AndroidHealthClinic

Zoveelste b&f topic

Respeezy

Dutch Bodybuilder
Waardering
8
Sorry dat ik een nieuw topic aanmaak hiervoor, maar wat ik wou weten is of B&F de samenstelling van de whey perfection heeft veranderd na de hele shitstorm en zo ja zijn er daarna nieuwe tests gedaan?

Ze claimen van wel.

Geen idee of er nieuwe tests zijn geweest.

ik heb op facebook gevraagd of het er nog steeds extra glycine inzit omdat ik dat juist nodig heb om goed te kunnen slapen. dit is wat ze antwoorden.

Hee Dennis!

Nee, er zit geen toegevoegde glycine meer in de Whey Perfection. Zoals het op de website staat, dat klopt nu. Alle producten zijn nu op orde Wellicht dat dit product (is erg goedkoop) je kan helpen?

http://bodyenf.it/1IrFY6z

Ralf

• Topic Starter Topic Starter
Ok thanks voor de antwoorden, dus als ik het goed begrijp is er helaas geen nieuwe onafhankelijke test gedaan nadat ze de whey al dan niet hebben aangepast.

Waarom zou je er nog bestellen?

Ik zal heel eerlijk zijn, ik heb nog die 25% korting en het scheelt wel 15 euro op een pot.
Als bedrijf zijn ze voor mij niks meer waard, maar als ik nu toch nog alleen 1x een pot whey zou bestellen zou ik het puur uit eigenbelang doen door de korting... ik weet dat het weak is en ik twijfel nog.

Bestel dan een ander merk daar?

Daar kloten ze niet mee (mag ik hopen)

Geldt die korting zeker alleen op BF producten?

Bestel dan een ander merk daar?

Daar kloten ze niet mee (mag ik hopen)

Geldt die korting zeker alleen op BF producten?

ik zou juist nu eerder de Whey perfection bestellen, omdat ik denk dat de kans wel groot is dat ze het een en ander veranderd hebben en niet de kans willen lopen om 2 keer voor hetzelfde 'gepakt' te worden, alle andere producten is weer onbekend terrein.

De korting is alleen voor Whey Perfection helaas en als ik die niet bestel, bestel ik sowieso bij een ander bedrijf.

Volgens mij zag ik ergens dat er in producten van A-merken 50% minder eiwit zit, dat uit tests was gekomen. :o Edit: http://forum.dutchbodybuilding.com/...-fabrikanten-voor-rechter-384157/#post9087323

Gelukkig geld dat alleen voor Muscle Pharm. Het beste koop je gewoon Optimum Nutrition, draait al lang mee in de industrie, gebruik ik al jaren en is gewoon door de test gekomen bij supplementlabtest.com ( http://www.supplementlabtest.com/tests/stikstofanalyse-whey-gold-standard-optimum-nutrition )

ik zelf, zou het gewoon niet doen, omdat het product niet deugde.

gewoon ergens anders bestellen man, je moet hun gewoon niks meer gunnen!

mensen die daar nu nog bestellen laten zich echt in de kont neuken :o voor die 20% minder eiwitten

Gewoon doen wat je niet laten kan, sommigen leren toch nooit. Vraag er misschien wat glijmiddel bij.

gewoon ergens anders bestellen man, je moet hun gewoon niks meer gunnen!

Dit. En zeg het voort.

Ook al zou ik potten gratis krijgen, zal ik het uit principe niet gebruiken.
Een bedrijf dat sporters zo op licht als dat zij doen, verdient de ondergang.

Haha duidelijk...

Denk je echt dat Body & Fit hun samenstelling niet veranderd heeft? Als ze dat niet zouden doen, na zoveel gezeik en toegeven dat het niet klopt, kunnen ze beter hun toko sluiten. Dat ze er mee hebben gekloot of niet, weet ik niet, maar denk dat na de klachten van ons hier op DBB echt het NVWA wel langs geweest is om dit te checken. Het is niet door supplementenlabtest gecontroleerd (waarom niet?!) maar hun eigen testen zijn goed. Lijkt me niet dat ze dit minipuleren. je kan er ongetwijfeld van uitgaan dat het klopt, maar 100% zeker weet ik het niet, ik heb namelijk geen laboratorium in mijn eigen kelder... hun labtest staat op de site, waarmee ze aangeven dat ze geleerd hebben van hun domme fout

http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitte...sportsnutrition/whey-perfection/#ingredienten

Hun eigen labtests hebben WEKEN geduurd. Terwijl er in zelfde tijd 2 onafhankelijke tests waren uitgevoerd.
1+1 =3 -> aldus B&F

Maak er wat moois van.

Terug
Naar boven