XXL Nutrition

@ Zoutzak (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by f*cking ecto
:Dw ik d8 dat ik in deze thread al had gezegd waar je die eiwit vandaan haalde, maar die post staat er niet??? zal er wel iets fout zijn gegaan :/
no prob.
 
Zoutzak, volgens mij het je een boekhoudige/economische achtergrond... het klopt alleszinds.

Ow, en als je een paar zakjes teveel hebt kan je ze altijd hier te koop aanbieden?! ;)
 
nog een opmerking: BTW is bij supplementen / whey poeder maar 6% (althans volgens Perfectbody.nl)
 
Originally posted by Big Byron
Zoutzak, volgens mij het je een boekhoudige/economische achtergrond... het klopt alleszinds.

Ow, en als je een paar zakjes teveel hebt kan je ze altijd hier te koop aanbieden?! ;)
mayb werk ik er zelf binnekort, dus als ik de bron kan achterhalen misschien zelf handeltje opzetten?? ;)
j/k
 
Originally posted by Scighera
nog een opmerking: BTW is bij supplementen / whey poeder maar 6% (althans volgens Perfectbody.nl)
het zou goed kunnen dat supplementen onder 6% BTW vallen.
 
Zijn alle (verpakte) voedingsmiddelen en meeneem-eten niet gewoon 6% Btw? Ik dacht van wel alleszinds...
 
he, ik pak een bon van de ako, blijkt dat op boeken ook maar 6% btw zit???
 
ja en culturele activiteiten ed ook 6%.
zo kunnen overheden bepaalde goederen meer stimuleren door ze goedkoper te maken dmv minder BTW.
 
Back
Naar boven