MuscleMeat

zou jij hiervoor van werkgever veranderen

Bezoekers in dit topic

Vieze jij

Huge Freak
Lid geworden
3 okt 2012
Berichten
7.090
Waardering
9.821
Lengte
1m92
Massa
130kg
Vetpercentage
14%
wegens grote tekorten aan vakbekwaam personeel in mijn branche zijn de salarissen bij de concurrentie sterk verhoogd,
in mijn geval kan ik ruim 800,00 netto meer per 4 weken +een beetje zwart als bonus plus reiskosten (wat ik nu niet krijg) verdienen dan bij mijn huidige werkgever,
echter ik heb het wel naar mijn zin bij mijn huidige werkgever ,ze laten mij met rust ,krijg respect enz
wat zouden jullie doen, schijt aan (valse sentimenten) en voor het geld gaan of trouw blijven en minder salaris accepteren
 
wegens grote tekorten aan vakbekwaam personeel in mijn branche zijn de salarissen sterk verhoogd,
in mijn geval kan ik ruim 800,00 netto meer per 4 weken +een beetje zwart als bonus plus reiskosten (wat ik nu niet krijg) krijgen dan bij mijn huidige werkgever,
echter ik heb het wel naar mijn zin bij mijn huidige werkgever ,ze laten mij met rust ,krijg respect enz
wat zouden jullie doen, schijt aan (valse sentimenten) en voor het geld gaan of trouw blijven en minder salaris accepteren
Afwegen tegen oorspronkelijke werkgever.
HVAC ofzo?
 
Heb je een bod op papier liggen of hoor je mooie praatjes van conculega's?

Kunt bij je baas peilen of er een verhoging in zit met zo'n bod achter de hand? Wijzen op je goede prestaties/ontwikkeling en wat je in de markt gepeild hebt moet toch een onderhandeling geven? Dan heb je kans op verbetering van salaris waar je al graag werkt.
 
Laatst bewerkt:
:roflol: deze rekensom had ik ook al gemaakt,is toch een zeer luxe vakantie
Dat is is op 30j de gehele lening van een huis :), voor ongeveer hetzelfde werk
 
Met dat reis-vergoeding verhaal hebben ze mij wel ooit mooi vast gehad. Zogezegd ploegbaas interieurafwerking tegen een mooi uurloon betaald vanaf de werf. En na 2 maanden elke dag naar Brussel centrum worden gestuurd :s, nam snel mijn ontslag ondanks het uurloon wat heel goed leek
 
Met dat reis-vergoeding verhaal hebben ze mij wel ooit mooi vast gehad. Zogezegd ploegbaas interieurafwerking tegen een mooi uurloon betaald vanaf de werf. En na 2 maanden elke dag naar Brussel centrum worden gestuurd :s, nam snel mijn ontslag ondanks het uurloon wat heel goed leek

mij ook ,mijn huidig salaris lijkt aantrekkelijk maar als ik eerlijk de reisuren er van af haal blijft er maar een karig salaris over
(en dan nog niet te spreken over elke zondag thuis onbetaald een paar uur aan administratie )
 
mij ook ,mijn huidig salaris lijkt aantrekkelijk maar als ik eerlijk de reisuren er van af haal blijft er maar een karig salaris over
(en dan nog niet te spreken over elke zondag thuis onbetaald een paar uur aan administratie )
Waarom dan niet overstappen? Als het niks is, meer dan werk genoeg voor getrainde vakmannen...
 
zit ik wel over na te denken ,vooral het geen reiskosten krijgen zit me wel dwars (is toch 2,5 uur per dag)
Als dingen je dwars gaan zitten kom je na een tijdje gewoon in een negatieve spiraal. Je wilt niet met een kutgevoel naar je werk moeten, zeker niet met de wetenschap dat je een alternatief in handen had. 2,5 uur per dag jezelf opvreten omdat je in wezen onbetaald werkt gaat je opbreken man. Zou het bij je huidige baas uit loyaliteit/wederzijds respect proberen en als hij weigert weet je direct hoe wederzijds dat respect was.
 
Back
Naar boven