlijk is de vraag waarom je dat dan niet al doet he?.
Idd, dit gaat meer over short term/impuls dus je kreeg net dat nieuws. Poll is ook oppervlakkig, was niet echt van plan het uitgebreid te onderzoeken oid. Persoonlijk zou ik veel belang hechten aan familie maar toch ook wel eens een tijd de snelste bak ooit rijden om maar wat te noemen. Het gekke (of misschien juist niet) is dat ik bij de diagnose van AML echt totaal niet dacht aan een BL, eerder veel meer tijd ging doorbrengen met familie en vrienden. Wilde toen ook veel schenken aan onderzoek naar leukemie toen ik nog geen idee had ve prognose.
 
Gewoon uit interesse, ben nog ok hoor;)

Dus stel je hebt totaal vermogen van pak m beet 200K, je hoort net dat je nog 3 maanden te leven hebt (we gaan er ff vanuit dat dit cijfer correct is, nou ja, met een foutenmarge van 10%).

Stem in de peiling en/of vertel wat je allemaal wel of juist niet zou doen. :)

En nee ook niet net de film gezien (wel eerder al 3 keer)

Weet je T, ik heb echt geen flauw idee.
Ik denk dat ik eerst in die situatie zou moeten verkeren om er iets zinnigs over te zeggen, (maar doe dat dan ook maar weer niet.......)

Mezelf een beetje inschattend -met al mijn existentiële dipjes meegerekend- kan ik me ook voorstellen dat ik helemaal niet meer in staat ben om überhaupt te genieten, maar die optie staat er niet bij zie ik.
 
Vooral genieten met familie en vrienden denk ik



Ik kreeg verdomme even een koude rilling door me heen toen ik de topic titel zag

Dat dacht ik ook.

Ik ben boring as fuck.
Ik zou zorgen dat me vriendin en me zoontje en de 2e die onderweg is het geld krijgen. En me laatste tijd met hun doorbrengen.
 
Waarom? Ik laat het geld dan liever na aan de mensen om wie ik geef.

Als ik dood ga wat heb ik dan nog aan die ervaringen?
 
Beetje reizen, full yolo gaan, beetje familie enzo

Deel achterlaten.
 
Vette orgies houden op een yacht.
 
Heb alles al meegemaakt wat ik mee zou willen maken. Ik zit het eig. alleen nog maar uit. Bucket list vind ik wel een heel irritant woord tbh.
 
Zou die 200k opmaken door "bucket-list" dingen te doen met familie/belangrijke naasten.
De herrinering aan dat soort dingen is soweiso meer waard dan geld nagelaten krijgen.
 
Heb alles al meegemaakt wat ik mee zou willen maken. Ik zit het eig. alleen nog maar uit. Bucket list vind ik wel een heel irritant woord tbh.

Hoe oud ben jij dan eigenlijk ?
 
Moet nu toch wel denken aan de inzamelingsactie voor Spade!
OT: Vooral tijd doorbrengen met me naasten!
 
Nee zeker niet, zou meer voldoening geven om het geld dat ik gespaard heb bv aan m'n familie te geven.
 
Kun je ook niet genieten met familie maar al je geld opmaken?
 
Een weekje leven als Dan Bilzerian, daarna lekker op reis met vrienden naar plekken die ik nog wil zien. Dat zou ik net zo doen als ik dat nu zou doen, dus geen luxe hotels ofzo. Dan de rest van mijn tijd met vrienden en familie spenderen om op mijn laatste dag/week nog wat lijpe drugs uit te proberen die ik normaal nooit zou doen. Ik zou er wel op letten dat er nog iets overblijft, zodat je nabestaanden daar nog iets mee kunnen doen.
 
Back
Naar boven