MuscleMeat

Zou jij liever alle drugs en steroïden uit bodybuilding zien verdwijnen?

Zou Jij Liever Alle Drugs En Steroïden Uit Bodybuilding Zien Verdwijnen?


  • Totaal stemmers
    331

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Zou jij liever alle drugs en steroïden uit bodybuilding zien verdwijnen?
 
Alle drugs moet weg|!!!111

Men word dan kleiner dan de vorigelingen maar tog betere sport en minder gesjoemeld imo
 
Nee, zonder steroiden en andere middelen zien we niet meer de monsters die er nu te zien zijn en veranderd de hele sport.
 
Ja! Misschien word het dan ooit nog een sport. Zoals het nu is gaat het nergens over.
 
Ja! Misschien word het dan ooit nog een sport. Zoals het nu is gaat het nergens over.

domste post 2009 naar de 2e plaats verschoven, gefeliciteerd, je hebt het voor mekaar gekregen om een nieuwe eerste plaats domste post 2009 te zetten.

(18-01-09)

Pm een mod voor de prijs.
 
nu gaat het erom wie de meeste naalden in zn kont propt, zonder AAS word het weer een wedstrijd wie het beste traint, etc.. etc..
 
Nee, ik wil freaks zien, geen fysieken die iedere gast kan behalen.
 
Nee, natuurlijk niet, we willen mosters zien!
 
domste post 2009 naar de 2e plaats verschoven, gefeliciteerd, je hebt het voor mekaar gekregen om een nieuwe eerste plaats domste post 2009 te zetten.

(18-01-09)

Pm een mod voor de prijs.

Niemand komt bij in die top tien tussen jouw posts
 
nee, het is nou eenmaal een sport waarin het geen taboe is dat het gebruikt wordt

als aas helemaal verboden wordt in de wedstrijdssport en stel alles is traceerbaar dan zullen er nooit meer grote kerels op het podium staan ;)
 
Nu is het alleszins totaal ontspoord.
 
tja tweestrijd. Voor het imago van bb zou het goed zijn.
Anderzijds is het belachelijk dat de top10 minder gespierd is dan die kerels in de gym die een aantal kuurtjes hebben laten zetten.

Ik vind gewoon dat echt natural bb meer aandacht moet krijgen en dat niet-naturals moeten stoppen met vertellen dat ze natural zijn
 
nee, het is nou eenmaal een sport waarin het geen taboe is dat het gebruikt wordt

als aas helemaal verboden wordt in de wedstrijdssport en stel alles is traceerbaar dan zullen er nooit meer grote kerels op het podium staan ;)

Geen taboe???? Juist door het taboe is die industrie zo groot en bestaat er uberhaupt het fenonmeen 'supplement'
 
nu gaat het erom wie de meeste naalden in zn kont propt, zonder AAS word het weer een wedstrijd wie het beste traint, etc.. etc..

zegt degene die net zoveel verstand van aas heeft.
als men hamster over auto's

heb geen hamster btw om het nog maar even te dramatiseren

vind het allemaal best dat zoveel mensen zonder willen of dergelijke
maar vind zonder aas altijd maar kleine mennekes :p
 
zegt degene die net zoveel verstand van aas heeft.
als men hamster over auto's

heb geen hamster btw om het nog maar even te dramatiseren

vind het allemaal best dat zoveel mensen zonder willen of dergelijke
maar vind zonder aas altijd maar kleine mennekes :p

En dan dat ik er geen verstand van heb? ik ga er iig nooit aan beginnen, vind het nogal zielig, mensen moeten denken van wtf heeft die gozer dat clean voor elkaar gekregen wtf!
 
En dan dat ik er geen verstand van heb? ik ga er iig nooit aan beginnen, vind het nogal zielig, mensen moeten denken van wtf heeft die gozer dat clean voor elkaar gekregen wtf!

ja je word vast een monster :roflol:
jij mag dat misschien groot genoeg vinden maar vele andere niet
dat is precies te reden waarom sommige mensen het doen.
omdat het gene wat ze willen natural gewoon niet haalbaar is.
dus ik mis het zielige gedeelte even ? als het natural niet kan en je wilt meer moet je zoeken naar een oplossing.
ik zie het probleem niet.
 
Nee niet alle, maar wel groeihormonen etc. Ik wil dat de fysieken weer zoals in Arnold's tijd worden :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven