Fitness Seller

Zou jij liever alle drugs en steroïden uit bodybuilding zien verdwijnen?

Zou Jij Liever Alle Drugs En Steroïden Uit Bodybuilding Zien Verdwijnen?


  • Totaal stemmers
    331

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja!! Wie van die vieze drugs en steroïde pakt doe niet meer aan sport vind ik. Da zijn allemaal chemische middeltjes die u lichaam opblazen, terwijl je zelf bijna niets moet doen. En dan maar rondlopen op straat en doen alsof ze kei hard getraind hebben...
 
Ja!! Wie van die vieze drugs en steroïde pakt doe niet meer aan sport vind ik. Da zijn allemaal chemische middeltjes die u lichaam opblazen, terwijl je zelf bijna niets moet doen. En dan maar rondlopen op straat en doen alsof ze kei hard getraind hebben...

Yep idd, zo gaat dat... een spuitje erin, lekker onder de wol en daags nadien kun je zo een wedstrijd meedraaien!
 
Wie karakter heeft, wie lef heeft ... die traint! Wie snel opgeeft, wie geen geduld heeft, wie het doet om naar andere te showen die gebruikt middeltjes (drugs en steroïden)
 
Ja!! Wie van die vieze drugs en steroïde pakt doe niet meer aan sport vind ik. Da zijn allemaal chemische middeltjes die u lichaam opblazen, terwijl je zelf bijna niets moet doen. En dan maar rondlopen op straat en doen alsof ze kei hard getraind hebben...

Wie karakter heeft, wie lef heeft ... die traint! Wie snel opgeeft, wie geen geduld heeft, wie het doet om naar andere te showen die gebruikt middeltjes (drugs en steroïden)

lol, alsof het zo simpel is... je hebt er een mening over die geen steek houdt, je weet duidelijk niet waarover je spreekt.
 
lol, alsof het zo simpel is... je hebt er een mening over die geen steek houdt, je weet duidelijk niet waarover je spreekt.

En daarom werd er ook naar een mening gevraagd en niet naar feiten.
 
Ik weet goed genoeg waarover ik spreek :). Misschien weet jij niet goed waar je mee bezig bent als je dit gebruikt... Maar als je dit gebruikt, doe zo voort en je zult de gevolgen wel ondervinden. Trouwens voor een BB wedstrijd mag dit toch niet gebruikt worden??
 
lol, alsof het zo simpel is... je hebt er een mening over die geen steek houdt, je weet duidelijk niet waarover je spreekt.

lol ja dacht precies hetzelfde, vraag maar eens aan je broertje of hij daar is wat over uit kan leggen. Niet traine zit er helaas niet in als je gebruikt
 
Nee, zou zonde zijn van de sport.
 
lol ja dacht precies hetzelfde, vraag maar eens aan je broertje of hij daar is wat over uit kan leggen. Niet traine zit er helaas niet in als je gebruikt

Ik bedoel niet dat je totaal niet moet trainen, maar je moet wel minder moeite doen dan iemand die niets gebruikt. Trouwens voor een BB wedstrijd mag dit toch niet? Of heb ik het mis?
 
Sinds ik aan de AAS zit train ik niet eens meer.

No effort, 100% resultaat.
 
Ik bedoel niet dat je totaal niet moet trainen, maar je moet wel minder moeite doen dan iemand die niets gebruikt. Trouwens voor een BB wedstrijd mag dit toch niet? Of heb ik het mis?

Tegenwoordig word er weinig gecontroleerd in nederland. In belgie is dat helaas anders. Schaatswedstrijden daarentegen wel :D
 
Die gasten die spuiten trainen gemiddeld harder dan jij en ik en van spuiten en niks doen word je geen beest...
 
Met de meeste AAS gebruikers is het wel zo dat ze naar de gemakkelijke weg kiezen... Als iemand al een paar jaar traint en nauwelijks meer aankomt kan ik er weinig moeite mee hebben dat ze een kuurtje gebruiken. Maar je hebt veel beginners die vrijwel direct gaan kuren en daarnaast nog alcohol en drugs gebruiken en dat vind ik triest.
 
Veel onwetende mensen denken toch zo over steroiden. Moet zeggen dat ik tot over een paar maand ook dacht dat je met steroiden bijlange zoveel moeite niet moest doen om buff te worden..

Gewoon paar prikjes, beetje trainen en hopla tegen de zomer een beest die 20 a 30 kilo meer woog :D

Nu ik hier meer en meer gelezen heb, is die mooie droom meteen doorprikt. Maar als ik zo in mijn onwetende vriendengroep rondhoor, merk ik dat die perceptie nog altijd leeft daar :rolleyes:
 
ligt aan je eigen doelen, als je echt ver bent, en je lijkt gewoon niet meer te kunnen groeien omdat je lichaam haar peak heeft bereikt, dan mag je voor jezelf bepalen of je aan anabolen gaat,
en zelf zou ik wel iemand willen zien over een aantal jaren, die gewoon echt iedereen flink dwarft, gewoon benieuwd.

maar persoonlijk, keep it natural
 
ligt aan je eigen doelen, als je echt ver bent, en je lijkt gewoon niet meer te kunnen groeien omdat je lichaam haar peak heeft bereikt, dan mag je voor jezelf bepalen of je aan anabolen gaat,
en zelf zou ik wel iemand willen zien over een aantal jaren, die gewoon echt iedereen flink dwarft, gewoon benieuwd.

maar persoonlijk, keep it natural

Wat is dwarft?
 
gebruiken en hard trainen staan los van elkaar, het een zegt niks over het ander.

maar een hard trainende flinke gebruiker vs een hardtrainende natural maakt wel degelijk veel verschil.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven