AndroidHealthClinic

Zou jij liever alle drugs en steroïden uit bodybuilding zien verdwijnen?

Zou Jij Liever Alle Drugs En Steroïden Uit Bodybuilding Zien Verdwijnen?


  • Totaal stemmers
    331

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat bedoelen we inderdaad "Mister10"... Wij willen freaks zien.. en niet gasten die zo groot zijn als jij.

Grote natural gasten zijn impressive.. respect voor de inzet etc die nodig was om het fysiek te krijgen zonder AAS.. maar Coleman/Heath/Cutler etc zullen er altijd more impressive uitzien hoe volgepropt met AAS die gasten ook zitten.
Zelfs zonder anabolen zou de huidige top er wel groter uitzien dan Mister10 natuurlijk, zij hebben ook wel het voordeel van wat betere genen.

Maar het zou zeker een enorm verschil zijn. Levrone bijvoorbeeld: met steroids een monster, zonder steroids een gast zoals er zoveel rondlopen, niks speciaals. Die man reageert extreem goed op anabolen maar loopt daarna weer net zo snel leeg. Zet het pro circuit droog en de show valt weg. We zien dan het ware kunnen van de mens.
 
Ik vraag me alleen maar af waar je naartoe wil met de bodybuilding 'sport' als je de deur wagenwijd open zet voor dopinggebruik?!

Over een aantal jaren zijn echte myostatin inhibitors, gendoping en stamceldoping een feit, en dan kan iedereen groter dan Ronnie Coleman worden door op zijn luie reet te zitten en frieten te eten, net zoals deze beesten met een defect myostatine gen.

Dan verhuist het bodybuilding definitief naar de kermisattracties.

belgian.blue.jpg


727663041_63325260bf.jpg
 
Als een naturel Mr Olympia er kleiner uitziet dan een AAS-gebruiker
die wel aan BB doet maar niet aan wedstrijden is het natuurlijk geen geloofwaardige sport meer. Die kans zal vrij groot aanwezig zijn als AAS en aanverwanten verdwijnen uit de sport. Er zullen altijd recreatieve sporters zijn met aanleg die ver voorbij de grootste natural knallen.
 
Nee,
in elke topsport word gedoopeerd, zal nooit verdwijnen.
 
Ik vraag me alleen maar af waar je naartoe wil met de bodybuilding 'sport' als je de deur wagenwijd open zet voor dopinggebruik?!

Over een aantal jaren zijn echte myostatin inhibitors, gendoping en stamceldoping een feit, en dan kan iedereen groter dan Ronnie Coleman worden door op zijn luie reet te zitten en frieten te eten, net zoals deze beesten met een defect myostatine gen.

Dan verhuist het bodybuilding definitief naar de kermisattracties.

belgian.blue.jpg


727663041_63325260bf.jpg

Hierheen, superhumans:

juggernaut2ov1.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
die stier vind ik wel sexy....
 
Dacht dat jij meer van de schapen was?
 
Dacht dat jij meer van de schapen was?
Nee dat was ik ;)

Maar waarom kunne ze dan niet gewoon om de zoveel tijd dopings controle doen onder de atleten die ze van XXX tijd van te voren hebben aangemeld?
 
Nee dat was ik ;)

Maar waarom kunne ze dan niet gewoon om de zoveel tijd dopings controle doen onder de atleten die ze van XXX tijd van te voren hebben aangemeld?

Omdat er dan helemaal geen kaartjes meer worden verkocht. Is het echt zo moeilijk te vatten?
 
Omdat er dan helemaal geen kaartjes meer worden verkocht. Is het echt zo moeilijk te vatten?

Met wedstrijden te organizeren valt al lang geen cent meer te verdienen. Alleen naar de Olympia en de Arnold komt nog wat volk kijken. Maar rijk wordt daar niemand van.

