Fitness Seller

Zou jij liever alle drugs en steroïden uit bodybuilding zien verdwijnen? (1 bezoeker)

Zou Jij Liever Alle Drugs En Steroïden Uit Bodybuilding Zien Verdwijnen?


  • Totaal stemmers
    331

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind het jammer dat het niet goed controleerbaar is, want dan kon je 2 soorten wedstrijden houden.
1 vrije klasse
2 doping vrije klasse

Inderdaad. Dan hebben zij die ervoor kiezen naturel te blijven tenminste ook een eerlijke kans zich te manifesteren op wedstrijd niveau. Bovendien krijgen mensen dan ook een eerlijk beeld van wat er naturel wel en niet mogelijk is. Maw, je weet waar je voor kiest. Je hebt nu nog altijd van die losers die zich onder de naturels scharen omdat ze tussen de kuurders niks klaarspelen, voorzover er nog naturels rondlopen op wedstrijden. Op die manier zijn naturel federaties en hun wedstrijden een grote grap.
 
Inderdaad. Dan hebben zij die ervoor kiezen naturel te blijven tenminste ook een eerlijke kans zich te manifesteren op wedstrijd niveau. Bovendien krijgen mensen dan ook een eerlijk beeld van wat er naturel wel en niet mogelijk is. Maw, je weet waar je voor kiest. Je hebt nu nog altijd van die losers die zich onder de naturels scharen omdat ze tussen de kuurders niks klaarspelen, voorzover er nog naturels rondlopen op wedstrijden. Op die manier zijn naturel federaties en hun wedstrijden een grote grap.

Ja of ze zouden zulke mensen vanaf het moment dat ze begonnen t/m de wedstrijd moeten controleren dat is financieel niet haalbaar helaas:no:
 
ja tuurlijk!!!
weg met al die teringzooi.

en voor degenen die zelfs op amateurniveau al zwaar gebruiken, denk er eens aan hoe je je zult voelen als je richting 50 gaat.
 
RESOLUUT NEEN!!! De mensen die er aanstoot aan nemen of die zweren bij naturel trainen, moeten maar uit het AAS-hok en de desbetreffende topics blijven. Maar neen, de meesten komen graag nog es meelezen om zich te ergeren of iemand uit te lachen.
 
RESOLUUT NEEN!!! De mensen die er aanstoot aan nemen of die zweren bij naturel trainen, moeten maar uit het AAS-hok en de desbetreffende topics blijven. Maar neen, de meesten komen graag nog es meelezen om zich te ergeren of iemand uit te lachen.

Ik erger me zeker niet en lach ook niemand uit.
Ieder kan en mag voor zichzelf beslissen wat hij of zij doet, net als met alles in het leven.
Ben zelf ook niet altijd 100% naturel geweest.

Toch is mijn mening asl ik zou kunnen kiezen: weg met die teringzooi.
 
vind dat ze minder geheimzinnig moeten doen over a s
gewoon lekker naar de huisarts en daar mee overleggen wat je gaat doen...vervolgens goeie uitleg krijgen over injecteren...en het gewoon bij de apotheek kunnen halen(voor 'n zacht prijsje)
haal je alle tussen handel er uit...maar vooral alle FAKES...
1x in de week ff bloed laten testen...kan er weinig gebeuren imo
 
Ik erger me zeker niet en lach ook niemand uit.

Dit was geen persoonlijk bericht. Het valt me op dat sommige anti-aas gasten af en toe eens langskomen om te lullen in het aas-hok, waarschijnlijk uit verveling ofzo. Als je ertegen bent, blijf er dan ook uit en moei je met je eigen zaken.
 
Dit was geen persoonlijk bericht. Het valt me op dat sommige anti-aas gasten af en toe eens langskomen om te lullen in het aas-hok, waarschijnlijk uit verveling ofzo. Als je ertegen bent, blijf er dan ook uit en moei je met je eigen zaken.

Dat ben ik met je eens.

Het zou volgens mij wel verstandig zijn voor flinke gebruikende aas gasten eens goed te bedenken wat het ze opleverd op latere leeftijd. Tuurlijk iedereen kan wat oplopen maar dat je je gezondheid kan beinvloeden, net als bij roken / drank / drugs en verkeerde voeding en leefgewoonten word nog wel eens onderschat als je jong bent en alleen maar aan bb kan denken (yes been there, done that). Ach ik word gewoon oud....Mijn doel is gewoon bijgesteld van zo groot mogelijk worden naar zo gezond mogelijk blijven en ik ben daar heel tevreden mee.
Vroeger dacht ik daar ook anders over en het zit ook in mij om in dingen door te slaan, ben nu blij dat ik anabolen slechts heel beperkt en bescheiden heb gebruikt.
 
mijn visie is : laat iedereen doen zoals hij het wil, mits ze wel pas beginnen op een beetje aanvaardbare leeftijd, jongens die al beginnen gebruiken op 16/17j, daar ben ik ook erg tegen, dat is dan geen bewuste keuze op die leeftijd, is impulsief beginnen.
Ik vind ook als je ertegen bent, blijf er dan zelf van af, maar breek een ander niet af omdat hij het wel doet.
Ik ben er heel eerlijk in, ik blijf natural omdat mijn vrouw absoluut niet wil dat ik gebruik, en ik vind het de eventuele problemen in gezin niet waard om het toch te doen, ik had het er ook een tijd moeilijk mee als ik in de gym zag hoe de anderen groeiden.
Dan ben ik veranderd van gym, ga nu waar er veel dertigers gewoon recratief én natural trainen, voel me er beter. ik heb evenveel respect voor beide "kanten", en natural wedstrijden zouden moeten opgewaardeerd worden, zodanig dat je echt 2 gelijkwaardige circuits hebt, maar zoals gezegd,het kost dan wel zeer veel, wat soms niet kan opgebracht worden.
 
ja,het zou al veel eerlijker zijn, maar de hele sportwereld is er door verziekt.
Niet alleen b.b. alle sporten. Iedereen heeft die drang om te winnen, sneller te zijn, groter te zijn, beter te zijn dan zijn omgeving, rivalen,...
Waarom?
Waarom steroiden?
Als ik aan mensen vraag waarom doe je bodybuilding, 80 precent antwoordt om er beter uit te zijn, als ik dan vraag, niet omdat je het gewoon fijn vind? Jawel dat ook, maar als je het puur als hobby doet, heb je geen producten nodig.
Dus denk ik dat bodybuilding onder een andere catogorie van sporten valt, met doel van er beter uit te zien, maar waar ligt de grens van beter uitzien in ogen van iemand anders.


shit ik kan zagen!!!!!!!!!!!!!!
 
Ja, zou goed naar voren kunnen brengen wie echt passie en doorzettingsvermogen heeft voor deze sport :)
 
Nee, laat iedereen lekker zen ding doen
 
Als het in andere sporten verboden wordt, waarom dan niet bij bodybuilding?
Records die gezet kunnen worden bij atletiek met behulp van drugs zul je normaal gesproken ook niet zien, maar daar word toch ook niet over geklaagd?
 
Ja, absoluut. Weg die rommel.

Als natural zijnde kun je het tegenwoordig vergeten en dat is jammer. Veel mensen kiezen voor de easy way..
 
anabolen steroieden en drugs zouden idd moeten verdwijnen uit sport nie aleen bodybuilding zeker op wedstrijd nivo , vind t een gevalletje van competitie vervalsing :cool: Het menslijke lichaam heeft nie voor niks een limiet , om onatuurlijke groei te realiseren wat t gewoon is als je aas gebruikt is in zekere zin van de pot gerukt .Hou de sport gezond en kies voor supplementen en goede en gezonde voeding :)). Zeker is ieder vrij om voor zich zelf te beslissen of AAs een optie is .
Maar in mijn visie : weten waar je grenzen is liggen en weten wanneer te (stoppen) vraagt meer intelect dan een injectie opscharrelen o p de iligale markt en maar hopen dat je goeie spul hebt ( zeker weten doe je t nooit ).
voorlalsnog t is ieder zijn eigen keuze , maar ik zeg weg met die rotzooi !!!!
 
Laatst bewerkt:
zelf geen voorstander van anabolen ed.
maar daarintegen als je kijkt naar al die gasten die het gebruiken die trainen ook 10 keer zo hard als mensen die het niet gebruiken
dus als iemand anabolen oid zou ik het geen schande vinden en zal er eerder respect voor hebben je weet nou eenmaal als je op het podium wil staan dat je eraan zal moeten geloven om er een beetje goed bij te staan ;)

maarja dat is mijn mening
 
nee!!!!!!!!! natuurlijk nooit niet nee:mad:

aangezien het gewoon aan je genen ligt of je groot of gespierd ben en de mens in het algemeen boven zichzelf wilt uitgroeien hebt je die middelen gewoon nodig.

ik ben voor legalizering.:D
misschien een ander topic?!
 
Ik zou echt HEEEL benieuwd zijn hoe de pro's eruit zouden zien als AS nooit bestaan had. Dan krijgen mensen vanzelf andere idealen.

En wat je niet kent dat mis je niet ;)

Ik stem voor :) Mede omdat ik zelf naturel ben en jezelf dan beter vergelijken kunt ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven