AndroidHealthClinic

Zoveelste vraag over Gyno?

Bezoekers in dit topic

anonymousbb

Novice
Lid geworden
3 jul 2017
Berichten
28
Waardering
6
Lengte
1m82
Massa
80kg
Vetpercentage
13%
Beste mede bb'ers,

Ik ben een week geleden begonnen met 450 test/e EW en 50mg winstrol ED.
Nu ben ik van mezelf zeer gevoelig aan gyno tijdens het kuren. Heb al vele malen winstrol only kuurtjes gedaan met super goede resultaten. Al kreeg ik bij de laatste keren altijd last van gyno.

Ongeveer na de 5de dag van mijn inject, werden mijn tepels al terug gevoelig en voel ik de gyno (à rechtertepel) terug harder worden en groeien. Het wordt nu terug zichtbaar met het blote oog. 1 puffy tepel en de andere niet puffy valt nog harder op...

Nu heb ik al verscheidene artikels gelezen over nolvadex, aromasin, arimidex, proviron, etc...
Iedereen heeft een verdeelde mening.
Wat is jullie (goede) ervaring hiermee om tijdens de kuur te laten meelopen? Zou er zsm aan willen beginnen. Uit wat ik gelezen heb, helpt nolvadex om het oestrogeen niet te laten binden aan de receptoren, maar het oestrogeen blijft nog in je lijf circuleren (rebound effect na kuur?). Ai zoals arimidex elimineert de productie van oestrogeen, dus dan ga ik best voor een Ai?

Alvast bedankt voor jullie hulp!
 
Persoonlijk doe ik er mast of proviron erbij
Mocht 't niet te beperken zijn met novadex kun je arimidex proberen. (dit gaat wel ten koste van je gainz)
 
450 test is gewoon niet handig als je gevoelig bent voor gyno. Ook wel vaker gezien, gehoord en gelezen (cools topic) dat mensen gyno krijgen in een stack met o.a. winstrol.

Weet je zeker dat het gyno is? Ik heb zelf ook redelijk puffy nipples en ook wel de neiging om daar wat vocht vast te houden zo nu en dan.

Als het echt gyno is dan is zo’n beetje het beste dat je kunt doen:
20 mg nolva pakken tot het weg trekt.
Ik zou dan persoonlijk ook gelijk winstrol weglaten, test verlagen naar 250-300 en 300-400 mg mast toevoegen.
 
450 test is gewoon niet handig als je gevoelig bent voor gyno. Ook wel vaker gezien, gehoord en gelezen (cools topic) dat mensen gyno krijgen in een stack met o.a. winstrol.

Weet je zeker dat het gyno is? Ik heb zelf ook redelijk puffy nipples en ook wel de neiging om daar wat vocht vast te houden zo nu en dan.

Als het echt gyno is dan is zo’n beetje het beste dat je kunt doen:
20 mg nolva pakken tot het weg trekt.
Ik zou dan persoonlijk ook gelijk winstrol weglaten, test verlagen naar 250-300 en 300-400 mg mast toevoegen.

Yes, 100% zeker van dat het gyno is. Ook al voor naar de dokter en ziekenhuis gegaan. Schijf is +- 2 op 2 nu. Het was eindelijk gestabiliseerd en niet meer echt zichtbaar, tot nu...
Ik zal meteen de nolvadex dan beginnen nemen zoals jij aanraadt. Enig nut om meer dan 20mg te nemen? Heb tabs van 15mg.
Thnx
 
Je kunt ook 1.5 tab nemen.
 
Als je puffy nips hebt en wanneer dit verdwijnt als je er in knijpt, is dit dan gyno?

De ene zal zeggen "ja" en de andere "neen", zelf ben ik meer en meer geneigd om het toch onder lichte gyno te categoriseren. Het hoort gewoon niet en ontsiert een fysiek (heb er zelf wat last van en het frustreert me :p)

Als het trouwens tijdens een kuur opduikt zou 40 mg nolva het moeten verhelpen. Mensen die het hebben overgehouden aan een kuur en er al +1 jaar mee rond lopen, denk dat nolva dan niet meer helpt.

Het samenstellen van je kuur kan de kans op gyno ook verkleinen. Als je test op +- 500mg zet, neem er dan 200-300 mg mast bij. Kans op gyno is dan een stuk kleiner.
 
Laatst bewerkt:
Als je puffy nips hebt en wanneer dit verdwijnt als je er in knijpt, is dit dan gyno?

De ene zal zeggen "ja" en de andere "neen", zelf ben ik meer en meer geneigd om het toch onder lichte gyno te categoriseren. Het hoort gewoon niet en ontsiert een fysiek (heb er zelf wat last van en het frustreert me :p)

Als het trouwens tijdens een kuur opduikt zou 40 mg nolva het moeten verhelpen. Mensen die het hebben overgehouden aan een kuur en er al +1 jaar mee rond lopen, denk dat nolva dan niet meer helpt.

Het samenstellen van je kuur kan de kans op gyno ook verkleinen. Als je test op +- 500mg zet, neem er dan 200-300 mg mast bij. Kans op gyno is dan een stuk kleiner.
Ja vertel mij wat. Ziet er niet uit idd.
Ben toch bang dat 500 test gewoon te veel (ook al zet je 300 mast erbij) is als je al een knikker van 2cm onder je tepel hebt.
 
Yes, 100% zeker van dat het gyno is. Ook al voor naar de dokter en ziekenhuis gegaan.

- Je kuurt (op 74kg maar oke)
- Je weet dat je gyno kan krijgen, ook uit eerdere ervaringen
- Krijgt vervolgens gyno

En nog heb je een huisarts en een arts nodig om je te vertellen dat je gyno hebt.

Je bent een verspilling van ruimte, zuurstof en in dit geval tijd die artsen beter hadden kunnen besteden.
 
- Je kuurt (op 74kg maar oke)
- Je weet dat je gyno kan krijgen, ook uit eerdere ervaringen
- Krijgt vervolgens gyno

En nog heb je een huisarts en een arts nodig om je te vertellen dat je gyno hebt.

Je bent een verspilling van ruimte, zuurstof en in dit geval tijd die artsen beter hadden kunnen besteden.
Lekker bezig chef :thumbup:.
 
- Je kuurt (op 74kg maar oke)
- Je weet dat je gyno kan krijgen, ook uit eerdere ervaringen
- Krijgt vervolgens gyno

En nog heb je een huisarts en een arts nodig om je te vertellen dat je gyno hebt.

Je bent een verspilling van ruimte, zuurstof en in dit geval tijd die artsen beter hadden kunnen besteden.
Jij kunt nu je tijd besteden met een strafpunt.
#doeeenslief
 
Da Kurlzz Beetje kort door de bocht, vind je zelf niet?
anonymousbb Je begint met de kuur. Je weet dat je last van gyno gaat krijgen en pas als het zo ver is zoek je oplossingen?

OT: Ik hoop dat het goed komt maatje!
 
- Je kuurt (op 74kg maar oke)
- Je weet dat je gyno kan krijgen, ook uit eerdere ervaringen
- Krijgt vervolgens gyno

En nog heb je een huisarts en een arts nodig om je te vertellen dat je gyno hebt.

Je bent een verspilling van ruimte, zuurstof en in dit geval tijd die artsen beter hadden kunnen besteden.
Goeie kerel jij!:)
 
Da Kurlzz Beetje kort door de bocht, vind je zelf niet?
anonymousbb Je begint met de kuur. Je weet dat je last van gyno gaat krijgen en pas als het zo ver is zoek je oplossingen?

OT: Ik hoop dat het goed komt maatje!
Had niet verwacht dat ik al de eerste week last ging krijgen, neen.
Had al sowieso nolvadex achterhand liggen hoor. Al ben of was ik er nog altijd niet uit of een AI het beste is of nolvadex of ... om tijdens mijn kuur te laten meelopen. Zocht naar jullie ervaringen.

En thanks!
 
Had niet verwacht dat ik al de eerste week last ging krijgen, neen.
Had al sowieso nolvadex achterhand liggen hoor. Al ben of was ik er nog altijd niet uit of een AI het beste is of nolvadex of ... om tijdens mijn kuur te laten meelopen. Zocht naar jullie ervaringen.

En thanks!


Zo lastig is het niet

Je moet ervoor zorgen dat a/e ratio goed is als je gevoelig bent voor gyno

Dus naast test zal je altijd iets als Masteron moeten nemen of proviron. Zonder dat ga je waarsch altijd gyno krijgen.

Krijg je gyno tijdens je kuur begin je op 1 tab nolva per dag, na een week moet dat het verminderen verminderd het niet ga dan naar 1.5 tab voor een week.

Helpt dat niet ga naar 2 tabs dat moet zeker helpen. Het nadeel van nolvadex tijdens je kuur is dat het er ook voorzorgt dat je minder gaind
 
Zo lastig is het niet

Je moet ervoor zorgen dat a/e ratio goed is als je gevoelig bent voor gyno

Dus naast test zal je altijd iets als Masteron moeten nemen of proviron. Zonder dat ga je waarsch altijd gyno krijgen.

Krijg je gyno tijdens je kuur begin je op 1 tab nolva per dag, na een week moet dat het verminderen verminderd het niet ga dan naar 1.5 tab voor een week.

Helpt dat niet ga naar 2 tabs dat moet zeker helpen. Het nadeel van nolvadex tijdens je kuur is dat het er ook voorzorgt dat je minder gaind
Bedankt voor nuttige info!
Enig idee hoe groot het effect daar van is op je gains?
 
Als je puffy nips hebt en wanneer dit verdwijnt als je er in knijpt, is dit dan gyno?

De ene zal zeggen "ja" en de andere "neen", zelf ben ik meer en meer geneigd om het toch onder lichte gyno te categoriseren. Het hoort gewoon niet en ontsiert een fysiek (heb er zelf wat last van en het frustreert me :p)

Als het trouwens tijdens een kuur opduikt zou 40 mg nolva het moeten verhelpen. Mensen die het hebben overgehouden aan een kuur en er al +1 jaar mee rond lopen, denk dat nolva dan niet meer helpt.

Het samenstellen van je kuur kan de kans op gyno ook verkleinen. Als je test op +- 500mg zet, neem er dan 200-300 mg mast bij. Kans op gyno is dan een stuk kleiner.


Ja vertel mij wat. Ziet er niet uit idd.
Ben toch bang dat 500 test gewoon te veel (ook al zet je 300 mast erbij) is als je al een knikker van 2cm onder je tepel hebt.

Ik heb daar zelf ook last van, en het lijkt inderdaad helemaal nergens op.
 
Back
Naar boven