XXL Nutrition

Zucht.. vrouwen..

Bezoekers in dit topic

Wat een dagje vandaag weer.. :(

De een gaat in ondertrouw (leviathan) de ander is weer single.. ik dus :(

Heb inmiddels een bewogen tijd achter de rug.. waarbij ook de sport flink in het gedrang is gekomen (van 111kg -> 95kg nu).. 26 maart mijn relatie uit met een meisje waarmee ik 5 jaar heb samen gewoond.. verhaal daarmee is dat ik het huis uit moest omdat het alleen op haar naam stond.. na flink wat omzwervingen en geklooi heb ik uiteindelijk weer mijn eigen hut.. 28 mei ontmoet ik een meisje.. te perfect voor woorden voor mij.. knap, lief en slim.. alles koek en ei.. na een tijdje kwam ik er toch wel achter dat het een heel ander type is dan ik gewend ben.. allebei te snel weer in een relatie gestapt met alle problemen van dien.. maar ondertussen wel knettergek op elkaar.. Wel wat wrijvingen zo links en rechts.. tis een pittige tante en ik laat ook niet snel over me heen lopen.. dus bij wat inzicht verschil kon het nog wel eens botsen..

Tot vandaag.. khad een sollicitatie in eindhoven en kwam daar samen met haar van terug gereden. Ik voelde de spanning al. Thuis gekomen komt de aap uit de mouw.. mevrouw wil geen relatie meer.. en zet er terplekke een punt achter.. nou gelijk maar haar spullen die bij mij stonden ingeladen en dat was dat...

Snap ff geen hol meer van vrouwen... Lijkt wel alsof ze alleen maar de negatieve momenten onthouden en het positieve voor logisch nemen..

2x in een korte periode 'gedumped' dus.. ik heb er ff geen vertrouwen meer in :D .. vandaar de topic title Zucht... vrouwen..

(dit is heus geen verkapt 'ik zoek wat opbeurende steun op DBB' topic hoor :tanden: )

Ik snap je helemaal , kga ook weer op mezelf :(
Heb anderhalf jaar met Net als ik weer diep adem halen en keihard doorgaan succes .
Mijn verhaal moet niet uit zijn verband getrokken worden , ik heb mijn best gedaan .
Iedereen maakt fouten , dacht weer een veilige thuis haven te hebben .
Alles komt goed ....
En ja vrouwen zijn moeilijk , mannen komen van mars en vrouwen van venus .
IS een boek moet je maar eens lezen
 
Laatst bewerkt:
achja, relaties zijn k*t. Want het gaat toch wel over.... het is zeldzaam om te trouwen en de ware te vinden lately merk ik :P

Ik heb toen de tijd veel afleiding gevonden in BB, maar mn ex begon weer te mailen, gewoon contact enzo... ik mailde terug maar na een tijdje voelde ik me weer super klote, dus heb haar weer gemailt dat ze niet meer moet mailen. En dat ik wil contact zoek als ik er klaar voor ben.

Vrouwen zijn vaag :P

Ik wou dat er iets was wat die liefdesverdriet hormonen aanpakte :P Sint janskruid misschien :O
 
Sterkte allenmaal :(
 
Laatst bewerkt:
khad een sollicitatie in eindhoven en kwam daar samen met haar van terug gereden. Ik voelde de spanning al. Thuis gekomen komt de aap uit de mouw.. mevrouw wil geen relatie meer.. en zet er terplekke een punt achter..
Wat heeft die sollicitatie er dan mee te maken? Of ben je niet goed meer als je geen geld in het laatje brengt? Beter kwijt dan rijk dat soort. Volgende keer sneller zijn en zelf dumpen, geeft beter gevoel ;)
 
Wat heeft die sollicitatie er dan mee te maken? Of ben je niet goed meer als je geen geld in het laatje brengt? Beter kwijt dan rijk dat soort. Volgende keer sneller zijn en zelf dumpen, geeft beter gevoel ;)

Die sollicitatie staat er los van.. en idd.. zelf dumpen geeft een beter gevoel.. maar helaas.. was te laat en ik had de intentie ook niet.. dus eigenschuld ;)
 
Back
Naar boven