XXL Nutrition

@ Zoutzak

Bezoekers in dit topic

AnaboliC

Huge Freak
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
9.602
Waardering
3
waar koop je die caseinaat eiwit voor 7 euro per kilo??

thx :thumbs:
 
In zn slaap waarschijnlijk... ;)
 
7eur... :eek: Wow, dat is goedkoop man!
 
(GoT mode) inkoopactie?

moet je dan niet oppasssen dat je een te grote lading calcium binnenkrijgt met caseinaat-proteine?
 
calcium zo slecht dan??
 
Originally posted by Elmar
calcium zo slecht dan??

Dat hoor je mij niet zeggen (heb goede ervaringen met calcium tabs) maar teveel is natuurlijk ook nie tgoed
 
Die kilo moet je ook niet in 1 keer nemen, he! :D
 
Originally posted by f*cking ecto
Die kilo moet je ook niet in 1 keer nemen, he! :D

lijkt me logisch, volgens mij kunnen ze dan je maag leegpompen ;)
 
Ik heb gelezen dat calcium helpt bij het afvallen bij je middel! ???
 
klopt. maar niet alleen bij je middel. gewoon in het algemeen bleken mensen die extra calcium toegedient kregen meer af te vallen
 
Hmm dan maar meer gaan gebruiken! Ik weet een supplement dat heet calcium pyrofaat. Dus dat maar keer gebruiken, maar zal denk ik toch alleen maar helpen in je cut-fase
 
Originally posted by Elmar
Hmm dan maar meer gaan gebruiken! Ik weet een supplement dat heet calcium pyrofaat. Dus dat maar keer gebruiken, maar zal denk ik toch alleen maar helpen in je cut-fase
ik gebruik die van Kruidvat (Kalk + Vitamine D3) en ben er zeer te spreken over. Het wordt goed opgenomen in je bloed (ik merkte het effect goed omdat ik van nagenoeg geen calcium naar 100% ADH ging)
 
vraag al beantwoord via PM, had deze thread nog niet eens gezien.
 
en? waar kon je het krijgen?
 
Ik zie dat meerdere mensen hun opeens van hun (zuinige) Nederlandse kant laten zien, en willen weten waar zo goedkoop die eiwit te halen is :)

maar tot mijn spijt moet ik zeggen dat niet niet vrij verkrijgbaar is. het gaat via de sportschool bij ons. die kopen blijkbaar grote hoeveelheden in en verpakken het vervolgens in zakken van 1 kilo.
ik koop het via kerel die daar werkt tegen inkoopsprijs; €7.
anders was het d8 ik €12,=
ik kan dat ook niet te vaak kopen, maar het is idd erg goedkoop :D

grtz,
michel
 
Originally posted by zoutzak
Ik zie dat meerdere mensen hun opeens van hun (zuinige) Nederlandse kant laten zien, en willen weten waar zo goedkoop die eiwit te halen is :)

maar tot mijn spijt moet ik zeggen dat niet niet vrij verkrijgbaar is. het gaat via de sportschool bij ons. die kopen blijkbaar grote hoeveelheden in en verpakken het vervolgens in zakken van 1 kilo.
ik koop het via kerel die daar werkt tegen inkoopsprijs; €7.
anders was het d8 ik €12,=
ik kan dat ook niet te vaak kopen, maar het is idd erg goedkoop :D

grtz,
michel

Kan je nagaan!
12 - 7 = 5
5 van van 12 = 41.6 % gooien ze er boven op
dus 41.6 % - 19 % = 25.6 % houden ze in hun zak.

hmm... ben benieuwd wat de inkoopsprijs van mijn whey is van 35 euro die ik betaal.
 
Originally posted by Elmar


Kan je nagaan!
12 - 7 = 5
5 van van 12 = 41.6 % gooien ze er boven op
dus 41.6 % - 19 % = 25.6 % houden ze in hun zak.

hmm... ben benieuwd wat de inkoopsprijs van mijn whey is van 35 euro die ik betaal.
ten eerste wil ik je adviseren maar eens terug te gaan naar de wiskunde lessen want hier klopt niet veel van ;)

anyway, omdat die supplement zo goedkoop is moet je hier niet naar de relatieve prijsstijging kijken maar naar de absolute. dit is dus 5 euro - ong een vijfde BTW, dus is de winst slechts 4 euro.

bij een pot whey eiwit van bijv, 2,5 kilo zullen ze egt niet (12-7)/7 = 71% erbij rekenen
 
BTW is toch gewoon 19 % ??? bovenop de inkoopstprijs?
dus 19 % van 7 euro is 1.33 euro
dus

07.00
01.33 +
--------
08.33 euro


12.00
08.33 -
--------
03.67 euro winst. (= +/- 30%)

Welkom wij Winskunde les! :D
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Elmar
BTW is toch gewoon 19 % ??? bovenop de inkoopstprijs?
dus 19 % van 7 euro is 1.33 euro
dus

07.00
01.33 +
--------
08.33 euro


12.00
08.33 -
--------
03.67 euro winst. (= +/- 30%)

Welkom wij Winskunde les! :D
ten eerste wordt er zowel btw betaald op het moment dat zij het inkopen als op het moment dat ze het verkopen. dus in die 7 euro zat al btw. zij dragen btw af over die 12 euro. waarvan dus 1 euro over hun bruto winst.

maargoed dit is een niet interresante discussie.
 
:Dw ik d8 dat ik in deze thread al had gezegd waar je die eiwit vandaan haalde, maar die post staat er niet??? zal er wel iets fout zijn gegaan :/
 
Back
Naar boven