AndroidHealthClinic

Zou jij het doen met een real doll?

Zou jij het doen met een real doll?

  • Voor één keer dan

    Stemmen: 38 43,7%
  • Ik wil alleen dolls!

    Stemmen: 4 4,6%
  • Nope, geef maar de real thing

    Stemmen: 26 29,9%
  • Ik ben roxxe

    Stemmen: 19 21,8%

  • Totaal stemmers
    87

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Naar aanleiding van eric's topic over real dolls dan nu dé vraag natuurlijk: zou jij het doen met een real doll?
 
zo wanhopig word ik nooit denk ik :P

ben benieuwd naar de reacties van andere
er zijn ook genoeg mensen die een opblaaspop kopen dus
 
Nee, je mist toch het geknuffel na afloop he....

:D

Nee serieus, zou het niet doen nee. Volgens mij moet je dan wel érg wanhopig zijn.
 
ik ben Roxxe
 
No way, dat is echt zielig
 
ik vraag me af hoeveel mensen nu nee zeggen
terwijl ze stiekem ja denken
 
Die poppen zien er niet bepaald uit als rommel uit de christine le duc eurobakken.. denk dat vrouwen goedkoper zijn :p (interpreteer dit hoe je wilt...)
 
haha, wat een topic :)

heel eerlijk geantwoord : ik zou het wel eens willen proberen, just 4 fun :roflol:
maar er geld voor gaan geven om alle dagen op zo'n ding te kunnen kruipen : hell no !

en natuurlijk gaat er niks boven een echte soppende poes :P


Gorillor zou ook wel willen, denk ik
als de pop maar dik genoeg is :roflol:
 
Ach waarom niet, alleen zijn die dolls verdomd duur en om nou te gaan pompen op een gebruikte doll zie ik ook niet zo zitten. Is toch wat anders dan een reeds gebruikte vrouw :D
 
om nou te gaan pompen op een gebruikte doll zie ik ook niet zo zitten. Is toch wat anders dan een reeds gebruikte vrouw :D

:D Ha ha ha, wat een reply.
 
Opblaaspoppen zijn echt NOT done. Die worden alleen gekocht voor zaaddodende vrijgezellenfeestjes en door mannen die serieus diep in de emotionele problemen zitten.

Kan me ook echt niet voorstellen dat het lekker aanvoelt ???
 
Nope, geef maar de real thing:booty::whip:
 
Opblaaspoppen zijn echt NOT done. Die worden alleen gekocht voor zaaddodende vrijgezellenfeestjes en door mannen die serieus diep in de emotionele problemen zitten.

Kan me ook echt niet voorstellen dat het lekker aanvoelt ???
Ff voor de duidelijkheid: real dolls zijn dus geen opblaaspoppen, ze bestaan uit mechanisch skelet met kunsthuid/spieren/levensechte poes. Ooit eens gelezen op hun site. Ze kosten ook duizenden euro's.
 
Ff voor de duidelijkheid: real dolls zijn dus geen opblaaspoppen, ze bestaan uit mechanisch skelet met kunsthuid/spieren/levensechte poes. Ooit eens gelezen op hun site. Ze kosten ook duizenden euro's.

Levensechte poes? Gimme that! :D
 
Ach waarom niet, alleen zijn die dolls verdomd duur en om nou te gaan pompen op een gebruikte doll zie ik ook niet zo zitten. Is toch wat anders dan een reeds gebruikte vrouw :D

maw je kan evengoed een dame van plezier bezoeken :D
 
Als iemand zo'n ongebruikt ding in mn kamer dumpt zal ik er wel wat op liggen pompen, maar hier kan je, als normaal persoon, nooit dezelfde voldoening uithalen als the real deal.
 
haha, wat een topic :)

heel eerlijk geantwoord : ik zou het wel eens willen proberen, just 4 fun :roflol:
maar er geld voor gaan geven om alle dagen op zo'n ding te kunnen kruipen : hell no !

en natuurlijk gaat er niks boven een echte soppende poes :P


Gorillor zou ook wel willen, denk ik
als de pop maar dik genoeg is :roflol:

Same here!
 
Back
Naar boven