Fitness Seller

Zoveel mogelijk massa kweken, hoe?

Bezoekers in dit topic

Je ,moet een flinke schop onder je hol hebben.

Benchpress,Squat,Bent over Row,Chinnen,Dippen en Millitary press, deadliften

op Maa en Do . verhoog langzaam je trainingsgewicht op je gevoel .

zoek trainingspartner die sterker is als jij.

stevig knaapje van 17 ofzo :hahaha:

ben 1.74m 97kg en 15% vet CLEAN
 
Je moet gewoon eens fatsoenlijk leren trainen en dan zal de massa wel snel komen.
 
Zoals eerder al gezegt is, alles trainen!
dan wordt je t mooist, groei je -in verhouding het snelst- en wordt je geen beachboy!

beachboys EWWW!
beachboys groeien amper, en gaan scheef staan:D zo grappig om ze te zien lopen, en dan maar afvragen: wtf doe ik verkeerd!

ookal kan je geen onderrug trainen, train dan op z'n minst je lats!
 
ik vind idd ook dat de gewichten waar hij mee traint laag zijn voor iemand die jaar bezig is; ik zie bij veel oefeningen gewichten staan waarmee ik nu al train, en ben nog maar maanden bezig, en dan nog oplettend omdat ik geen twintig jaar meer ben
 
Als je rug zwak is moet je em sterker maken ipv oefeningen te doen met te lichte gewichten en dan blijven aankloten. Veel lezen en videos bekijken ivm deadlift etc om deze zo correct mogelijk te doen. Succer ermee!
 
deadliften doe ik ook niet, ik heb een rugletsel, maar doe wel bent over-row
met 35/40 kg, squatten doe ik ook, doe zulke oefeningen met een riem.
moest ik iemand vinden in mijn streek die me de eerste keer kan helpen hoe ik goed deadlift, zou ik het met een riem mssn ook proberen,
 
Nee deadliften krijg ik zeker niet op 100 kg. Dan ga ik echt door mijn rug. Dat krijg ik niet voor elkaar. Denk wel dat ik wat zwaarder kan. Maar ga met deze dingen niet tot mijn max. Te blessure gevoelig.

kerel, 100 kg is echt niet veel bij deadliften ;)

zorg gewoon dat je uitvoering in orde is
 
eten eten en nog eens eten.

Probeer het eens met leg press. Je moet die benen nl. ook snoeihard aanpakken.
Barba pappa en zijn hele familie squatten stuk voor stuk nog meer dan die magere 50 kg.

alsof hij dan wel 250 pakt :rolleyes:
het maakt niet uit als je licht squat, dat gewicht komt vanzelf.
 
idd, ja ik squat nu ook nog maar met 40 kg, ja squat nog maar enkele weken ook he, maar na 2 jaar is 50 kg idd erg weinig;
deadlift heb ik nog niet gedurfd, door rugletsel, maar heb nu een riem, en moest ik es iemand hebben die het me goed kan leren te doen, zou ik het ook wel doen
 
ik squat en deadlift nu denk net 2 maanden... beetje triest dat ik er nooit eerder aan was begonnen maar oke..

heb de oefenining nu redelijk door en die 100 kilo deadlift pak ik ook gewoon..

100 kilo bench ook..

en ik ben 20 jaar en 1.73 en weeg 75 kilo...

Eten eten eten;) en train zwaarder verander telkens iets in je schema en je word telkens geprikkeld...

Doe je der niks aan dan, zal er ook niks gebeuren.

oftewel ga er voor..;)

ben ik ook van plan.
 
nou het is nog lang geen max.
ik train ondertussen ook 2 jaar en de gewichten die ik pak zijn een stuk hoger, miss heb je gewoon een dipje waar je overheen moet en ben je der over een paar weken overheen door dat je nieuw schema neemt, veel eten en veel rust.
 
idd, je moet steeds opbouwen he, ik ben wel erg voorzichtig begonnen, ook omdak erg mager was, en al de 40 gepasseerd, maar voel nu na 2 maanden dak idd gestadig meer gewicht aankan
 
Omdat ik hiermee al een keer mee door mijn rug ben gegaan. En daar heb ik echt iets van 5 weken last van gehad. Dus koste wat kost wil ik dat vermijden. Maar mijn focus ligt ook niet zozeer op mijn achterkant, maar meer op bicpes en borst. Die wil ik zo groot mogelijk hebben. Met name mijn biceps. Want ik heb daar geen aanleg voor en ze willen ook voor geen meter groeien.

kerel, je moet een instructeur zoeken die jouw de correcte techniek kan aanleren en dan zul je zien dat ie plots minder blessure gevoelig is.
 
ja, en dat hij goede gewichtheffersriem koopt, een leren.
ik zit zelfs met 2 versleten wervels in de onderrug, maar met die riem voel ik niks, is net of mijn onderrug is aan een plank genageld, zo'n riem helpt echt goed
 
ja, en dat hij goede gewichtheffersriem koopt, een leren.
ik zit zelfs met 2 versleten wervels in de onderrug, maar met die riem voel ik niks, is net of mijn onderrug is aan een plank genageld, zo'n riem helpt echt goed

idd, scoliose hier trouwens. en ik deadlift leuk door maar juiste vorm.
 
ach zo, probs zijn hier ook begonnen met scoliose op mijn 12de
 
bij mij lag het vooral aan het feit van veel te snel te groeien tussen 9 en 12j, ruggegraat groeide zo snel, had geen tijd sterker te worden, en vandaar brozere ruggegraat he
 
Sorry hoor, maar als je 2 jaar traint en je zit dan nog maar met die gewichten te trainen, dan klopt er iets niet aan je techniek en aan je voeding imo.

In je openingspost zeg je dat je over alles tevreden bent, behalve je buik. Even later zeg je dat je vooral je borst en armen wil aanpakken, want dat deze laatste voor geen meter willen groeien?????

Vrij verwarrend:rolleyes:
 
Back
Naar boven