Fitness Seller

Zoveel eiwitten zitten er echt in je eiwitpoeder

Bezoekers in dit topic

Mad Max

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
19 apr 2006
Lengte
1m90
Massa
98kg
Vetpercentage
16%
[Link niet meer beschikbaar]

B&F bedriegt nog steeds...

supplementtest.png

Rain

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
29 sep 2009
Lengte
1m80
Massa
97kg
Grappig.
Waarom zijn de geteste produkten uit begin 2015 en van B&F zelfs uit 2014?
Niet erg accuraat .
Demonisering!:)

• Like
Waarderingen: Pren

Pren

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
27 jun 2014
Inderdaad een pot van een paar jaar geleden. Niet dat het dan wel mag, maar dat wisten we al. Niet heel eerlijk ook.

• Like
Waarderingen: Rain

ilyasse

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
18 apr 2005
Lengte
1m78
Massa
86kg
Vetpercentage
> 50%
Is dit een serieuze post?

OT: Kut MensHealth. In plaats van in al die jaren dat ze bestaan zelf een keer onderzoek doen en daarvoor betalen, zo'n bericht op hun site plaatsen, lekker makkelijk:o.

AboveAndBeyond

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
6 sep 2014
Lengte
2m01
Massa
107kg
Vetpercentage
12%
Is dit een serieuze post?

OT: Kut MensHealth. In plaats van in al die jaren dat ze bestaan zelf een keer onderzoek doen en daarvoor betalen, zo'n bericht op hun site plaatsen, lekker makkelijk:o.
Anderzijds, waarom zouden ze geen gebruik maken van de beschikbare informatie die voor menig lezer onbekend is?
Vind het zelf niet onethisch ofzo.

markd1984

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
6 apr 2015
MensHealth is toch wel behoorlijk pro b&f, dus is het heel wat dat ze dit niet ook ontkennen.
Beetje jammer alleen dat het bijna anderhalf jaar moest duren.

XXL Nutrition

Official Sponsor
Sponsor
+15 jaar member
Lid geworden
14 jun 2004
MensHealth is toch wel behoorlijk pro b&f, dus is het heel wat dat ze dit niet ook ontkennen.
Beetje jammer alleen dat het bijna anderhalf jaar moest duren.

Net als ik het wil lezen is het bericht alweer verwijderd :dunno:

Analytic

Cool Novice
Lid geworden
21 jan 2015
Grappig.
Waarom zijn de geteste produkten uit begin 2015 en van B&F zelfs uit 2014?
Niet erg accuraat .
Demonisering!:)

Omdat die producten toen getest zijn. Daarom staan de datums er ook bij en er zijn voldoende testen eind 2015 gebeurd. Er komen ook nog een hoop nieuwe testen die dan toegevoegd worden aan de ranking (met datum).

Slecht geteste merken zijn vrij om hun product te verbeteren en komen dan hoger in de ranking eenmaal getest.

Rain

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
29 sep 2009
Lengte
1m80
Massa
97kg
Omdat die producten toen getest zijn. Daarom staan de datums er ook bij en er zijn voldoende testen eind 2015 gebeurd. En er komen ook nog een hoop nieuwe testen die dan toegevoegd worden aan de ranking (met datum).

Ouwe nieuwskliekjes opwarmen dus.
'B&F bedriegt nog steeds', maar dan oude testen plaatsen.
'Er zijn voldoende testen eind 2015 gebeurd'
Tsja.. Maar niet van B&F.

En nee, ik bestel geen whey bij B&F en ben geen Ralf kontridder.

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
9 mei 2006
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Kut B&F met hun kut censuur en kut kwaliteit, bah

Analytic

Cool Novice
Lid geworden
21 jan 2015
Inderdaad een pot van een paar jaar geleden. Niet dat het dan wel mag, maar dat wisten we al. Niet heel eerlijk ook.

Over welke pot heeft u het? Meeste recente testen zijn op de caseïne van b&f en xxl.

De ranking is eerlijk. Oudere testen worden niet verwijderd en mensen zijn vrij om zelf te beslissen aan de hand van de testdatums en nieuwe testen.

Walnut

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
20 dec 2012
Lengte
1m95
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Ik heb B&F als merk afgeschreven maar in dit geval vind ik toch dat er een onjuiste indruk gewerkt wordt. Ik dacht namelijk ook dat B&F 'nog steeds' kut was, wat misschien ook wel zo is, maar aan de hand van deze post wordt een mogelijk(!) incorrecte indruk gewekt.

Analytic

Cool Novice
Lid geworden
21 jan 2015
Ouwe nieuwskliekjes opwarmen dus.
'B&F bedriegt nog steeds', maar dan oude testen plaatsen.
Tsja….

En nee, ik bestel geen whey bij B&F.

Zoals ik hierboven zeg hebben wij b&f opnieuw getest December 2015. En er is geen reden om oude testen te verwijderen. Wij geven slecht geteste producten altijd een nieuwe kans geven door middel van een nieuwe test.

Analytic

Cool Novice
Lid geworden
21 jan 2015
Ik heb B&F als merk afgeschreven maar in dit geval vind ik toch dat er een onjuiste indruk gewerkt wordt. Ik dacht namelijk ook dat B&F 'nog steeds' kut was, wat misschien ook wel zo is, maar aan de hand van deze post wordt een mogelijk(!) incorrecte indruk gewekt.

Alleen als u de datums en de lab test pagina's niet bekijkt. Meest recente test is op hun caseïne zoals aangegeven.

Analytic

Cool Novice
Lid geworden
21 jan 2015
Anderzijds, waarom zouden ze geen gebruik maken van de beschikbare informatie die voor menig lezer onbekend is?
Vind het zelf niet onethisch ofzo.

Spijtig genoeg is het verwijderd. Ze mochten het zeker gebruiken omdat dit extra reclame en mogelijk donaties oplevert. Dat zou dan dus betekenen meer producten die we kunnen testen.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
Ik vind het wel van belang dat er een geschiedenis/archief wordt bijgehouden, anders kan een shop jarenlang de boel oplichten en dan van de ene op andere dag op een schone lei beginnen alsof er nooit wat aan de hand was. Mensen moeten niet alleen recente maar ook oudere tests kunnen inzien.

Walnut

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
20 dec 2012
Lengte
1m95
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Ik vind het wel van belang dat er een geschiedenis/archief wordt bijgehouden, anders kan een shop jarenlang de boel oplichten en dan van de ene op andere dag op een schone lei beginnen alsof er nooit wat aan de hand was. Mensen moeten niet alleen recente maar ook oudere tests kunnen inzien.
Zeker mee eens!
In dit geval werd oud materiaal echter als nieuw gepresenteerd in de first post. Daar struikelde ik over.

• Like
Waarderingen: Pren
Naar boven