Het is de supplementindustrie waar het geld verdiend wordt. Dat is een miljardenindustrie met als marketingstrategie de naieve jeugd proberen wijs te maken dat hun supplementen verantwoordelijk zijn voor de enorme massa van de profs. Veel doping, geen controles en dopinggebruik ontkennen is precies wat de supplementindustrie hiervoor nodig heeft.

De wedstrijden zijn eigenlijk niet eens nodig. Het zijn de magazines met hun freaky foto's en misleidende reklame waar het geld mee verdiend wordt. Het zijn dus niet inkomkaartjes die verkocht moeten worden, maar supplementen.
 
Met wedstrijden te organizeren valt al lang geen cent meer te verdienen. Alleen naar de Olympia en de Arnold komt nog wat volk kijken. Maar rijk wordt daar niemand van.

Het is de supplementindustrie waar het geld verdiend wordt. Dat is een miljardenindustrie met als marketingstrategie de naieve jeugd proberen wijs te maken dat hun supplementen verantwoordelijk zijn voor de enorme massa van de profs. Veel doping, geen controles en dopinggebruik ontkennen is precies wat de supplementindustrie hiervoor nodig heeft.

De wedstrijden zijn eigenlijk niet eens nodig. Het zijn de magazines met hun freaky foto's en misleidende reklame waar het geld mee verdiend wordt. Het zijn dus niet inkomkaartjes die verkocht moeten worden, maar supplementen.

Daar heb je op zich gelijk in. Maar om nou drugs te verbannen (en daarmee datgene wat bodybuilding de laatste + - 50 jaar maakt tot wat het is) om de naieve consument geld te besparen, vind ik geen sterk argument.
 
Met wedstrijden te organizeren valt al lang geen cent meer te verdienen. Alleen naar de Olympia en de Arnold komt nog wat volk kijken. Maar rijk wordt daar niemand van.

Het is de supplementindustrie waar het geld verdiend wordt. Dat is een miljardenindustrie met als marketingstrategie de naieve jeugd proberen wijs te maken dat hun supplementen verantwoordelijk zijn voor de enorme massa van de profs. Veel doping, geen controles en dopinggebruik ontkennen is precies wat de supplementindustrie hiervoor nodig heeft.

De wedstrijden zijn eigenlijk niet eens nodig. Het zijn de magazines met hun freaky foto's en misleidende reklame waar het geld mee verdiend wordt. Het zijn dus niet inkomkaartjes die verkocht moeten worden, maar supplementen.

Achja ethisch misschien geen geweldig systeem maar het werkt wel... De supplementenindustrie doet ook goede dingen, BB zou lang niet zo sterk staan zonder. Verder zijn er genoeg supplementen die wel degelijk een voordeel vormen binnen het voedingsschema van de jonge trainee.

Ethisch gezien heb jij gelijk, realistisch gezien heeft de poll gelijk...
 
Van mij mag er zo veel geslikt en gespoten worden als ze willen, maar ik wil dat de criteria van de judges anders wordt en er meer gezocht wordt naar klassieke fysieken. Pro's stoppen dan vanzelf wel met HGH, insuline etc. Alleen zijn er op dit moment voor zo ver ik weet vrijwel geen pro's met een klassiek fysiek en daar is dus een probleem mocht dit ingevoerd worden, eens een gut, altijd een gut. Ik denk dat dit ook wel een positieve uitwerking voor de supplementen industrie zal hebben want bijna iedereen wilt een klassiek fysiek en niemand wilt er bij lopen als cutler.

Veder vind ik btw de tanning van tegenwoordig er smerig en onnatuurlijk uit zien, ze zouden er al heel veel mee opschieten als dit verbeterd wordt.
 
nee , want dan zien we geen grote jongens meer en daar gaat het bij mij om - idd de freaks mooi toch , alleen het zou ook mooi zijn de levensbedreigende spullen uit te sluiten , want dat lijkt het mij nou ook weer niet waard
 
Ik vind het jammer dat het niet goed controleerbaar is, want dan kon je 2 soorten wedstrijden houden.
1 vrije klasse
2 doping vrije klasse
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven