Fitness Seller

Zoveelste vraagje over cutten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

omdat ie bij die maaltijd van 10:00 uur niet veel vetten had en dan al vroeg z'n kcal binnen heeft en 's avonds niet meer....
 
Dus wat denk je van de volkoren boterham met tonijn van 08.00 uur eruit halen en om 10.00 bij de proteine shake een eetlepel lijnzaadolie te nemen ?

Ik ben nu bijna 7 weken bezig en wil nog wel iets van 5 weken door gaan, wil namelijk wel m'n doel bereiken.
 
Originally posted by Prutser
Dus wat denk je van de volkoren boterham met tonijn van 08.00 uur eruit halen en om 10.00 bij de proteine shake een eetlepel lijnzaadolie te nemen ?

Ik ben nu bijna 7 weken bezig en wil nog wel iets van 5 weken door gaan, wil namelijk wel m'n doel bereiken.

Probeer in elke maaltijd wat vet te eten. Verdeel het dus gewoon. Zolang je langzaam gewicht verliest gaat het goed.

Je kijkt zeker veelal naar de buikstreek om te zien of je vet kwijt bent? Wanneer je vet op de buik verliest weet je dat het goed gaat. Verlies je geen vet op je buik dan betekent dit niet dat het niet goed gaat. Veel mannen hebben daar last van. Dit vet is wat hardnekkiger en zal dus pas wat later verdwijnen. Gewoon geduld hebben.
 
probeer een keer je zuivel er helemaal uit te gooien wil je ook wel eens stukkie droger van worden.
 
ik heb ooit gelezen dat als je 2 cm om de buik verlist dit gelijk staat aan 1,4 kilo vet???
 
Back
Naar boven